Στην προσπάθειά μας να διεκπεραιώσουμε τον μεγάλο όγκο δουλειάς που μας έχει ανατεθεί και να γίνουμε πιο παραγωγικοί στην εργασία μας, η ζωή μας έχει κολλήσει …στην καρέκλα του γραφείου.  Για γυμναστική δε, ούτε λόγος, ούτε φυσικά και χρόνος. Η άσκηση, όμως, είναι ο μεγαλύτερος «σύμμαχος» της παραγωγικότητας, καθώς μας ανανεώνει, μας δίνει ζωτικότητα και κέφι για να αδράξουμε τη μέρα. Έστω και από το γραφείο!

Ορίστε τη μέρα

Ορίστε μια ώρα για σωματική δραστηριότητα και επιμείνετε σε αυτή. Είναι πιθανότερο να βρείτε χρόνο αν το κάνετε την ίδια ώρα, την ίδια ημέρα, κάθε εβδομάδα. Εφόσον δουλεύετε, δείτε αν σας ταιριάζει καλύτερα η πρωινή ή η απογευματινή προπόνηση και κάντε την πράξη, πριν ή μετά τη δουλειά.

Stay focused

Πάντοτε θα παραμονεύει ο αστάθμητος παράγοντας: μια έκτακτη συνάντηση, μία επείγουσα εργασία,  ένα σημαντικό event, και όλα αυτά την ώρα που έχετε ορίσει ότι θα κάνετε γυμναστική. Μην πτοείστε από τη ματαίωσή της. Κλείστε αμέσως την προπόνηση που θα χάσετε, ώστε να μην ξεφύγετε από το πρόγραμμά σας.

Θέστε το σαν προτεραιότητα

Το βασικότερο λάθος που κάνουμε όλοι είναι ότι λέμε «αν προλάβω, θα πάω γυμναστήριο».  Με αυτό το σκεπτικό, το σιγουρό είναι ότι δεν θα προλάβετε ποτέ. Ή θα προλάβετε 3 φορές το μήνα. Αξιολογήστε, λοιπόν, την αξία της γυμναστικής και θέστε το χρόνο αυτό στις δικές σας προτεραιότητες. Για παράδειγμα, εμείς λέμε η μέρα έχει 24 ώρες. Χρειαζόμαστε 8 ώρες να κοιμηθούμε, 10 ώρες δουλειάς, 2 ώρες προπόνησης, άρα μένουν 4 ώρες, που ουσιαστικά είναι άλλες δουλειές.

Κάποια tips για τη δουλειά

  • Να είστε όρθιοι όσο μιλάτε στο τηλέφωνο. Αν δεν σας βλέπουν κάντε και 5 βαθιά καθίσματα. Αν σας βλέπουν, κάντε 10!!!
  • Αντί να στείλετε mail, περπατήστε έως το γραφείο του συναδέλφου σας. Αν τον θέλετε στο τηλέφωνο, ξαναπερπατήστε ως το γραφείο του!
  • Για να μην περιμένετε το ασανσέρ, ανεβείτε από τις σκάλες. Αν χρειάζεται να ανεβείτε 4 ορόφους, έχετε 4 παραπάνω λόγους για να το κάνετε!
  • Αντισταθείτε στις κυλιόμενες. Ακόμη και αν μπείτε στον πειρασμό, μην σταθείτε ακίνητοι στη δεξιά πλευρά. Πάρτε την αριστερή… λωρίδα και ανεβείτε τη γρήγορα!
  • Ήρθε η ώρα για το μεσημεριανό σας. Μην καλέσετε delivery. Βγείτε από το γραφείο και περπατήστε για να προμηθευτείτε το γεύμα σας.

Ζωή Δρεμέτσικα

Founder of Lifeme

Lifeme

Healthy is the new Sexy!