bigstock-goblet-kettlebell-squat-woman–77588897 διατροφή υγεία ομορφιά

Τα squats είναι από τις πιο σημαντικές ασκήσεις που πρέπει να συμπεριλάβεις στην προπόνησή σου. Δεν ενδυναμώνουν απλώς τους γλουτούς, αλλά βοηθούν στην ανάπτυξη των μυών της ευρύτερης περιοχής, κινητοποιούν τις αρθρώσεις και φυσικά καίνε πάρα πολλές θερμίδες. Υπάρχει μια μορφή τους όμως, τα goblet squats, που πολλαπλασιάζουν όλα αυτά τα οφέλη.

Πριν τα ξεκινήσεις όμως, έχε υπόψιν σου τα εξής:

  1. Μάθε περισσότερα για τη φόρμα σου: Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. Δες προσεκτικά ποιοι μυς ενεργοποιούνται όταν κάνεις συγκεκριμένες ασκήσεις και ανακάλυψε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του σώματός σου.
  1. Υπολόγισε σωστά το βάρος που σηκώνεις: Επειδή μπορείς να σηκώσεις με άνεση έναν Χ αριθμό κιλών, δε σημαίνει πως πρέπει να το κάνεις κιόλας. Έχει μεγάλη σημασία το να κρατάς σε ευθεία την πλάτη σου και να μην χαλάει όλη η γραμμή για να σηκώσεις το οποιοδήποτε βάρος.
  1. Προπονήσου κοντά σε καθρέπτη: Είναι ο τέλειος τρόπος για να αξιολογήσεις τον εαυτό σου. Πρόσεχε τη θέση των ποδιών, να είναι ευθεία η πλάτη και την κινητοποίηση των μυών.
  1. Με ρέγουλα: κάνε τις ασκήσεις αργά και παρακολούθα αν γίνονται σωστά. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι αυτό που θες ή να κάνεις κάτι λάθος που μέσα στην ταχύτητα να σου διαφεύγει.
  1. Βρες έναν φίλο: ο καλύτερος τρόπος να ελέγχεις την πρόοδό σου είναι να έχεις έναν άλλο αθλούμενο να σε παρακολουθεί. Θα μπορεί να σου δείξει ποια σημεία δεν γυμνάζονται ή να σε προειδοποιήσει έγκαιρα και να γλυτώσεις κάποιον τραυματισμό.

Αφού εμπεδώσεις αυτές τις συμβουλές, ξεκίνα άμεσα τα goblet squats γιατί:

  1. Είναι σύνθετη άσκηση και καίει το λίπος πολύ πιο γρήγορα από άλλες.
  2. Κινητοποιούν ολόκληρο το μυϊκό σύστημα.
  3. Αυξάνουν την ευελιξία και την ευκινησία.
  4. Ασκούν λιγότερη πίεση στη μέση.

Το σωστό goblet squat μπορεί να γίνει:

  • κρατώντας την μπάλα από το χερούλι μπροστά από το στήθος
  • σε όρθια στάση, με τα πόδια ανοιχτά κατά μήκος των ώμων και τις μύτες να κοιτάνε μπροστά, πατώντας ολόκληρα τα πέλματα
  • σπρώχνοντας τους γοφούς προς τα πίσω και ταυτόχρονα λυγίζοντας τα γόνατα, σε βαθύ κάθισμα, όσο πάει το σώμα (με τα υπόλοιπα σημεία του σώματος σταθερά)
  • όταν καθίσεις, οι αγκώνες θα πρέπει να βρίσκονται μέσα από τους μηρούς

Υπάρχουν διάφορες παραλλαγές, με ανάλογα αποτελέσματα, αλλά η βασική μορφή των squats είναι η κατάλληλη προσθήκη στις περισσότερες προπονήσεις. Φροντίστε να τα κάνετε πριν τις μεμονωμένες ασκήσεις, γιατί κινητοποιούν όλο το σώμα και θα σας προετοιμάσουν καλύτερα.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!