Τα ω-3 λιπαρά αποτελούν ελιξίριο για πολλές παθήσεις και βελτιώνουν συνολικά την υγεία σου. Διάβασε παρακάτω γιατί θα πρέπει να αυξήσεις την πρόσληψή τους.

Ενισχύουν την Υγεία της Καρδιάς

Πριν από περίπου 30 χρόνια, παρατηρήθηκε τυχαία ότι οι Εσκιμώοι που κατανάλωναν πολλά θαλασσινά παρουσίαζαν σχετικά χαμηλά ποσοστά θανάτου εξαιτίας καρδιαγγειακών παθήσεων. Από τότε, έχουν γίνει πολλές έρευνες για τα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στα ψάρια και τις καρδιοπάθειες. Γι’ αυτό, φρόντισε να τρως ψάρια τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να προστατεύσεις την καρδιά σου.

 

Διασφαλίζουν την Υγεία του Μωρού

Η θρεπτική αξία των ω-3 λιπαρών οξέων είναι ιδιαίτερα σημαντική κατά τη διάρκεια της πρώιμης ανάπτυξης του εμβρύου. Οι έγκυες ή εκείνες που θηλάζουν πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 200 γρ. θαλασσινών την ημέρα, αλλά να αποφεύγουν ορισμένα είδη θαλασσινών (κυρίως μεγάλα ψάρια) που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο, μια τοξίνη που μπορεί να βλάψει το νευρικό σύστημα του εμβρύου.

 

Ενισχύουν τη Λειτουργία του Εγκεφάλου

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι με υψηλότερα επίπεδα ω-3 λιπαρών οξέων έχουν καλύτερες γνωστικές λειτουργίες σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν λιγότερα ω-3 λιπαρά. Επίσης, εκείνοι με χαμηλότερα επίπεδα DHA έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες του γρηγορότερα.

 

Σε Προστατεύουν από τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα

Μια ανασκόπηση ερευνών το 2012 κατέληξε ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα θαλασσινά και το ιχθυέλαιο μπορεί να βοηθάνε στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Αυτοί που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι όταν κατανάλωναν ιχθυέλαιο είχαν πιο ήπια πρωινή δυσκαμψία, λιγότερο οίδημα στις αρθρώσεις και πιο ελεγχόμενο πόνο.

 

 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!