To camping είναι ένας πολύ καλός τρόπος να περάσουμε χρόνο με τους φίλους ή την οικογένειά μας. Αν και παρεξηγημένο από πολλούς, έχει πολλά οφέλη, κάποια εκ των οποίων σχετίζονται με την υγεία μας.

Σωματικά οφέλη

Η – εντός ορίων – έκθεση στο φυσικό περιβάλλον (και συνεπώς στον ήλιο) έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιπέδων βιταμίνης D στο σώμα μας. Η βιταμίνη D είναι ένα φυσικό φάρμακο, καθώς βοηθά στην αντιμετώπιση ψυχολογικών ασθενειών (όπως η κατάθλιψη), αλλά και παθολογικών (όπως η αυξημένη πίεση, οι καρδιακές προσβολές και κάποιες μορφές καρκίνου).

Επίσης, το camping θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την ποιότητα του ύπνου σας, προσδίδοντας περισσότερη ενέργεια και διαύγεια και μειώνοντας το στρες.

Τέλος, είναι μία ολιστική προπόνηση, αφού σας αναγκάζει να κινητοποιήσετε πολλές ομάδες μυών κατά τις δραστηριότητές του και άρα να απαλλαγείτε από πόνους στη μέση, κράμπες και πονοκεφάλους.

Νοητικά οφέλη

Η μείωση του ψυχολογικού στρες είναι σίγουρη απόρροια του camping. Το γεγονός ότι θα αφήσετε πίσω τη δουλειά σας και όλα τα άγχη είναι ευεργετικό από μόνο του. Η επαφή με την φύση θα σας καθαρίσει το μυαλό και θα σας προσφέρει διαύγεια.

Συναισθηματικά οφέλη

Η επαφή με τη φύση θα κινήσει επίσης μέσα σας τα αισθήματα ευγνωμοσύνης για τα μικρά πράγματα στη ζωή. Η αίσθηση χαλαρότητας και η αποδοχή ότι δεν χρειάζεται όλα να είναι τόσο περίπλοκα στη ζωή, θα σας δώσει μια καλύτερη προοπτική.

Κοινωνικά οφέλη

Είτε είστε με την οικογένεια, είτε με φίλους, το camping είναι μια ευκαιρία να έρθετε κοντά, χωρίς τα άγχη και τις αποσπάσεις της καθημερινότητας. Επίσης, είναι πολύ πιθανό να γνωρίσετε νέο κόσμο, αν πάτε σε οργανωμένα camping, οι οποίοι πιθανότατα θα έχουν πολλά κοινά ενδιαφέροντα με σας.

Αν έχετε αποφασίσει να πάτε camping, διαβάστε τη λίστα με τα βασικά που πρέπει να έχετε μαζί σας:

  • Σκηνή: Το μέγεθός της πρέπει να είναι ανάλογο με τα άτομα που θα στεγάσει (ρωτήστε τον υπάλληλο του καταστήματος). Ένα σίγουρο κόλπο είναι να υπολογίζετε παραπάνω άτομα κατά την αγορά, για να υπάρχει διαθέσιμος χώρος για άπλωμα.
  • Ζεστά ρούχα: Συνήθως, τα βράδια στη φύση κάνει τουλάχιστον ψύχρα (σε κάποιες περιπτώσεις και κρύο). Πάρτε μαζί σας κάποια εσωθερμικά ρούχα ή κάτι μάλλινο, ανάλογα με το μέρος στο οποίο θα βρίσκεστε.
  • Φαγητό: Γεμίστε τα μπαγκάζια σας με σνακ. Οτιδήποτε τρώγεται γρήγορα και μπορεί να γίνει εύκολα πακέτο. Επίσης, φροντίστε τα σνακ να μην λερώνουν εύκολα, όπως π.χ. σάντουιτς.
  • Βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών: Θα υπάρξουν αρκετά μικροατυχήματα που θα χρειαστούν καθάρισμα, μπαντάρισμα κ.λπ. Πάρτε μαζί σας αντιβακτηριακές αλοιφές και γάζες, αντισταμινικά (για τους αλλεργικούς) και εντομοαπωθητικά.
  • Παιχνίδια: Θα χρειαστείτε αρκετούς τρόπους για να περάσετε την ώρα σας στη φύση, όταν δε θα υπάρχει τηλεόραση ή άλλες ανέσεις. Πάρτε επιτραπέζια, τράπουλες και βιβλία, αλλά προσέξτε να μην χάσετε τα εξαρτήματά τους στην ύπαιθρο.

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!