Όταν οι επισκέψεις στο ψυγείο είναι …τακτικές, όταν το περιεχόμενο του πιάτου μας θυμίζει βουνό των Άλπεων, όταν το υπερβολικό άγχος μας έχει καταπιεί, τότε το δυσάρεστο σύμπτωμα του «φουσκώματος» κάνει αισθητή την παρουσία του, δημιουργώντας ένα δυσάρεστο αίσθημα «βάρους», πρηξίματος, αλλά και μείωση της αυτοπεποίθησής μας και κακή διάθεση.

Δυσκοιλιότητα

Συχνά, το φούσκωμα προκαλείται, από τη δυσκοιλιότητα και όταν τα αέρια παγιδεύονται πίσω από τα κόπρανα. Για να απαλλαγούμε από τη δυσκοιλιότητα, προσθέτουμε  φυτικές ίνες στην διατροφή μας και αντικαθιστούμε το λευκό ψωμί με ολικής αλέσεως.

Υδατάνθρακες

Αν οι υδατάνθρακες δεν αφομοιώνονται σωστά από τον οργανισμό, τότε το πρήξιμο μπορεί να γίνει μόνιμο. Για να αποτρέψουμε το φούσκωμα, αποφεύγουμε τα γλυκά, αντικαθιστώντας τα με φρούτα, και μειώνουμε την πρόσληψη σε αμυλούχες τροφές, ζάχαρη και αλκοόλ.

Υπερβολικό άγχος

Όταν βρισκόμαστε υπό πίεση, ο εγκέφαλός μας εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Δώστε προσοχή στη διατροφή σας και προσπαθήστε να αποβάλετε το άγχος, όταν αισθάνεστε φουσκωμένοι, υιοθετώντας τεχνικές χαλάρωσης.

Ελάχιστο νερό

Ο καφές, το αλκοόλ και η ζάχαρη είναι οι συνήθεις ύποπτοι για την αφυδάτωση, που προκαλείται από την κατακράτηση υγρών. Μειώνουμε αισθητά το στομαχικό πρήξιμο, πίνοντας 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα.

Τρώμε πολύ γρήγορα

Οι μεγάλες και γρήγορες μπουκιές δημιουργούν πρόβλημα στην πέψη, με αποτέλεσμα να φουσκώνουμε και να πρηζόμαστε. Γι’ αυτό, μασάμε αργά και σε μικρές μπουκιές το φαγητό μας.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!