Ποιο βοηθά περισσότερο στην απώλεια βάρους;

Το γάλα αμυγδάλου μπορεί να διατίθεται ως υποκατάστατο του κανονικού γάλακτος, αλλά δεν είναι διατροφικά ισοδύναμo. Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τόσο το γάλα αμυγδάλου, όσο και το άπαχο γάλα έχουν σαφή πλεονεκτήματα. Το (άγλυκο) γάλα αμυγδάλου είναι χαμηλότερο σε θερμίδες, γεγονός που καθιστά ευκολότερη μια δίαιτα ελεγχόμενων θερμίδων, αλλά το άπαχο έχει περισσότερες θερμίδες, πρωτεΐνη και άλλα στοιχεία που συνδέονται με την απώλεια λίπους. Η επιλογή είναι στο χέρι σας!

 

Βασική αρχή για την απώλεια βάρους

Για την απώλεια βάρους, ύψιστης σημασίας είναι να καίτε περισσότερες θερμίδες κάθε μέρα από όσες προσλαμβάνετε, έτσι ώστε το σώμα σας να αρχίσει να καίει λίπος για να κλείσει το χάσμα των θερμίδων. Η ασφαλής, βιώσιμη απώλεια βάρους είναι περίπου 1-2 κιλά την εβδομάδα, δηλαδή καύση 500 έως 1.000 θερμίδων επιπλέον από όσες τρώτε καθημερινά.

Το γάλα αμυγδάλου και το άπαχο γάλα έχουν ένα μειονέκτημα για την απώλεια βάρους: είναι πηγές υγρών θερμίδων. Τα υγρά γενικά δεν βοηθούν στο να αισθάνεστε πλήρεις, σύμφωνα με τη Σχολή Υγείας του Harvard, γι’ αυτό προσπαθήστε να καλύψετε την δίψα σας με όσο περισσότερο νερό γίνεται.

 

Πλεονέκτημα του γάλακτος αμυγδάλου: Λιγότερες Θερμίδες

Το γάλα αμυγδάλου περιέχει λιγότερες θερμίδες από το άπαχο γάλα. Ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου έχει μόλις 39 θερμίδες, σε σύγκριση με τις 91 που έχει ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα. Εάν πίνετε ένα ποτήρι γάλα την ημέρα, προτιμήστε το γάλα αμυγδάλου, για να εξοικονομήσετε περίπου 19.000 θερμίδες κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτό είναι ισοδύναμο με περισσότερο από 5 κιλά λίπους, τα οποία μπορείτε να χάσετε χωρίς να κάνετε άλλες προσαρμογές στην πρόσληψη θερμίδων ή τη διατροφή σας.

 

Πλεονέκτημα του άπαχου γάλακτος: Περισσότερη Πρωτεΐνη

Το άπαχο γάλα έχει ένα πλεονέκτημα στην απώλεια βάρους σε σχέση με το γάλα αμυγδάλου: την πρωτεΐνη. Ένα φλιτζάνι άπαχου γάλακτος έχει 9 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ το γάλα αμυγδάλου έχει λιγότερο από 2 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά φλιτζάνι. Η πρωτεΐνη χωνεύεται σιγά-σιγά και χρειάζεται πολλή ενέργεια για να καταναλωθεί – ένα φαινόμενο που ονομάζεται υψηλή θερμική επίδραση. Λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, το σώμα σας καίει πραγματικά περισσότερες θερμίδες αφομοιώνοντας το άπαχο γάλα από το γάλα αμυγδάλου.

 

Πρόσληψη, συστάσεις και συμβουλές

Το άπαχο γάλα και το γάλα αμυγδάλου μπορεί να ενταχθούν σε μια δίαιτα απώλειας βάρους, εφόσον το νερό αποτελεί το βασικό υγρό στοιχείο σας. Και τα δύο, συστήνονται σε δοσολογία περίπου 3 φλιτζανιών την ημέρα. Όταν αγοράζετε άγλυκο γάλα αμυγδάλου, αναζητήστε ποικιλίες με περισσότερο ασβέστιο. Το άπαχο γάλα παρέχει περίπου το ένα τρίτο της καθημερινής σας πρόσληψης ασβεστίου ανά μερίδα, οπότε αν το αντικαταστήσετε με γάλα αμυγδάλου, θα χρειαστείτε κάποιο υποκατάστατο με παρόμοιο επίπεδο ασβεστίου.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!