Με καταπληκτική βελούδινη υφή και αξεπέραστη γεύση, το φυστικοβούτυρο αποτελεί το καινούργιο next best thing της μεσογειακής διατροφής, καθώς είναι μια σχεδόν ακατέργαστη μορφή τροφής, πλούσια σε καλά λιπαρά και θρεπτικά συστατικά! Αρκεί να δημιουργείται από εκλεκτές πρώτες ύλες, επιλεγμένων παραγωγών, χωρίς προσθήκες ζάχαρης, γλυκαντικών, ακόμη και ζωικών λιπαρών, που βρίσκουμε στις ετικέτες των μαζικά τυποποιημένων προϊόντων του είδους στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

  • Λίγοι υδατάνθρακες, κάποιες πρωτεΐνες και πολλά λιπαρά

Μία μερίδα φυστικοβούτυρου (100 γραμμαρίων) περιέχει 20 γραμμάρια υδατανθράκων, 25 γραμμάρια πρωτεϊνών και 50 γραμμάρια λίπους και συνολικά 588 θερμίδες.

  • Πλούσιο σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

Μία μερίδα 100 γρ. μας παρέχει: το 45% της Προτεινόμενης Ημερήσιας Κατανάλωσης (ΠΗΚ) από βιταμίνη Ε, 67% της ΠΗΚ βιταμίνης Β3, 27% της ΠΗΚ βιταμίνης Β6, 18% ΠΗΚ φυλλικού οξέος, 39% ΠΗΚ μαγνησίου, 24% ΠΗΚ χαλκού και 73% ΠΗΚ μαγγανίου. Επίσης, παρέχει επαρκείς ποσότητες βιταμίνης Β5, σιδήρου, καλίου, ψευδάργυρου και σεληνίου.

  • Πηγή αντιοξειδωτικών

Το φυστικοβούτυρο είναι γεμάτο από αντιοξειδωτικά, που βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου, ρεσβερατρόλη που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών ασθενειών, καθώς και βήτα-σιτοστερόλη.

  • Εξουδετερώνει τις αφλατοξίνες

Η μετατροπή των φυστικιών σε φυστικοβούτυρο, μειώνει τις αφλατοξίνες, ουσίες που μολύνει συχνά ένας μύκητας ο οποίες τις εποικίζει. Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι ιδιαίτερα ανθεκτικός στις βραχυπρόθεσμες παρενέργειές τους, και με αυτή τη μετατροπή σε φυστικοβούτυρο, οι αφλατοξίνες μειώνονται έως και 89%.

  • Ωμέγα 6 και λεκτίνες

Περίπου το 30% των οξέων που περιέχονται στο φυστικοβούτυρο είναι Ωμέγα 6. Την ίδια στιγμή, το φυστικοβούτυρο είναι γεμάτο από μία λεκτίνη, την αγλουτίνη φυστικιού, η οποία δεσμεύει τους υδατάνθρακες. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει νεότερες έρευνες που δείχνουν ότι η αυξημένη κατανάλωση φυστικοβούτυρου συνάδει με την μείωση της χοληστερίνης μέσω των λεκτινών, μία μείωση που μπορεί να φτάσει έως και το 15%.

  • Δρα κατά του διαβήτη και του καρκίνου

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση φυστικιών και φυστικοβούτυρου μπορεί να μειώσει την πιθανότητα διαβήτη τύπου 2 και καρκίνου του παχέος εντέρου από 21% έως και 27%.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!