Κάποιοι στιγμή στη ζωή μας, όλοι έχουμε σκεφτεί να παρακολουθήσουμε τη διατροφή μας (ή και να την αλλάξουμε) για λόγους βάρους και αισθητικής. Τι γίνεται όμως με την υγεία; Σχεδόν όλοι οι γιατροί πλέον μας ενημερώνουν πως οι σωστές διατροφικές συνήθειες μπορούν να βοηθήσουν ή και να προλάβουν διάφορα προβλήματα υγείας. Δείτε τις ευεργετικές ιδιότητες που έχουν κάποια τρόφιμα και μάλλον δεν τις γνωρίζατε:

  • Τουρσί: τα προϊόντα ζύμωσης (γιαούρτι, κεφίρ, τουρσί) περιέχουν βακτήρια που βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Αυτά είναι πολύ χρήσιμα στην αντιμετώπιση της διάρροιας, του ευερέθιστου εντέρου και του εκζέματος.
  • Ginger: γνωστό μπαχαρικό που δίνει γεύση στα φαγητά. Μπορεί να ηρεμήσει τα συμπτώματα της ναυτίας και του κοιλόπονου, αλλά και τους πόνους περιόδου των πρώτων ημερών.
  • Μέντα: ανεξάρτητα από τη μορφή της, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου. Σημειώστε ότι η μέντα είναι το λιγότερο τοξικό «φάρμακο» που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
  • Τσάι ιβίσκου: μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην υπέρταση. Ο ιβίσκος περιέχει ανθοκυανίνες που έχει αποδειχθεί πως ρίχνουν την πίεση.
  • Κουρκουμάς: αν και όχι τόσο διαδεδομένο, αυτό το μπαχαρικό βοηθά στις φλεγμονές, τη νόσο Αλτσχάιμερ και την αρθρίτιδα. Μαζί με λίγο μαύρο πιπέρι, η δράση του επιταχύνεται.
  • Βρώμη: όπως όλες οι διαλυτές φυτικές ίνες, έτσι και η βρώμη έχει αποδειχθεί πως μειώνει την κακή χοληστερίνη. Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα ολικής άλεσης.
  • Φασόλια: εκτός του ότι μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα (άρα βοηθούν στην απώλεια βάρους), τα φασολιά είναι ευεργετικά για τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
  • Σολομός: από όλα τα ψάρια, ο σολομός είναι καταλληλότερος για ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν στα αυτοάνοσα νοσήματα και τα αυξημένα τριγλυκερίδια.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!