Η διαδικασία της γήρανσης είναι ένα απολύτως φυσιολογικό φαινόμενο που οφείλεται από τη μία, στην κληρονομικότητα, από την άλλη στις ορμονικές αλλαγές. Όλοι μας αποκτούμε αυτές τις ορατές γραμμές στο πρόσωπό μας με το πέρασμα του χρόνου, χάνοντας ταυτόχρονα λίγη από την νεανική μας λάμψη. Η υφή του δέρματος γίνεται πιο λεπτή και ξηρή και οι ρυτίδες ολοένα και πιο έντονες. Όμως, και ο τρόπος ζωής μας και οι καθημερινές μας συνήθειες προκαλούν τη γήρανση του δέρματος, επιταχύνοντας τα σημάδια της. Αυτή η «εξωγενής γήρανση», μπορεί να επιβραδυνθεί, αλλά και να μειωθούν τα …ενοχοποιητικά στοιχεία που κάνουν την εμφάνισή τους στην -μέχρι πρότινος- λεία και σφριγηλή επιδερμίδα μας.

  1. Μην εκτίθεστε καθημερινά στον ήλιο. Η πολύωρη και πολυετής έκθεση στον ήλιο έχει ως αποτέλεσμα τη γήρανση του δέρματος, καθώς η ηλιακή ακτινοβολία UV την επιταχύνει. Το ίδιο ισχύει και για τεχνητές τεχνικές μαυρίσματος, όπως το σολάριουμ, ακόμη και για μία καθημερινή βόλτα για ψώνια ή τη διαδρομή σας προς και από τη δουλειά. Αναζητήστε σκιερά μέρη και χρησιμοποιείστε αντηλιακό υψηλής προστασίας, ακόμη και όταν δεν πάτε στην παραλία.
  2. Κόψτε το κάπνισμα. Το κάπνισμα προκαλεί ρυτίδες, σπυράκια και ρηχή επιδερμίδα.
  3. Αποφεύγετε τους συχνούς μορφασμούς. Ειδικά αν αυτοί είναι …κακομούτσουνοι. Οι εκφραστικές ρυτίδες γίνονται μόνιμες, γι’ αυτό μην κατσουφιάζετε. Όταν δε, μισοκλείνετε τα μάτια εξαιτίας της αντανάκλασης του ήλιου, δημιουργούνται ρυτίδες κάτω και γύρω από τα μάτια, οι οποίες είναι δύσκολα αναστρέψιμες. Τα γυαλιά ηλίού θα βοηθήσουν σε αυτό το ανθυγιεινό κλείσιμο των ματιών.
  4. Ακολουθήστε μία υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή. Νέες επιστημονικές μελέτες συνδέουν την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών με την αποτροπή γήρανσης του δέρματος. Η διατροφή πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.
  5. Μειώστε το αλκοόλ. Το αλκοόλ αφυδατώνει τον οργανισμό και την επιδερμίδα. Το ήδη ταλαιπωρημένο δέρμα δεν έχει ανάγκη από μεγάλες και συχνές δόσεις αλκοολούχων ποτών. Πιείτε νερό για ενυδάτωση.
  6. Περισσότερη άσκηση, λιγότερες ρυτίδες. Πρόσφατες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η μέτριας έντασης άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνει το στρες. Όλα αυτά έχουν σαν απόρροια την καλύτερη όψη του οργανισμού μας και εσωτερικά και …εξωτερικά.
  7. Καθαρίζετε το δέρμα σας απαλά. Η έντονη τριβή μπορεί να προκαλεί ερεθισμούς και σημάδια που επιταχύνουν τη γήρανση. Να είστε προσεκτικοί κατά την αφαίρεση μακιγιάζ και άλλων ουσιών.
  8. Πλένετε το πρόσωπό σας 2 φορές την ημέρα. Ειδικά στην περίιπτωση που ιδρώνετε, είτε μετά από γυμναστική, είτε από την πολλή ζέστη, ο καθαρισμός του προσώπου είναι επιβεβλημένος για να ανοίξουν οι πόροι και να εισχωρήσει οξυγόνο στους ιστούς.
  9. Χρησιμοποιήστε ενυδατική κρέμα καθημερινά. Η κρέμα παγιδεύει το νερό στο δέρμα. Έτσι, διατηρείται ενυδατωμένο και κατ’ επέκτασιν, πιο νεανικό στην όψη.
  10. Μη χρησιμοποιείτε προϊόντα που τσούζουν ή καίνε. Όταν συμβαίνει αυτό, σημαίνει πως το δέρμα ερεθίζεται, και έτσι γίνεται πιο ευαίσθητο και «τρωτό».

 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!