Η διατροφή μας, το άγχος και ο τρόπος ζωής, σε συνδυασμό με τον τεχνητό φωτισμό, τις οθόνες υπολογιστών και τις τηλεοράσεις, εγγυώνται ότι δεν πρόκειται πάντα να κοιμηθούμε και να σηκωθούμε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Αλλά η άλλη, πιο συγκεχυμένη, πτυχή της αϋπνίας είναι οι μυριάδες αιτίες της. Η αϋπνία μπορεί να οφείλεται σε υπερβολικά ενεργό μυαλό, υπερβολική ποσότητα καφεΐνης, ανεπαρκή τροφή, υπερβολική τροφή, αύξηση των επιπέδων κορτιζόλης, αύξηση ή μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα ή ορισμένων φαρμάκων ή / και συμπληρωμάτων. Όταν έχεις αϋπνία, θα πρέπει να προσέξεις τη διατροφή, τον τρόπο ζωής, τα συμπληρώματα και πότε και πώς συμβαίνει η αϋπνία, προκειμένου να ακολουθήσεις μια θεραπεία που θα λειτουργήσει.

Πότε εμφανίζεται λοιπόν η αϋπνία; Οι πρωινές και βραδινές αϋπνίες είναι οι δύο πιο συχνές μορφές χρόνιας αϋπνίας (σε αντίθεση με την περιστασιακή αϋπνία, την οποία όλοι βιώνουμε, εξαιτίας του ενθουσιασμού ή των νεύρων πριν από ένα μεγάλο γεγονός ή μια υπερβολική κατάχρηση τροφής, αλκοόλ ή καφεΐνης ). Έτσι, θα δούμε εδώ αυτούς τους τρεις τύπους: το βράδυ, το πρωί και την περιστασιακή αϋπνία.

Βραδινή Αϋπνία:
Τις περισσότερες φορές, η αϋπνία το βράδυ προκαλείται από υπερβολικά ενεργό μυαλό, που προκαλείται συχνά από το να μην έχουμε αρκετό χρόνο να καταλήξουμε μετά τις καθημερινές μας δραστηριότητες ή / και να περάσουμε τις βραδινές ώρες μπροστά σε υπολογιστή ή τηλεοπτική οθόνη. Πριν φτάσουμε στα βότανα, μια πρακτική συμβουλή: τα βότανα βοηθούν στην υποστήριξη ενός υγιούς ρυθμού σώματος, ωστόσο, δεν μπορούν να κάνουν όλη τη δουλειά.

Βαλεριάνα: είναι πολύ καλή για ένα μυαλό που είναι συνεχώς σε εγρήγορση. Η βαλεριάνα είναι ένα καλό ηρεμιστικό, χωρίς καμία από τις μεγάλες παρενέργειες ενός τακτικού ηρεμιστικού. Μια σημείωση αυτή: το σώμα μπορεί να συνηθίσει σε αυτό το βότανο, οπότε μετά από τρεις εβδομάδες, προτίμησε κάποιο από τα άλλα συνιστώμενα βότανα για μερικές εβδομάδες και μετά επέστρεψε στη βαλεριάνα.

Παπαρουνόσπορος: Αυτό είναι ένα καλό βότανο για την αντιμετώπιση της αϋπνίας λόγω της ανησυχίας και του άγχους (και είναι αρκετά ασφαλές για τα παιδιά). Αυτό το βότανο όχι μόνο βοηθά να κοιμηθείς, αλλά βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου επίσης. Μπορείς να τον συνδυάσεις με τη βαλεριάνα, αν θεωρήσεις ότι χρειάζεσαι ένα ισχυρότερο ηρεμιστικό. Ένα βάμμα είναι ο πιο ισχυρός τρόπος για να πάρεις αυτό το βότανο (οποιοδήποτε βότανο, πραγματικά). Δοκίμασε 30-40 σταγόνες δύο φορές την ημέρα (τη δεύτερη δόση κοντά στην ώρα για ύπνο).

Πασιφλόρα: Είναι υπέροχο για εκείνους που τείνουν να ξυπνούν συχνά όλη τη νύχτα. Και αυτό είναι ασφαλές για τα παιδιά και για τα άτομα με υποβαθμισμένη υγεία. Μπορεί να λαμβάνεται σε μεγάλες δόσεις και για μεγάλες χρονικές περιόδους. Δοκίμασε 30-60 σταγόνες του βάμματος πριν πέσεις για ύπνο. Εάν διαπιστώσεις ότι αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείς να πάρεις αυτή τη δόση έως και 4 φορές την ημέρα.

Λυκίσκος: Ο λυκίσκος είναι μια νευρίνη ταχείας δράσης και ηρεμιστικό, καλό για το άγχος, την πέψη και την ασθένεια που σχετίζεται με το άγχος. Αυτό το βότανο είναι απολύτως ασφαλές για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού (αν και λόγω των φυσικών στεροειδών που βρίσκονται στο λυκίσκο, οι έγκυες γυναίκες και τα παιδιά κάτω των δύο ετών θα πρέπει να το αποφεύγουν). Κατανάλωσε ένα βάμμα ή τσάι και ακολουθήσε τις οδηγίες συσκευασίας.

 

Πρωινή Αϋπνία:
Οποιοδήποτε από τα παραπάνω βότανα μπορεί να ληφθεί για πρωινή αϋπνία, και πιθανότατα θα λειτουργήσουν για λίγο. Ωστόσο, η αιτία πίσω από την αϋπνία πρωινού τείνει να είναι μια ακίδα στα επίπεδα κορτιζόλης (μια στεροειδή ορμόνη που απελευθερώνεται από τα επινεφρίδια σε απόκριση του στρες). Ένα υπερβολικά υψηλό επίπεδο κορτιζόλης μπορεί να οδηγήσει σε κατεσταλμένο ανοσοποιητικό σύστημα, ανωμαλίες του σακχάρου στο αίμα και μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους στην περιοχή της κοιλιάς. Αν υποψιάζεσαι ότι έχεις υψηλή κορτιζόλη, να ελέγχετε τα επίπεδά σας. Ωστόσο, μπορείς να δοκιμάσεις πρώτα τα παρακάτω και δεις πως θα πάει.

Επιπρόσθετα, οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες (λιγότερα από 14 γραμμάρια υδατάνθρακες ανά γεύμα) τείνουν να υποφέρουν από αυτόν τον τύπο αϋπνίας. Δοκίμασε να φας ένα μικρό σνακ που συνδυάζει πρωτεΐνες, λιπαρά και υδατάνθρακες (όπως το βούτυρο αμυγδάλου στο τοστ) ακριβώς πριν από το κρεβάτι. Μπορείς να έχεις ένα μικρό σνακ ξανά αν ξυπνήσεις τις πρώτες πρωινές ώρες. Η πτώση του σακχάρου στο αίμα που οι εμπειρογνώμονες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορούν να επιταχύνουν τα επίπεδα κορτιζόλης, οδηγώντας σε άγχος και αϋπνία.

 

Magnolia Bark: Ο φλοιός Magnolia βοηθά στη χαλάρωση του νου και του σώματος με τη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου ΙΙ. Δοκίμασε να πάρεις αυτό το βότανο πριν από τον ύπνο ή όταν ξυπνάς μόνο τη νύχτα. Ξεκίνα με μία κάψουλα όταν χρειάζεται (γενικά 200mg βότανο ανά κάψουλα). Οι έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες θα πρέπει να αποφεύγουν αυτό το βότανο.

 

Ashwagandha: Η Ashwagandha είναι ένα αξιοσημείωτο βότανο στην αντιμετώπιση του άγχους χωρίς να απορροφά την ενέργεια. Ωστόσο, αν και δεν είναι ένα ηρεμιστικό καθ ‘εαυτό, σε βοηθά να πάρεις πίσω τον ύπνο σου. Όχι μόνο αυτό το βότανο καθυστερεί την απελευθέρωση της κορτιζόλης, δουλεύει για να θεραπεύσει τις συνέπειες του στρες στο σώμα. Αυτό το βότανο είναι ασφαλές για όλους.

 

Περιστασιακή Αϋπνία:
Οποιοδήποτε από τα παραπάνω βότανα μπορεί να λειτουργήσει για περιστασιακή αϋπνία. Ωστόσο, αυτό το είδος της αϋπνίας συχνά οφείλεται σε ενθουσιασμό ή ανησυχία προς ένα συγκεκριμένο. Για αυτές τις περιστασιακές περιόδους, προτείνουμε διαλογισμό. Κάνε αυτά τα κυνηγώντας και στροβιλίζοντας σκέψεις έξω από το κεφάλι σου και θα κοιμηθείς καλύτερα.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!