Διάβασε εδώ τους τρόπους για να την μειώσεις δραματικά!

Η ζάχαρη κυριολεκτικά σκοτώνει τη διατροφή μας. Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο του Αμερικανικού Καρδιολογικού Συνδέσμου, κάθε χρόνο 180.000 περίπου θάνατοι παγκοσμίως οφείλονται στην υπερβολική κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών. Όμως, τα αναψυκτικά και τα φρουτοποτά δεν αποτελούν τις μοναδικές πηγές ζάχαρης. Οι βλαβερές συνέπειές της οφείλονται κυρίως στην προσθήκη ζάχαρης στα τρόφιμα τα οποία και μας παχαίνουν. Την ίδια στιγμή, οι περισσότεροι θάνατοι σχετίζονται με την καρδιακή νόσο, τον καρκίνο και τον διαβήτη. Με πιο έξυπνες επιλογές τροφίμων θα καταναλώσετε λιγότερη ζάχαρη και θα χάσετε βάρος χωρίς να στερηθείτε αγαπημένες γεύσεις.

To do list:

  • Αν έχετε πιαστεί στον «ιστό» της ζάχαρης, απομακρύνετε το γλυκό σας «εθιστικό» σταδιακά, αφού στην περίπτωση που αρνηθείτε στον εαυτό σας έστω ένα κομμάτι σοκαλάτας ξαφνικά, θα έχετε περισσότερη λιγούρα για κάτι γλυκό.
  • Η υγιεινή διατροφή που αποτελείται από ικανοποιητική ποσότητα δημητριακών, φρούτων, λαχανικών, υγιεινών ελαίων και άπαχης πρωτεΐνης αποτελεί την καλύτερη και υγιέστερη λύση για περιορισμό του γλυκού σας εθισμού.
  • Περιορίστε τα ζαχαρούχα τρόφιμα. Μην υποκύψετε στις καραμέλες, τα μπισκότα και σε άλλα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας. Μη γεμίζετε τα ντουλάπια της κουζίνας σας και το ψυγείο με αυτούς τους πειρασμούς.
  • Καταναλώστε φρούτα ως υποκατάστατα των τροφίμων με πρόσθετη ζάχαρη.
  • Προσθέστε μόνοι σας το γλυκαντικό στο επιδόρπιό σας. Όσο και να βάλετε, οι πιθανότητες είναι πως θα βάλετε λιγότερο από τον κατασκευαστή.
  • Προσέξτε τα κρυφά σάκχαρα στα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έχουν μειωμένη περιεκτικότητα σε λιπαρά.
  • Διαβάστε τις ετικέτες στα συσκευασμένα τρόφιμα! Αποφύγετε τα προϊόντα που απαριθμούν τη ζάχαρη ως το πρώτο συστατικό ή που περιέχουν πολλούς διαφορετικούς τύπους ζάχαρης (καστανή ζάχαρη, ζαχαροκάλαμο, νέκταρ, κλπ.).
  • Τρώτε πρωινό. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα γεμάτο, θρεπτικό γεύμα: βρώμη, αυγά και φρούτα είναι καλές επιλογές πρωινού, ώστε να μην ενδώσετε στα ζαχαρούχα τρόφιμα κατά τη διάρκεια της μέρας.
  • Καταναλώνετε λιγότερο γλυκά τρόφιμα γενικότερα. Έτσι θα έχετε και λιγότερες λιγούρες για ζάχαρη.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!