Εκεί που έχεις μπει σε πρόγραμμα, τυχαίνει και πας σε ένα εστιατόριο. Αρχίζεις να αποκλείεις επιλογές, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις και τελικά ενδίδεις. Έχε στο νου σου τις παρακάτω συμβουλές για τις εξόδους σου…

Έξοδοι

Όταν πας για καφέ: τον προτιμάμε χωρίς γάλα-ζάχαρη-σαντιγύ-σιρόπια

Στο εστιατόριο: μην εντυπωσιάζεσαι από τις ωραιοποιημένες φράσεις του καταλόγου.

Στο σινεμά: πάρε μαζί σου αποξηραμένα φρούτα ή ξηρούς καρπούς και μην φας νάτσος με τυρί ή ποπ κορν που συνήθως έχουν πολύ αλάτι και βούτυρο.

Όταν βγεις για ποτό : δεν τρώμε όλα τα συνοδευτικά πατατάκια και τους ξηρούς καρπούς

 

Έξοδος του ελεύθερου γεύματος ή «ελεύθερης μέρας»

  • Γίνεται μία φορά την εβδομάδα ή στις δέκα μέρες
  • Φάε ό,τι θέλεις χωρίς τύψεις
  • Φάε ό,τι σου έχει λείψει πιο πολύ, αλλά δεν είναι ανάγκη να φας «σαν να μην υπάρχει αύριο»
  • Δες το σαν ξεμπλοκάρισμα του μεταβολισμού

 

Συχνή έξοδο λόγω πχ. επαγγελματικών υποχρεώσεων ή διευκόλυνσης

  • Αρχικά, προσπάθησε να μην πηγαίνεις σε εστιατόρια όταν λιμοκτονείς, γιατί ενθουσιάζεσαι με όλα και είναι σίγουρο ότι κάπως θα ξεφύγεις από το πρόγραμμα σου
  • Το κυρίως πιάτο προτίμησε να είναι φιλέτο κοτόπουλου, μοσχαρίσια μπριζόλα ή ψάρι
  • Διάλεξε συνοδευτικά ψητά λαχανικά ή φρέσκια σαλάτα χωρίς σως
  • Το ιδανικό θα ήταν να παραγγείλεις ένα πιάτο που να έχει λαχανικό, ψητό και υδατάνθρακα, ώστε να σε απαλλάξει από το να πάρεις 2 πιάτα.
  • Δεν είναι ανάγκη να τα φας όλα και να τελειώσεις τη μερίδα. Οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να καταναλώνουν αυτό που έχουν στο πιάτο τους ανεξάρτητα από το αν έχουν φουσκώσει.
  • Μη φας ψωμί, εκτός αν δεν έχει καθόλου υδατάνθρακα το πιάτο σου.
  • Προτίμησε να μην παραγγείλεις γλυκό. Το γλυκό σου χρειάζεται λιγότερο απ’ όσο νομίζεις. Επειδή όμως όλα είναι στο κεφάλι μας, φάε μια κουταλιά και σταμάτα.
  • Μην εντυπωσιάζεσαι από τις ονομασίες των πιάτων, ειδικά αν δε γράφουν τα υλικά που περιέχουν,
  • Δώσε προσοχή υλικά. Αν ήσουν σπίτι σου θα τα έβαζες; Πες όχι στα καραμελωμένα κρεμμύδια, στις τραγανές κρούστες, στις βινεγκρέτ, στα διάφορα ντρέσινγκ. Τα περισσότερα από αυτά περιέχουν ζάχαρη, μαγιονέζα, βούτυρο και πολλές, πολλές θερμίδες.
Zoe Dremetsika

Founder of Lifeme