Ιδού το μεγάλο ερώτημα! Αν και έχω βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για το «πώς να αδυνατίσεις» και «πώς θα αυξήσεις το μεταβολισμό σου», ωστόσο κάθε φορά που πέφτει στην αντίληψή μου μια στήλη με παρόμοιο θέμα, τη διαβάζω γεμάτη ενθουσιασμό, προσποιούμενη ότι δεν τα ξέρω, ότι τα μαθαίνω πρώτη φορά!

Η αύξηση του μεταβολισμού και η καλή λειτουργία του είναι ένα θέμα που με έχει απασχολήσει αρκετά, ενώ δεν έπαψα ποτέ να αναζητώ τις «πραγματικότητες» που το αφορούν. Δείτε παρακάτω όλες τις αλήθειες και εφαρμόστε τις!

  • Το βασικότερο όλων είναι να τρως κάθε 3 ώρες. Δηλαδή, να καταναλώνεις γύρω στα 5-6 γεύματα. Με αυτόν τον τρόπο, ο οργανισμός σου θα έχει ενέργεια, ενώ θα βρίσκεται συνέχεια και σε μια διαδικασία καύσης.
  • Μην υποτιμάς το πρωινό. Το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα, καθώς ο οργανισμός απορροφά πολλά θρεπτικά συστατικά, ενώ ξεκινά παράλληλα και τη διαδικασία της πέψης και της καύσης από νωρίς.
  • Πολλοί θεωρούν ότι το να καταναλώνουν λιγότερο φαγητό και, κατ’ επέκταση, λιγότερες θερμίδες είναι ο ιδανικός τρόπος για να αδυνατίσουν. Αυτός είναι ο μεγαλύτερος μύθος. Όταν ακολουθείς ένα στερητικό πρόγραμμα διατροφής, δηλαδή λιγότερες από 1.400 θερμίδες ημερησίως, τότε, ναι, μπορεί να έχεις την πρώτη εβδομάδα κάποια απώλεια βάρους. Αλλά, δεν θα είναι λίπος! Θα είναι είτε υγρά είτε μυϊκός ιστός! Έτσι, η ζυγαριά θα αρχίσει να «κολλάει» μετά από 2 ή 3 εβδομάδες στερητικής δίαιτας! Επομένως, ακολούθησε ένα κανονικό πρόγραμμα διατροφής.
  • Ιδού το μυστικό που με έκανε επιτέλους να δω το δείκτη της ζυγαριάς … να υποχωρεί! Αν και αρχικά, η διατροφή μου ήταν «ιδανική», δυσκολευόμουν να χάσω περισσότερο βάρος. Τελικά, ανακάλυψα ότι μυστικό βρίσκεται στην ποικιλία! Είναι τραγικό λάθος να θεωρείς ότι πρέπει να φας κοτόπουλο και όχι ρύζι, ψάρι και όχι λαδερά. Αντιθέτως, πρέπει να τρως από όλα, εκτός από προϊόντα με ζάχαρη και αλάτι.
  • Προτιμώ να τρώω υγιεινά φαγητά. Δηλαδή, τρόφιμα «αληθινά», όπως τα αποκαλώ εγώ. Τρόφιμα που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία. Προτίμησε μια σαλάτα με κάποια πρωτεΐνη και υγιεινό υδατάνθρακα! Δεν γίνεται να πιστεύεις ακόμα ότι το κοινό ψωμί που τρως είναι αληθινό! Έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι του βάζουν και διατηρείται τόσο; Για να μη μιλήσουμε για τη ζάχαρη!
  • Μεταξύ μας μιλάμε… Κάνεις γυμναστική; Είναι βασική προϋπόθεση! Επίλεξε το είδος γυμναστικής που σε παθιάζει και ξεκίνα! Όχι από Δευτέρα…Τώρα!
  • Είναι εξίσου σημαντικό να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα, καθώς ενισχύει την καύση λίπους και βοηθά στην αποβολή τοξινών.
  • Τέλος, το σημαντικότερο όλων βέβαια, είναι να μην τα κάνεις αυτά για 1 μήνα και μετά να επανέλθεις στις λανθασμένες διατροφικές συνήθειες σου!

Η συνέπεια αυτών των διατροφικών συνηθειών είναι που θα φέρει ένα μόνιμο αποτέλεσμα!

Zoe Dremetsika

Founder of Lifeme