Έχεις συνηθίσει πλέον να κοιτάζεις πόσες θερμίδες περιέχει κάθε τρόφιμο που αγοράζεις, αλλά αυτό δεν αρκεί. Διάβασε τι άλλο πρέπει να προσέχεις και αποκρυπτογράφησε τα μικρά γράμματα των συσκευασιών.

Θερμίδες

Στις διατροφικές ετικέτες αναγράφονται οι θερμίδες, αλλά πρέπει να θυμάσαι ότι ακόμα κι αν ένα προϊόν δεν περιέχει καθόλου, δεν σημαίνει ότι είναι και αβλαβές για τον οργανισμό σου. Τις περισσότερες φορές μάλιστα συμβαίνει το αντίθετο: Τα τρόφιμα που δεν έχουν θερμίδες συνήθως περιέχουν πρόσθετα συστατικά που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία σου.

Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη

Δίπλα από τα συστατικά που περιέχονται σε ένα προϊόν υπάρχει και η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψή τους. Φρόντισε να προσέχεις πόσο % πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά από κάθε συστατικό, ώστε να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή.

Νάτριο

Κατανάλωσε τροφές με 5% λιγότερο από τη ΣΗΠ νατρίου και απόφυγε αυτές που έχουν 20% περισσότερο.

Σάκχαρα

Ο οργανισμός παράγει γλυκόζη από τα λιπαρά και την πρωτεΐνη που καταναλώνει. Η ζάχαρη, όμως, είναι ήδη γλυκόζη και το σώμα σου μπορεί να τη χρησιμοποιήσει γρήγορα για να αποκτήσει ενέργεια σε μικρό χρονικό διάστημα. Γι’ αυτό το λόγο απόφυγε τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε σάκχαρα.

Βιταμίνες

Στο μυαλό σου έχεις συνδέσει τις βιταμίνες με κάτι θετικό για τον οργανισμό σου, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Βιταμίνες όπως η C και αυτές του συμπλέγματος B, αποβάλλονται από το σώμα σου αν καταναλώσεις περισσότερο από όσο χρειάζεσαι. Από την άλλη βιταμίνες όπως η Α, D, E και K αποθηκεύονται στο σώμα και αν προσλάβεις μεγάλη ποσότητα μπορεί να αποβούν τοξικές.

Συστατικά

Στις διατροφικές ετικέτες τα συστατικά αναγράφονται με φθίνουσα σειρά περιεκτικότητας. Γι’ αυτό τα πρώτα 3-5 είναι αυτά που θα πρέπει να σε προβληματίσουν.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!