Οι διατάσεις είναι το αναγκαίο κακό της γυμναστικής: Όλοι βαριούνται να τις κάνουν, αλλά δυστυχώς είναι απαραίτητες. Αυτό που δεν ήξερες όμως είναι ότι εκτός από την αποθεραπεία μετά τη γυμναστική, βοηθούν και στην ανάκαμψη του οργανισμού μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά. Το lifeme.gr σου προτείνει λοιπόν 4 διατάσεις που θα σε ισιώσουν ό,τι κι αν είναι αυτό που σε καταπόνησε.

Διάταση Στήθους

Με την πλάτη σου ακουμπισμένη σε μια καρέκλα, πίεσε το στήθος σου ψηλά και προς τα πίσω, μέχρι να το αισθανθείς να ανοίγει. Μείνε για 25 δευτερόλεπτα κι επίστρεψε στην αρχική θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Διάταση Τετρακέφαλου

Κάτσε με τα δύο γόνατα λυγισμένα στο πάτωμα (οι κνήμες του να ακουμπάνε στο έδαφος). Φέρε το δεξί πόδι προς τα εμπρός, έτσι ώστε το δεξί γόνατο να είναι λυγισμένο κατά 90o. Βάλε και τα δύο χέρια πάνω από το δεξί γόνατο και πίεσε το πίσω ισχίο προς τα εμπρός, τεντώνοντας το σώμα σου και διατηρώντας τον κορμό σου ίσιο. Μείνε για 20 δευτερόλεπτα και επίστρεψε στην αρχική θέση. Επανάλαβε 4 φορές και άλλαξε πόδι.

Γέφυρα με Τεντωμένο Πόδι

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα κατά 90ο. Τέντωσε το δεξί πόδι και στη συνέχεια σήκωσε τους γοφούς προς το ταβάνι. Από αυτή τη θέση, ύψωσε το δεξί πόδι προς το ταβάνι και χαλάρωσε. Κάνε 10 ελεγχόμενες επαναλήψεις. Άλλαξε πόδια κι επανάλαβε.

Διάταση Ποδιών

Από θέση κάμψεων και χωρίς απότομες κινήσεις, ανασήκωσε τους γοφούς σου μέχρι να νιώσεις τους μυς των ποδιών σου να σε τραβάνε. Επίστρεψε στην αρχική θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.