Αποτελεί σίγουρα μια νέα τάση στη γυμναστική. Αν αναρωτιέσαι ακόμα αν πρέπει να το δοκιμάσεις, σου λύνουμε όλα τα ερωτήματα.

Αρνητικά

  1. Μπορεί να Τραυματιστείς

Οι πιθανότητες τραυματισμού κατά τη διάρκεια του CrossFit είναι υψηλότερες, γιατί αν δεν σε παρακολουθεί κάποιος ειδικός μπορεί να μην ξέρεις τη σωστή τεχνική ορισμένων ασκήσεων.

  1. Μπορεί να μην Κάνει για Σένα

Πολλές φορές οι ασκήσεις του CrossFit δεν είναι καλές για αρχάριους ή άτομα που είναι υπέρβαρα. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να έχεις κάποια εμπειρία πριν σηκώσεις βάρη ή πριν κάνεις άλματα σε box.

  1. Δίνει Μεγαλύτερη Σημασία στο να Είναι η Άσκηση Δύσκολη

Πολλές φορές όσοι κάνουν CrossFit δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο να κάνουν εντύπωση εκτελώντας μια δύσκολη άσκηση. Έτσι, χάνεται το νόημα της προπόνησης, που είναι να βελτιώσεις την υγεία και την εικόνα του σώματός σου, πράγμα που μπορεί να γίνει και χωρίς να κάνεις φαντασμαγορικές κινήσεις.

Θετικά

  1. Δεν θα Βαρεθείς Ποτέ

Το CrossFit συνδυάζει πολλά αθλήματα, με αποτέλεσμα να μη μειώνεται ποτέ το ενδιαφέρον σου και να αντιμετωπίζεις συνεχείς προκλήσεις. Επίσης, δεν είναι καθόλου στατικό, αφού χρειάζεται συνέχεια να μετακινείσαι στο χώρο κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

  1. Μπορείς να το Προσαρμόσεις στα Μέτρα σου

Αν σταματήσεις να συγκρίνεις τις ικανότητές σου με αυτές των υπόλοιπων, τότε θα καταφέρεις να φτιάξεις ένα πρόγραμμα προπόνησης που να ανταποκρίνεται 100% στις ανάγκες και τις δυνατότητες του σώματός σου. Επιπλέον, μέσω του CrossFit θα έρθεις σε επαφή με πολλά είδη άθλησης και μπορεί έτσι να δοκιμάσεις τις επιδόσεις σου στα πάντα και να βρεις σε τι είσαι καλύτερος.

  1. Μπορεί να σε Κάνει να Αγαπήσεις τη Γυμναστική

Οι περισσότεροι υποστηρικτές του CrossFit είναι πραγματικά fan του αθλήματος. Έτσι, έχει δημιουργηθεί μια κοινότητα η οποία μπορεί να σε παρακινείσει να ασχοληθείς ακόμα πιο ενεργά με τη φυσική κατάστασή σου.