Chia pudding μπανάνα με Super Breakfast

Chia pudding μπανάνα με Super Breakfast

Οι σπόροι Chia σπόροι είναι η καλύτερη γνωστή πηγή φυτικής προέλευσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ακόμα και από τον λιναρόσπορο. Περίπου το 75% των λιπαρών οξέων των σπόρων chia αποτελούνται από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (άλφα λινολενικό λιπαρό οξύ (ALA)), ενώ περίπου το 20% αποτελείται από ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.  

 

Υλικά για 2 μερίδες 

  • 1 μέτρια ώριμη μπανάνα  
  • 1 φλ γάλα αμυγδάλου 
  • 2 κουταλιές σπόροι chia 
  • Φυσική βανίλια 
  • 2 κουταλιές βρώμης Super Breakfast  
  • Φρέσκα φρούτα 

 

Εκτέλεση 

  1. Λιώνουμε στο μπλέντερ την μπανάνα με το γάλα. 
  2. Ανακατεύουμε το μείγμα με τους σπόρους και σερβίρουμε σε μπολ γαρνίροντας με ενδιάμεσα φρέσκα φρούτα και Super Breakfast . Αφήνουμε το μείγμα να δέσει για τουλάχιστον 1 ώρα στο ψυγείο.  
  3. Γαρνίρουμε με φρέσκα φρούτα