Υλικά (για 7 μπιφτεκάκια):

  • 475 γρ. βρασμένες γλυκοπατάτες
  • 1 ¼ φλ. βρασμένο κινόα
  • ¼ φλ. αποξηραμένα κράνμπερις (cranberries)
  • 1/8 φλ. ψιλοκομμένη μέντα
  • 2 ψιλοκομμένες πιπεριές (χωρίς τα σπόρια)

Εκτέλεση:

  • Βράζετε τις γλυκοπατάτες (όχι πάρα πολύ) και τις κάνετε πουρέ.
  • Προσθέτετε το κινόα (προσέξτε να μην είναι υγρό), τις πιπεριές, την μέντα και τα κράνμπερις και ανακατεύετε.
  • Πλάθετε μικρά μπιφτέκια (αν είναι πολύ μαλακά, προσθέστε λίγη τριμμένη φρυγανιά), τα ψεκάζετε με λίγο λάδι καρύδας και τηγανίζετε σε μέτρια θερμοκρασία, για 20 λεπτά.

Tip:
Απολαύστε τα με τζατζίκι ή bbq σως.

Διατροφική σύσταση:
Κάθε μπιφτεκάκι έχει 130 θερμίδες, 3 γρ. πρωτεΐνης, 27 γρ. υδατάνθρακων και 1 γρ. λίπους.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!