Όλος ο ιδρώτας, η θερμότητα και η κίνηση μπορούν να συντρίψουν το δέρμα και τα μαλλιά. Θες να είσαι λαμπερή και όχι κόκκινη και ταλαιπωρημένη (στην όψη τουλάχιστον) μετά την προπόνηση; Σου έχουμε τα ιδανικά beauty hacks για να το πετύχεις! Απαιτούν λίγα πράγματα που έτσι και αλλιώς πιθανότατα να έχεις ήδη και ακόμα λιγότερο χρόνο.

 

  1. Πιάσε τα μαλλιά σου πλεξούδα πριν την προπόνηση
    Όταν δεν έχεις πολύ χρόνο για μπάνιο και περιποίηση μετά το γυμναστήριο προτίμησε μια πλεξούδα κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Ο ιδρώτας, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, θα σου κάνει επιμελώς ατημέλητα μαλλιά χαλαρές μπούκλες.
  2. Χρησιμοποίησε ένα foundation μακράς διάρκειας
    Γενικά έχουμε πει ότι δεν πρέπει να φοράς foundation στις προπονήσεις σου και να αφήνεις το δέρμα σου να αναπνέει. Ωστόσο, τις μέρες που δεν μπορείς – ή δεν θες να αποχαιρετήσεις όλο το μακιγιάζ σου προτίμησε ένα make up μακράς διάρκειας. Θα μείνει σε όλη τη διάρκεια της προπόνησης στη θέση του.
  3. Κάνε ένα παγωμένο ντουζ
    Αν έχεις χρόνο λίγο κάνε ένα πραγματικά παγωμένο ντουζ. Η έκρηξη του κρύου νερού θα βοηθήσει να μειωθεί η θερμοκρασία του πυρήνα του σώματος σου, σταματώντας την εφίδρωση και αποτρέποντας την εν λόγω αποκαλυπτική ερυθρότητα μετά την γυμναστική. Μελέτες έχουν δείξει ότι το κρύο μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καύση λίπους.
  4. Έχε μαζί σου ένα dry shampoo
    Επίλεξε ένα ξηρό σαμπουάν που λειτουργεί καλύτερα για τον τύπο των μαλλιών σου και χρησιμοποιήσε το για να προσθέσεις όγκο στη ρίζα και για να τα καθαρίσεις. Pro συμβουλή: Εφάρμοσε το πριν ξεκινήσεις την άσκηση για να απορροφήσει τον ιδρώτα από την αρχή.
  5. Περιποιήσου τα φρύδια σου
    Έχεις λίγο χρόνο στα αποδυτήρια; Περιποιήσου τα φρύδια σου! Η άσκηση θερμαίνει το δέρμα, στο οποίο ανοίγονται οι πόροι. Αυτό το καθιστά ιδανικό – για να μην αναφέρουμε λιγότερο οδυνηρό χρόνο – για να βγάλεις κάποιες επιπλέον τρίχες που σε ενοχλούν στα φρύδια σου.
  6. Κάνε καθαρισμό προσώπου
    Αμέσως μετά την άσκηση είναι η καλύτερη στιγμή για τον καθαρισμό του προσώπου σου. Όχι μόνο με αυτό τον τρόπο καθαρίζεις τη σκόνη και τα βακτηρίδια από την ίδια την προπόνηση, αλλά ο ιδρώτας ανοίγει τους πόρους, βοηθώντας να ξεπλύνεις τις ακαθαρσίες.
  7. Χρησιμοποίησε αδιάβροχη μάσκαρα
    Ναι είπαμε όχι μακιγιάζ αλλά αν είναι ανάγκη ας είναι αδιάβροχο. Κράτησε το βάψιμο των ματιών σου στη θέση του με τη χρήση αδιάβροχης μάσκαρας και όχι μόνο τις μέρες που ξέρεις ότι δε θα προλάβεις να ξεβαφτείς πριν την προπόνηση.
  8. Χρησιμοποίησε πιστολάκι με κρύο αέρα
    Εξακολουθείς να ιδρώνεις ακόμα και όταν φτάνεις στην στην έξοδο από την πόρτα; Τόνωσε το σώμα σου χρησιμοποιώντας ένα πιστολάκι ρυθμισμένο στο κρύο. Το επιπλέον του κρύου αέρα θα σε βοηθήσει να επιστρέψεις στην κανονική σου θερμοκρασία και να μην είσαι αναψοκοκκινισμένη.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!