bigstock-Runner-athlete-running-on-stai-121035590 διατροφή υγεία ομορφιά

Με αυτές τις 5 μεθόδους γυμναστικής, θα ξεχάσεις να ανανεώσεις τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Τρέξιμο

Επιτέλους ήρθε η ώρα να κάνεις πράξη ό,τι έλεγες όλο το χειμώνα. Θα κατέβεις από το διάδρομο και θα πας για τρέξιμο στη φύση. Αν ωστόσο έχεις συνηθίσει το τρέξιμο στο γυμναστήριο, στην αρχή μπορεί να τα βρεις σκούρα. Για να κάνεις ευκολότερη τη μετάβασή σου, ξεκίνησε αλλάζοντας τα παπούτσια σου. Βρες ένα ζευγάρι που είναι κατάλληλο για το τρέξιμο σε ανώμαλο δρόμο και κάνε υπομονή. Σύντομα θα βρεις το ρυθμό σου. Επίσης μην ξεχάσεις το σημαντικότερο tip: Προτίμησε να τρέχεις σε επιφάνειες όπως χώμα ή χόρτο οι οποίες καταπονούν λιγότερο τα γόνατά σου σε σχέση με την άσφαλτο και τις πλάκες πεζοδρομίου.

Ποδήλατο

Η Αθήνα μπορεί να μην είναι η καταλληλότερη πόλη για να δοκιμάσεις τη ζωή στις δύο ρόδες, αλλά η απότομη άνοδος της θερμοκρασίας σε προκαλεί να φέρεις το ποδήλατο από το χωριό σου ή να αγοράσεις ένα καινούργιο (σε αυτή την περίπτωση φρόντισε να συμβουλευτείς έναν πωλητή που θα σου προτείνει ένα στα μέτρα σου). Αν είσαι αρχάριος στην ποδηλασία, δοκίμασε διαδρομές που είναι σχετικά εύκολες και έχουν ωραία θέα, όπως η μαρίνα Φλοίσβου, το πεδίο του Άρεως, το Θησείο, κ.ά. Οι πιο προχωρημένοι μπορούν να δοκιμάσουν τον ποδηλατόδρομο Κηφισιάς-Μελισσίων ή την off road διαδρομή μέσα στο Άλσος Συγγρού.

Κολύμβηση

Η θάλασσα έχει αρχίσει να ζεσταίνει, αξίζει όμως να το τολμήσεις. Η άνοιξη είναι η κατάλληλη εποχή για να βιώσεις πόσο αναζωογονητική είναι η άσκηση μέσα στο νερό. Αν ξεκινήσεις από τώρα τα μπάνια, θα δεις άμεση αλλαγή όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στη διάθεσή σου, αφού θα δημιουργήσεις την ψευδαίσθηση ότι οι διακοπές έχουν ήδη ξεκινήσει. Μην ξεχνάς επίσης ότι το κρύο νερό βοηθάει το ανοσοποιητικό σου και διατηρεί υγιές το δέρμα σου.

Aqua Aerobic

Η αερόβια γυμναστική στο νερό είναι ό,τι πρέπει για να κάνεις μια δροσιστική μετάβαση από το κρύο στη ζέστη. Στην Ελλάδα, θα βρεις πολλούς χώρους ειδικά διαμορφωμένους για aqua aerobic. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια βεβαίωση δερματολόγου και παθολόγου και το μαγιό σου.

Tennis

Το τένις είναι κάπως απαγορευτικό το χειμώνα, αφού μπορεί να αρρωστήσεις πολύ εύκολα λόγω του ιδρώτα από το τρέξιμο. Την άνοιξη, ωστόσο, αποτελεί το ιδανικό άθλημα για να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση και να διασκεδάσεις προκαλώντας τους φίλους σου. Το πιο σημαντικό που πρέπει να θυμάσαι: Διάλεξε να παίξεις με κάποιον που βρίσκεστε σε παρόμοιο επίπεδο, αλλιώς ένας από τους δύο θα τα παρατήσει γρήγορα.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!