Το τρέξιμο μας επιτρέπει να μειώσουμε το άγχος, να αυξήσουμε τις αντοχές μας και να κάψουμε 300 θερμίδες σε μισή ώρα μόνο. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και ένας ανοιχτός δρόμος! Αν, όμως, το τρέξιμο δεν αποτελεί την αγαπημένη σας δραστηριότητα, σας προτείνουμε 10 ασκήσεις, που θα σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες, χωρίς απαραιτήτως να… πάρετε τα βουνά!

Kettlebell Swing

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Γουινσκόνσιν, οι ασκήσεις με τα kettlebells (ελληνιστί, δράμια) κινητοποιούν τους μεγάλους, ισχυρούς μύες γύρω από τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους, εκτοξεύοντας τους καρδιακούς παλμούς και καίγοντας πάνω από 20 θερμίδες το λεπτό! Τα πολυδιάστατα αυτά όργανα γυμναστικής –βαράκια από χυτοσίδηρο με χειρολαβές- είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά, καθώς δεν σας επιτρέπουν να κάνετε κινήσεις «… που έχετε συνηθίσει», κατά τον Νταν Τζον,  προπονητή αντοχής στο Σολτ Λέικ Σίτι.

Κλειστή κωπηλασία

Μια ιδανική άσκηση για όλο το σώμα, αφού, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, ένα άτομο 80 κιλών, μέσα σε 30 λεπτά έντονης κωπηλασίας μπορεί να κάψει έως και 377 θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα, να γυμνάσει άριστα τους μύες στα χέρια, τους ώμους, τα πόδια και τη μέση!

Κοιλιακοί

Εκατό κοιλιακοί ισούνται με κάψιμο 143ών θερμίδων! Η γρήγορη εκτέλεση των κοιλιακών βελτιώνει αισθητά και τη λειτουργία του μεταβολισμού: Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε σε ετήσια συνεδρίαση του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλητιατρικής, η εκτέλεση μόλις δέκα επαναλήψεων με γρήγορο ρυθμό από έναν ενήλικα 80 κιλών, δίνει ώθηση στο μεταβολισμό όσο και ένας ποδηλατικός γύρος 30 δευτερολέπτων.

Spinning

Δώστε τα όλα για 60 δευτερόλεπτα! Μπορεί να μη συνάδει με την κοινή λογική, αλλά έχει αποδειχτεί ότι ένα λεπτό άσκησης στο στατικό ποδήλατο αρκεί για να απαλλαγούμε από 87 θερμίδες! Αυξήστε την αντοχή σας, χάστε κιλά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πιέσετε δυνατά τα πετάλια.

Σχοινάκι

Ώρα για παιχνίδι! Εκατό και πλέον άλματα το λεπτό βοηθούν στο κάψιμο 390 θερμίδων το μισάωρο. Αν και θεωρείται μέτριας έντασης, η άσκηση με σχοινάκι χρησιμοποιεί περισσότερες μυϊκές ομάδες από το τρέξιμο και βελτιώνει ταυτόχρονα συντονισμό και ισορροπία, ειδικά αν οι καθημερινές σας δραστηριότητες απαιτούν χρήση των άνω και κάτω άκρων.

Ορεινή ποδηλασία

Σας ιντριγκάρουν τα δύσκολα; Τότε, η ορεινή ποδηλασία είναι η απάντηση. Σύμφωνα με τον κάτοχο ρεκόρ των 1000 μιλίων σε αγώνα ποδηλασίας, Μάικ Κιούριακ, μπορούμε να κάψουμε μέχρι και 1.500 θερμίδες την ώρα ή σχεδόν 25 θερμίδες ανά λεπτό, κάνοντας ποδήλατο σε ανώμαλο δρόμο.  Η ορεινή ποδηλασία συνιστά μια πολύ καλή προπόνηση, όμως,  ο ρυθμός κατανάλωσης θερμίδων εξαρτάται από τη φυσική σας κατάσταση, τα επίπεδα αντοχής σας και τις ικανότητές σας.

«Cindy»

Τρεις διαφορετικές ασκήσεις σε μία! Μία CrossFit άσκηση που συνδυάζει πέντε έλξεις, δέκα κάμψεις και 15 εναέρια άλματα. Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα, μπορούμε να κάψουμε κατά μέσο όρο 13 θερμίδες ανά λεπτό, γυμνάζοντας διαφορετικές και μεγάλες μυικές ομάδες. Κάντε όσες αντέχετε για 20 λεπτά για απώλεια βάρους και γράμμωση.

Σκι

Εδώ τα exreme sports συναντούν τις ασκήσεις για καύση λίπους. Κάψτε 12 θεμίδες το λεπτό και επιδοθείτε σε σκι αντοχής! Αναμφισβήτητα, πιο αποτελεσματικό, πιο διασκεδαστικό και πιο δύσκολο σε σύγκριση με το τρέξιμο, καθώς απαιτεί από τον ασκούμενο να διαχωρίσει την κίνηση, και κατ’ επέκτασιν, την εκγύμναση του κορμού από εκείνη των κάτω άκρων.

Άλματα

Εκτός από ισορροπία, ευελιξία και μυική δύναμη, η θαυματουργή αυτή άσκηση καίει σημαντική ποσότητα θερμίδων, τόσο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, όσο και μετά, κάτι που αποτελεί προσόν των πλειομετρικών ασκήσεων. Μελέτη του Πανεπιστημίου Όμπερν, απέδειξε ότι 20 δευτερόλεπτα άσκησης, με διάλειμμα 10 δευτερολέπτων, επαναλαμβανόμενα για οκτώ φορές, ήταν αρκετά ώστε οι συμμετέχοντες να κάψουν 13,4 θερμίδες ανά λεπτό και να διπλασιάσουν τον μεταβολικό τους ρυθμό, μέχρι και μισή ώρα μετά το πέρας της άσκησης.

Σχοινιά Μάχης (battle ropes)

Από τις πιο αποδοτικές μεθόδους για να κάψουμε λίπος και να ενδυναμώσουμε το μυικό μας σύστημα. Ιδανική άσκηση αερόβιας και αναερόβιας αντοχής! Σύμφωνα με μελέτη του Κολεγίου του Νιού Τζέρσεϊ, οι ασκήσεις με σκοινιά μάχης, συγκριτικά με άλλες μορφές προπόνησης, πήραν την πρωτιά σε ό,τι αφορά τη συνολική καύση θερμίδων και κατανάλωση οξυγόνου. Κάψτε πάνω από 300 θερμίδες μέσα σε μισή ώρα!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!