Τα λακάκια δεν είναι πάντα πολύ όμορφα. Στα μάγουλα ή χαμηλά στη μέση είναι ότι πιο τέλειο και γλυκό. Ωστόσο, στα πόδια ή τα χέρια, όταν έχουν δημιουργηθεί από κυτταρίτιδα, δεν είναι και ότι καλύτερο.  

Πως θα τα αντιμετωπίσεις λοιπόν; Οι λύσεις είναι πολλές. Συνήθως καταφεύγεις σε σπα και κέντρα ιατρικής που προσφέρουν θεραπείες αρκετά ακριβές ενώ υπάρχουν άλλοι φυσικοί τρόποι για να κάνεις την κυτταρίτιδα να εξαφανιστεί. Μια αποτελεσματική και απλή μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσεις απαλή πίεση και το σωματικό σου βάρος για να απελευθερώσεις τον συνδετικό ιστό του σώματος. Το foam roller κάνει ακριβώς αυτό. 

 

Από που προέρχεται η κυτταρίτιδα 

Ο συνδετικός ιστός είναι σαν ένα λεπτό στρώμα πλαστικού περιτυλίγματος που καλύπτει την επιφάνεια κάθε μυός. Το πρόβλημα είναι όταν αυτός ο συνδετικός ιστός στεγνώσει, μπλοκαριστεί ή / και αποδυναμωθεί, το υποκείμενο λίπος είναι δυνατό να προωθηθεί και εμφανίζεται ως αντιαισθητική κυτταρίτιδα με επικάλυψη στο δέρμα, μας ενημερώνουν οι ειδικοί. 

Επιπρόσθετα, η κυτταρίτιδα μπορεί να προκληθεί από ορμονικές ανισορροπίες, λεμφικά προβλήματα ή πιο σοβαρές ιατρικές καταστάσεις, υπάρχουν όμως κάποιες αιτίες για τις οποίες μπορείτε να κάνετε κάτι. Η όψη μπορεί να αλλοιωθεί από πολλά πράγματα, όπως η αφυδάτωση, η κακή στάση του σώματος και ο μυϊκός τόνος, η έλλειψη κίνησης, η κακή κυκλοφορία και οι επιπτώσεις της βαρύτητας και της γήρανσης, λένε οι ειδικοί. Παρά ταύτα, για καλή μας τύχη, υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι για την καταπολέμηση αυτών των άλλων αιτιών εξασθενημένου συνδετικού ιστού. 

 

Ξεφορτώσου την κυτταρίτιδα φυσικά 

Η διατήρηση ενυδάτωσης της περιοχής και του οργανισμού αλλά και μια διατροφή η οποία βασίζεται σε λαχανικά μπορεί να βοηθήσει το δέρμα σου να αποβάλλει τις τοξίνες και να φαίνεται πιο λαμπερό. Αν αισθάνεσαι συχνά υποτονική ή αγχωμένη μπορείς να προσθέσεις το τραμπολίνο στην προπόνησή σου. Θα σε βοηθήσει να πεις αντίο στον «εχθρό» και ταυτόχρονα να ξεσπάσεις όλη την πίεση της ημέρας. 

Όπως άλλωστε και κάθε είδος άσκησης μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και στην αύξηση των επιπέδων ενέργειάς σας ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου. Αν δε προσθέσεις σε οποιαδήποτε προπόνηση μερικές θαυματουργές ασκήσεις με foam roller τα οφέλη αυτά εκτοξεύονται και τα αποτελέσματα γίνονται πιο γρήγορα εμφανή! 

 

Πως ένα Foam Roller μειώνει την κυτταρίτιδα
Το foam roller συμβάλλει στη διάσπαση αυτών των πυκνών περιοχών και των μπλοκαρισμάτων- είναι τα συμπτώματα όπου ονομάζουμε κυτταρίτιδα- και βοηθάει στην αύξηση της κυκλοφορίας και τη βελτίωση της λεμφικής αποστράγγισης, υποστηρίζουν οι ειδικοί. Όλα αυτά βελτιώνουν την όψη φλοιού πορτοκαλιού και κάνουν το δέρμα να φαίνεται πιο λείο και υγιή. Επιπρόσθετα, βοηθά στην αποτροπή δημιουργίας αυτού του ενοχλητικού λίπους από την πίεση που ασκεί στο δέρμα. 

Παρακάτω θα δούμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής με foam roller στοχευμένο ακριβώς σε αυτό, τη μείωση δηλαδή της κυτταρίτιδας. Αν το ακολουθήσεις κατά γράμμα και ανελλιπώς για 21 ημέρες θα δεις εγγυημένα αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό; Απαιτεί μόλις 10 με 15 λεπτά από το χρόνο σου και ένα μόνο foam roller! 

  1. Ρόλλαρε στους μηρούς 
     
    Πως: Κάθισε σε ένα στρώμα και τοποθέτησε το foam roller κάτω από τους μηρούς σου.  Τοποθέτησε τα χέρια σου στο στρώμα πίσω από εσένα με τα δάχτυλα να φτάνουν πίσω και το στήθος ανοιχτό. Πίεσε τα χέρια σου στο στρώμα για να ανασηκώσεις τους γοφούς σου. 
    Συνέχισε να πιέζεις το στρώμα με τα χέρια σου και προσπάθησε να κρατήσεις σφιχτό όλο τον κορμό και να το κινείς μπροστά και πίσω, μετακινώντας το foam roller από τους μηρούς έως τα γόνατα. Επανέλαβε αυτή την για 8 με 10 φορές.
    Ασκήσεις με foam roller για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα! 1

  2. Ρόλλαρε μπρούμητα με το foam roller 
     
    Πως: Ξάπλωσε με την κοιλιά σου στραμμένη προς το στρώμα, τους αγκώνες κάτω από τους ώμους και τις παλάμες κάτω. Κρατώντας τα πόδια σου ίσια, τοποθέτησε το foam roller  ακριβώς πάνω από το μπροστινό μέρος των γόνατων. Βάλε δύναμη στον κορμό σου ώστε να σπρώξεις τον εαυτό σας και να μην τραυματίσεις την μέση σου. 
     
    Γείρε μέσα από τους βραχίονες  και λύγισε τα γόνατά σου. Χρησιμοποιώντας τα χέρια και τον κορμό σου, εξέπνευσε καθώς ανεβάζεις το foam roller προς τα εμπρός των μηρών στις παρειές σας. Εισέπνευσε καθώς σπρώχνεις το foam roller προς τα κάτω ακριβώς πάνω από το μπροστινό μέρος των γόνατων. Επανέλαβε αυτήν την κίνηση 8 έως 10 φορές.
    Ασκήσεις με foam roller για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα! 2
  3. Περιστρέψου ανάποδα  
     
    Πως: Ξάπλωσε στο στρώμα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια μακριά από το σώμα. Σήκωσε τα ισχία από το στρώμα και κύλησε το foam roller κάτω από τους γοφούς / το ιερό (το τριγωνικό οστό στη βάση της σπονδυλικής στήλης σας). 
     
    Ανασήκωσε τα γόνατά σου, έτσι ώστε να αιωρούνται κατευθείαν πάνω από τους γοφούς σου. Άφησε τα γόνατά σου προς τα δεξιά και, στη συνέχεια, προς τα αριστερά. Συνέχισε και ρόλλαρε από την άλλη πλευρά για 8 φορές σε κάθε πλευρά. Ασκήσεις με foam roller για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα! 4

 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!