Θέλουμε να χάσουμε τα περιττά κιλά και κάνουμε τα αδύνατα- δυνατά για να το πετύχουμε.  Έχουμε, όμως, αναρωτηθεί τι ήταν αυτό που χάσαμε; Λίπος ή απλά δυο- τρία κιλά από τη μυική μάζα του σώματός μας; Μας έφυγε όντως το περιττό βάρος ή μήπως προστέθηκε …κι άλλο ένα; Η απώλεια λίπους θα πρέπει να είναι προτεραιότητα όλων μας για να αποκτήσουμε φόρμα και να διατηρούμαστε υγιείς.

 

  1. Πώς θα τονωθώ;

«Τόνωση» σημαίνει οικοδόμηση των μυών και ταυτόχρονη απώλεια λίπους. Καλό ως ιδέα, δύσκολο ως εκτέλεση. Η οικοδόμηση μυών απαιτεί ενέργεια και θα πρέπει να τρώτε περισσότερες θερμίδες από όσες ξοδεύετε για να έχετε αρκετά αποθέματα που θα διατεθούν στην ανάπτυξη των μυών. Από την άλλη πλευρά, για να χάσετε το λίπος του σώματος θα πρέπει να τρώτε λιγότερες θερμίδες, έτσι ώστε το σώμα σας να χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια (δηλαδή τα λίπη) για να λειτουργήσει σωστά. Με τακτική προπόνηση και υγιεινή διατροφή, θα είστε σε θέση να τα κάνετε και τα δύο.

 

  1. Πώς μπορώ να χάσω σωματικό λίπος;

Για να χάσετε το λίπος του σώματος θα πρέπει να τρώτε λιγότερο από ό,τι ξοδεύετε. Όταν χάνετε βάρος, θα πρέπει να εξασφαλίζετε ότι μπορείτε να το κάνετε με αργό ρυθμό και όχι απότομα. Αν χάσετε βάρος πολύ γρήγορα θα οδηγηθείτε σε μεγαλύτερη απώλεια μυϊκής μάζας. Αυτό δεν είναι καθόλου καλό, καθώς θα επιβραδύνει το μεταβολισμό σας και θα αυξήσει τον κίνδυνο επανάκτησης βάρους. Μειώστε την ποσότητα τροφής, κάντε περισσότερη γυμναστική.

 

  1. Πόση γυμναστική πρέπει να κάνω;

 Προτιμήστε ασκήσεις υψηλής έντασης με διαλείμματα, πλειομετρικές ασκήσεις και βαράκια. Ο συνδυασμός αυτός θα ελαχιστοποιήσει την απώλεια μυικής μάζας και θα μεγιστοποιήσει την απώλεια λίπους. Έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει την καύση του λίπους σας για έως και 24 ώρες αφού τελειώσετε.

 

  1. Πόσες ώρες την ημέρα πρέπει να γυμνάζομαι;

Αν δεν τρώτε αρκετά, η υπερβολική γυμναστική δεν θα επιτρέψει στο σώμα σας να επανέλθει, θα κινδυνεύσετε να χάσετε σε μυική μάζα και το σώμα σας θα αρχίσει τελικά να αποθηκεύει λίπος.

 

  1. Χρειάζεται να κάνω προπόνηση με βάρη για να χάσω το λίπος;

Η προπόνηση με βάρη συμβάλλει στο να «φτιάξετε» το σώμα σας. Σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη πρόσληψη θερμίδων, η προπόνηση με βάρη θα βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της απώλειας μυικής μάζας και στην καύση του λίπους.

 

  1. Πόσο πρέπει να τρώω;

 Αν ήδη τρώτε υγιεινά, αλλά το σώμα σας δεν αλλάζει, ίσως πρέπει να μειώσετε την ποσότητα τροφής, όχι την ποιότητα. Πάντως, η ποσότητα εξαρτάται αό την ηλικία, το φύλο, τη μυϊκή μάζα και το πόσο γυμνάζεστε.

 

  1. Τι πρέπει να τρώω για να χάσω λίπος;

Ισορροπημένα γεύματα με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Επιλέξτε φυσικά προϊόντα, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ψάρια και φρέσκο κρέας, όχι έτοιμα τυποποιημένα γεύματα και κονσέρβες.

 

  1. Χρειάζεται να μετρώ θερμίδες για να δω αποτελέσματα;

Και ναι, και όχι! Χρήσιμο μεν, αγχωτικό δε! Οι θερμίδες έχουν σημασία, όμως δώστε βάρος στη θρεπτική αξία των τροφίμων, καθώς η κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών που δεν παρέχουν στο σώμα σας ό,τι χρειάζεται, ίσως προκαλέσει φλεγμονώδη αντίδραση και «σοκάρει» τον μεταβολισμό σας.

 

  1. Κάνω προπόνηση με άδειο ή γεμάτο στομάχι;

Δύο με τρεις ώρες πριν την προπόνηση είναι απαραίτητο ένα γεύμα. Αποφύγετε γεύματα της τελευταίας στιγμής! Δεν θα ωφελήσουν το στομάχι και την καρδιά σας.

 

  1. Θα πρέπει να χρησιμοποιώ λιποδιαλύτες;

Δεν χρειάζεται να λαμβάνετε συμπληρώματα απώλειας βάρους ή καύσης λίπους για να χάσετε λίπος αποτελεσματικά. Αρκεί μια έξυπνη και υγιεινή διατροφή που καλύπτει όλες τις διατροφικές ανάγκες σας.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!