Τι θα χρειαστείς για να το πετύχεις αυτό; Το πρόγραμμα γυμναστικής του fitness expert Βαγγέλη Πολυμερόπουλου, χρησιμοποιεί έναν αλτήρα, μια ελβετική μπάλα, ένα kettlebell, ένα λάστιχο και μόλις 1 μήνα προπόνησης.

Γενικές Οδηγίες: Ξεκίνα κάνοντας αυτό το σετ ασκήσεων 3 φορές την εβδομάδα επί δύο φορές. Αν νιώσεις πιο δυνατή, προσπάθησε να το κάνεις περισσότερες και θα δεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Καθίσματα με Αλτήρα
Στάσου όρθια με τα πόδια σου σε απόσταση λίγο μεγαλύτερη από αυτή των ώμων. Κρατώντας την πλάτη σου τεντωμένη και τα χέρια σου ανάμεσα στα πόδια με τον αλτήρα, χαμήλωσε το σώμα σου σε θέση καθίσματος και μείνε εκεί για λίγο μέχρι να επιστρέψεις στην αρχική θέση. Αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε 10 με 12.

Προβολές με Πίεση Αλτήρα Πάνω από το Κεφάλι
Κράτα τον αλτήρα με το δεξί χέρι και στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά στην απόσταση των ώμων. Κάνε ένα βήμα μπροστά μέχρι ο μηρός σου να είναι παράλληλος με το έδαφος. Το γόνατό σου δεν πρέπει να είναι πιο μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών. Στη συνέχεια, πίεσε τον αλτήρα πάνω από τον ώμο σου, φέρε τον πάλι κάτω και έλα σε όρθια θέση. Αυτό είναι μία επανάληψη. Επανάλαβε με το άλλο πόδι κάνοντας συνολικά 16 επαναλήψεις.

Γέφυρα με Ελβετική Μπάλα στα Πόδια
Ξάπλωσε ανάσκελα και ακούμπα με τα δύο σου πόδια πάνω στην ελβετική μπάλα (είναι καλύτερο να μη φοράς παπούτσια). Από αυτή τη θέση σήκωσε τους γοφούς σου σε θέση γέφυρας. Τώρα, χαμήλωσε πάλι τους γοφούς σου πίσω στην αρχική θέση. Αυτό είναι μία επανάληψη. Κάνε 12.

Αιωρήσεις με Kettlebell
Λύγισε στους γοφούς σου και κράτα ένα kettlebell με τα δύο χέρια ευθεία μπροστά σου. Κάνε ελαφρά προς τα πίσω και φέρε το kettlebell ανάμεσα στα πόδια σου. Τώρα πιέζοντας τους γλουτούς σου, φέρε τους γοφούς σου εκρηκτικά μπροστά και το kettlebell στο ύψος των ώμων. Αντίστρεψε την κίνηση φέρνοντας το πάλι ανάμεσα στα πόδια σου και επανάλαβε. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Βήματα με Λάστιχο
Βάλε ένα λάστιχο ακριβώς από τους αστραγάλους. Διατηρώντας σταθερή την απόσταση που έχουν τα πόδια σου (πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη από το άνοιγμα των ώμων) κάνε 8 βήματα στα αριστερά, 8 μπροστά, 8 στα δεξιά και 8 πίσω. Επανάλαβε άλλες 3 φορές.