Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις μετά από μια σκληρή προπόνηση είναι να γυρίσεις σπίτι και να φας ό,τι βρεις στο ψυγείο σου. Το lifeme.gr σου προτείνει 6 τροφές που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις σου. Κράτα σημειώσεις.

Smoothie με Αβοκάντο
Ο λόγος: Είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά και υγιή λιπαρά και θα σε χορτάσει χωρίς να σε φουσκώσει.

Μετά την προπόνηση πρέπει να καταναλώνεις τροφές που προωθούν την αποθεραπεία των μυών σου. Το αβοκάντο εκτός από τα υγιή λιπαρά, που βοηθούν στην απορρόφηση των βιταμινών Α και Ε, περιέχει και βιταμίνες του συμπλέγματος B και βοηθάει το σώμα σου να μεταβολίσει τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες.

Χυμός Βύσσινο
Ο λόγος: Περιέχει αντιοξειδωτικά και βοηθάει τον οργανισμό σου να συνέλθει μετά την άσκηση.

Μια έρευνα στο British Journal of Sports Medicine αποκάλυψε ότι όσοι έπιναν χυμό βύσσινο κάθε μέρα παρουσίαζαν λιγότερη κόπωση και πόνο στους μύες μετά την άσκηση.

Κοτόπουλο με Λαχανικά
Ο λόγος: Θα σε χορτάσει και θα ενισχύσει τους μυς σου.

Το κοτόπουλο είναι πολύ καλή πηγή άπαχης πρωτεΐνης, νιασίνης και βιταμινών Β. Τι άλλο χρειάζεται να σου πούμε; Προτίμησε να το συνοδεύσεις με ψητά λαχανικά, αλλά αν τελικά προτιμήσεις το ρύζι, φρόντισε να είναι καστανό.

Ομελέτα με Σπανάκι
Ο λόγος: Τα αυγά περιέχουν πρωτεΐνη και το σπανάκι αναγκαία μεταλλικά στοιχεία.

Η πρωτεΐνη των αυγών ενισχύει το χτίσιμο των μυών και απορροφάται άμεσα από τον οργανισμό. Το σπανάκι από την άλλη έχει πολύ σίδηρο και φυτικά στεροειδή, τα οποία όπως έχει αποδειχθεί βοηθούν στην ανάπτυξη των μυών του ανθρώπου.

Σοκολατούχο Γάλα
Ο λόγος: Θα σε ενυδατώσει και θα σε γεμίσει ενέργεια.

Περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες και αποτελεί πολύ καλή εναλλακτική για τα ενεργειακά ποτά. Ερευνητές απέδειξαν ότι το σοκολατούχο γάλα αποκαθιστά το γλυκογόνο των μυών και ενυδατώνει τον οργανισμό όπως ένα energy drink.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!