Μερικές φορές είναι δύσκολο να διακρίνεις ποιο είδος άσκησης θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για το σώμα σου. Το lifeme.gr θα σε βοηθήσει να διαλέξεις την κατάλληλη προπόνηση για τις ανάγκες σου.

Ποια Από τις Δύο Ενισχύει την Υγεία σου;

ΝΑΙ: Αερόβια Άσκηση
Ένα από τα οφέλη της αερόβιας άσκησης είναι η βελτίωση της ευαισθησίας του ήπατος, των σκελετικών μυών και του λιπώδη ιστού στη δράση της ινσουλίνης. Η μείωση της γλυκόζης του πλάσματος του αίματος στα υπεργλυκαιμικά άτομα έχει επίσης παρατηρηθεί στα άτομα που είχαν χρόνια αεροβική δραστηριότητα, σύμφωνα με έρευνα στο Research Quarterly for Exercise and Sport.

ΝΑΙ: Προπόνηση Ενδυνάμωσης
Βελτιώσεις στο μεταβολισμό της γλυκόζης μέσω της προπόνησης ενδυνάμωσης έχουν επίσης αποδειχθεί σε έρευνα του επιστημονικού περιοδικού Medicine and Science in Sports and Exercise. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι η προπόνηση ενδυνάμωσης και η αερόβια άσκηση οχυρώνουν με τον ίδιο τρόπο τον οργανισμό από το σακχαρώδη διαβήτη, σύμφωνα με έρευνα στο περιοδικό Metabolism.

Ποια σε Βοηθάει να Βελτιώσεις το Καρδιοαναπνευστικό σου Σύστημα;

ΝΑΙ: Αερόβια Άσκηση
Πάρα πολλές μελέτες έχουν ασχοληθεί με το αν η αερόβια άσκηση βελτιώνει τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου του οργανισμού σου (στα αγγλικά θα το δεις και ως VO2max) . Σύμφωνα με έρευνα του American College of Sports Medicine, τουλάχιστον 20 λεπτά αερόβιας άσκησης στο 50 % ή περισσότερο του VO2max ενός ατόμου, τρεις ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, θα προκαλέσει αύξηση της τάξεως του 10 % με 20% της VO2max.

ΟΧΙ: Προπόνηση Ενδυνάμωσης
Οι παραδοσιακές προπονήσεις ενδυνάμωσης από την άλλη δεν έχει αποδειχθεί ότι έχουν τα ίδια αποτελέσματα. Έρευνες έχουν δείξει περιορισμένη ή καθόλου βελτίωση της αεροβικής ικανότητας (5% με 9.5%) από τη διαλειμματική προπόνηση.

Ποια θα σε Βοηθήσει να Χάσεις Κιλά;

Αερόβια Άσκηση KAI Προπόνηση Ενδυνάμωσης
Ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι υπεύθυνος για το 60% έως 75% των καύσεων που κάνεις καθημερινά και συνδέεται άμεσα με το βάρος σου. Σύμφωνα με έρευνα στο περιοδικό Sports Medicine, ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι ιδιαίτερα αυξημένος στα άτομα που γυμνάζονται πολύ, ενώ το ίδιο δεν φάνηκε να ισχύει για όσους γυμνάζονται λίγο ή καθόλου. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, το ζήτημα δεν είναι τι είδους άσκηση κάνεις, αλλά να καταφέρεις να γυμνάζεσαι όσο περισσότερο μπορείς συνολικά.

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!