8 μυστικά που οι υπάλληλοι εστιατορίων δεν θέλουν να ξέρεις

8 μυστικά που οι υπάλληλοι εστιατορίων δεν θέλουν να ξέρεις
ID:65420062

Έφτασες επιτέλους στο στόχο σου! Κατάφερες όχι μόνο να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου αλλά και να πάρει τον έλεγχο στη διατροφή, την ζωή και την υγεία σου. Πίστευες ότι ήταν απλά μια δίαιτα ή διατροφή; Λάθος, όλη αυτή η προσπάθεια ήταν  μια επιτυχία να ελέγξεις όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή σου. Υγιεινή διατροφή σημαίνει καλή ζωή! Μετά από αυτή την επιτυχία λοιπόν θέλεις να πας σε ένα εστιατόριο και να ενδώσεις σε μερικούς πειρασμούς. Ας δούμε τα μυστικά των εστιατορίων που πρέπει να κατανοήσεις και να πράξεις ανάλογα όχι μόνο για την τσέπη σου αλλά και για την υγεία σου. 

 

  1. Τα muffin ολικής είναι απλά άλλο ένα κέικ
    Το να βάζεις ένα φανταχτερό όνομα σε κάποια γλυκιά ζύμη είναι ακριβώς το ίδιο με το να βάζεις κραγιόν σε ένα κροκόδειλο. Ανεξάρτητα από το πώς είναι και πάλι θέλει να δαγκώσει. Ένα muffin ολικής μπορεί να περιέχει κάποιες παραπάνω ίνες αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα μέρος πρωινού που μπορεί να σου προσφέρει 400 θερμίδες. Ακόμα χειρότερα γίνονται τα πράγματα αν καταλάβεις ότι ο όγκος αυτών των θερμίδων προέρχεται από τα ίδια σάκχαρα και τα άμυλα που συνθέτουν οποιαδήποτε άλλη ζύμη.

     

  2. Το μεγάλο μέγεθος δεν είναι μεγάλη ευκαιρία
    Σίγουρα, νοιώθεις ότι έχεις αγοράσει μια “μεγάλη ευκαιρία” όταν παίρνεις αναλογικά περισσότερο φαγητό για αναλογικά για λιγότερα χρήματα. Αλλά αυτό το γεύμα είναι καλό και προσοδοφόρο μόνο για τις εταιρείες που κάνουν το φαγητό και για τις εταιρείες που κάνουν μηχανές λιποαναρρόφησης. Επειδή τα τρόφιμα είναι τόσο φθηνά στην παρασκευή τους, ειδικά όταν γίνεται σε μεγάλες ποσότητες,  οι εταιρίες έχουν ιδιαίτερα υψηλό κέρδος κάθε φορά που αναβαθμίζεις το γεύμα σου. Έτσι, εκείνοι κερδίζουν χρήματα και εσύ παίρνεις κατά μέσο όρο 73% περισσότερες θερμίδες για μόνο 17% περισσότερα χρήματα. Επομένως, εσύ δεν καταλήγεις να αγοράζεις περισσότερο φαγητό αλλά θερμίδες, κάτι που δεν το θέλεις σίγουρα.

     

  3. Ο σερβιτόρος είναι ένας πωλητής
    Μια μελέτη, διαπίστωσε ότι είναι πιο πιθανό να παραγγείλεις κάτι συνοδευτικό με το φαγητό σου αν ο σερβιτόρος σε προτρέψει προφορικά. («Θέλετε πατάτες με αυτό;»). Τα εστιατόρια το γνωρίζουν αυτό, και τώρα το ξέρεις και εσύ. Όταν ο σερβιτόρος κάνει μια πρόταση, θυμήσου ότι κάνει τη δουλειά του.

     

  4. Θέλουν να αισθανθείς ξεχωριστός
    Οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν υγιεινές επιλογές εστιατορίων όταν αισθάνονται ότι γευματίζουν έξω για μια «ειδική περίσταση». Θεωρείς ιδιαίτερη περίσταση το να τρως έξω τις περισσότερες φορές. Αλλά προτού προχωρήσεις στο επόμενο γεύμα, σκέψου πραγματικά πόσες φορές έχεις φάει έξω αυτήν την εβδομάδα. Αν τρως κάθε γεύμα στο σπίτι και τρως έξω  μια φορά την εβδομάδα, τότε μην ανησυχείς για αυτό τόσο πολύ. Αν όμως τρως συχνά έξω ,θυμήσου δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερο σε αυτό. Φάε έξυπνα σήμερα επειδή θα πρέπει να το κάνεις και πάλι αύριο.

     

  5. Δεν θέλουν να τους ρωτήσεις τι έχει μέσα το φαγητό
    Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν τι έχει μέσα το φαγητό σου στα εστιατόρια. Επιπλέον, όταν αναφερόμαστε σε junk food το μεγαλύτερο, αν όχι όλο, της επεξεργασίας συμβαίνει σε εργαστήρια και κρύβει μυστικά τα οποία δεν θέλεις να ξέρεις. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σκεφτείς να φας κάτι τέτοιο αναλογίσου ότι δεν τρως πραγματικό φαγητό και τα πόσα κρύβονται πίσω από αυτό.

     

  6. Ασκούν πίεση
    Ποιες είναι οι τέσσερις λέξεις που είναι περισσότερο αγχωτικές από  «Μπορώ να σας βοηθήσω;» (Εκτός από το «Δώστε μου τα χρήματά σας»;) Η σερβιτόρα έρχεται να πάρει την παραγγελία και ξαφνικά αισθάνεσαι μια μεγάλη πίεση. Είναι εύκολο να επιλέξεις το πρώτο πράγμα που βλέπεις – και ίσως σαμποτάρουν τις προσπάθειες σου για απώλεια βάρους. Αλλά όχι πια. Τώρα, έχεις τη δύναμη να παραγγείλεις γρήγορα, έξυπνα και χωρίς δισταγμό, κάθε φορά!

     

  7. Δεν υπάρχει σφένδαμος στο σιρόπι
    Τα γεύματα που βασίζονται στο επεξεργασμένο αλεύρι  σου προσφέρουν μια θρεπτικά ασταθή έναρξη της ημέρας. Το γεγονός ότι το σιρόπι «σφενδάμου» είναι σχεδόν καθαρό σιρόπι αραβοσίτου υψηλής φρουκτόζης προσθέτει μόνο απογοήτευση και θερμίδες.

     

  8. Η ομελέτα από ασπράδια δεν είναι απαραίτητα η πιο υγιεινή επιλογή
    Ενώ τα ασπράδια έχουν τη φήμη ότι είναι διατροφικές μαγικές σφαίρες, θα πρέπει να σκεφτείς δύο φορές προτού να προσθέσεις τον κρόκο. Εκτός από τη μεταφορά μιας καλής δόσης υγιούς λίπους, οι κρόκοι είναι μια από τις καλύτερες πηγές χολίνης, μια θρεπτική ουσία σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη μείωση της φλεγμονής και τη βελτίωση της καρδιαγγειακής λειτουργίας. Οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι όχι μόνο τα αυγά δεν αυξάνουν την κακή χοληστερόλη μας, αλλά ότι η κανονική κατανάλωση μπορεί να βελτιώσει πραγματικά τα επίπεδα της συνολικής χοληστερόλης μας.  
Lifeme

Healthy is the new Sexy!