Η ζωή είναι ωραία… Και γίνεται ακόμη πιο όμορφη όταν είμαστε και αισθανόμαστε υγιείς, χωρίς να καταπονούμαστε. Το Lifeme, μας προτείνει οκτώ ασκήσεις χαμηλής έντασης που θα βελτιώσουν την υγεία και την φυσική μας κατάσταση, χωρίς να βλάψουν τις αρθρώσεις και να μας τραυματίσουν. Ξεκινάμε;

  • Περπάτημα

Το περπάτημα είναι μακράν η πιο δημοφιλής άσκηση χαμηλής έντασης. Αγαπάει την καρδιά μας και μας βοηθάει να κάψουμε θερμίδες. Όταν δε περπατάμε σε ανηφόρα, βελτιώνουμε ακόμη περισσότερο τις αντοχές και τη γενικότερη φυσική μας κατάσταση.

  • Χορός

Ή αλλιώς, δύναμη εν κινήσει! Και όταν λέμε «δύναμη», εννοούμε και του σώματος, αλλά και του νου! Η μουσική αποτελεί ένα άκρως διεγερτικό ερέθισμα, η οποία σε συνδυασμό με την φυσική δραστηριότητα του χορού –από μάμπο μέχρι σάλσα και από φοξ τροτ μέχρι βαλς-ενεργοποιεί κέντρα του εγκεφάλου που έχουν σχέση με τη διαδικασία μάθησης, ενώ ταυτόχρονα κερδίζουμε τα μέγιστα διασκεδάζοντας και χορεύοντας. Με άλλα λόγια, ένα υγιές καλοσμιλεμένο σώμα, δυνατό και πάνω απ’ όλα …κεφάτο!

  • Ποδηλασία

Η ποδηλασία είναι μια δραστηριότητα που κινητοποιεί το κάτω μέρος του σώματός μας και ευεργετεί και το καρδιαγγειακό μας σύστημα. Βοηθάει στην απώλεια λίπους ιδιαίτερα στην περιοχή των γλουτών και των μηρών, ενώ ενδυναμώνει τα κάτω άκρα.

  • Κολύμβηση

Η κολύμβηση κινητοποιεί ολόκληρο το σώμα και αποτελεί μια πολύ καλή άσκηση χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμών, αφού το νερό βοηθάει στην «ελαχιστοποίηση» του βάρους μας, μέσω της άνωσης. Μέσα από αυτή ενεργοποιούνται οι ομάδες μυών, ενώ ταυτόχρονα συνιστά μία θαυμάσια αερόβια προπόνηση, αν αυξήσουμε τους ρυθμούς μας, βοηθώντας μας να χάσουμε το περιττό βάρος. Αναμφισβήτητα, ο σπουδαιότερος σύμμαχος της καρδιάς μας!

  • Γιόγκα

Η γιόγκα συμβάλλει στη  βελτίωση της φυσικής μας κατάσταση, όσο και της ψυχολογίας μας μέσα από μια σειρά στάσεων και ασκήσεων αναπνοής (ασάνες). Η πρακτική της γιόγκα μας δυναμώνει, βελτιώνει την ισορροπία και την ευελιξία, ενώ ανεβάζει και τη διάθεσή μας!

  • Tai Chi

Αυτή η αρχαία κινεζική τέχνη προάγει την ψυχική και σωματική ευεξία. Οι κινήσεις της είναι αργές και ελεγχόμενες. Η καύση θερμίδων μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, την ίδια στιγμή που η ευλιξία και η απόκτηση ισορροπίας αποτελούν το κύριο μέλημα των δασκάλων του Tai Chi!

  • Pilates

Το pilates εστιάζει στην βελτίωση της στάσης του σώματος μας μέσα από αργές ελεγχόμενες κινήσεις και ασκήσεις. Το pilates είναι χρήσιμο για τους ανθρώπους που δεν μπορούν ή δεν πρέπει να κάνουν άλματα και βοηθάει ιδιαίτερα όσους αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα στην περιοχή της πλάτης και της μέσης.

  • Υδάτινη αεροβική

Η αεροβική στο έδαφος είναι ευεργετική, συνοδεύεται όμως από κραδασμούς. Αντίθετα, η «συγγενική» της υδάτινη,  προστατεύει το σώμα μας από τραυματισμούς, ενώ την ίδια στιγμή λειτουργεί ευεργετικά για το καρδιαγγειακό μας σύστημα και την απόκτηση καλής φυσικής κατάστασης με άκρως διασκεδαστικό τρόπο. Η υδάτινη αεροβική προπόνηση εμπεριέχει μια ποικιλία τεχνικών αεροβικής, όπως η κίνηση προς τα πίσω και προς τα εμπρός, άλματα, διάφορες κινήσεις του βραχίονα και άλλες.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!