Αυτές οι φαινομενικά περίεργες πρακτικές και συμβουλές για την υγεία μπορούν να συμβάλουν στην υγεία και την ευημερία με απρόβλεπτους τρόπους.

Πιθανότατα όλοι όταν ήμασταν μικροί είχαμε ακούσει τη μητέρα μας να μας λέει να μην καταπιούμε την τσίχλα μας γιατί θα κολλήσει στο έντερο μας. Ένα άλλο παράδειγμα τέτοιων συμβουλών είναι ότι αν πέσει ένας σπόρος ή πιπέρι στο αυτί σου, ένα δέντρο θα αρχίσει να μεγαλώνει μέσα στο κεφάλι σου.

Οκ ναι αυτά είναι γελοία, υπερβολές και προφανώς δεν ισχύουν. Ωστόσο, υπάρχουν  αρκετές φαινομενικά γελοίες συμβουλές για την υγεία που είναι πραγματικά αληθινές.

Οι ακόλουθες επτά συμβουλές για την υγεία μπορεί να φαίνονται περίεργες, αλλά μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την κατάσταση της υγείας σου αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις να σε σώσουν από κάποιους σοβαρούς κινδύνους.

 

  1. Μην βουρτσίζεις τα δόντια σου αμέσως μετά το φαγητό
    Είναι καλύτερα να μην βουρτσίζεις τα δόντια αμέσως μετά τα γεύματα και τα ποτά, ειδικά αν περιέχουν πολύ οξύ. Παραδείγματα τροφών που περιέχουν οξύ είναι τα εσπεριδοειδή, οι ντομάτες και τα ανθρακούχα ποτά. Η λειαντική δράση του βουρτσίσματος μπορεί να προκαλέσει το οξύ να προσβάλει το σμάλτο των δοντιών και το στρώμα από κάτω. Είναι καλύτερα να περιμένεις τουλάχιστον μισή ώρα πριν το βούρτσισμα.
  2. Χτίσε τους μυς σου για να χωρέσεις σε μικρότερο νούμερο
    Ένα κιλό μυών ζυγίζει το ίδιο με ένα κιλό λίπους, αλλά οι μύες είναι πιο συμπαγείς και καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο από το λίπος. Αυτό εξηγεί γιατί ένας μυώδης άνθρωπος που ζυγίζει το ίδιο με έναν πιο γεμάτο, πιθανότατα θα χωρέσει σε ένα μικρότερο ζευγάρι τζιν.
  3. Φάε περισσότερες θερμίδες για να χάσεις βάρος
    Οι υδατάνθρακες από μόνοι τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρά να αυξήσουν το σάκχαρο του αίματός σου αφήνοντάς σε ακόμα πιο πεινασμένο από πριν. Η προσθήκη πρωτεϊνών και λιπών όπως το φυστικοβούτυρο και το τυρί θα αυξήσει τον αριθμό των θερμίδων του γεύματός σου, αλλά θα σε βοηθήσει να χορτάσεις γρηγορότερα και να παραμείνεις ικανοποιημένος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, πράγμα που θα οδηγήσει σε κατανάλωση λιγότερων θερμίδων μακροπρόθεσμα.
  4. Πιες ένα ζεστό ρόφημα για να δροσιστείς
    Στην Ινδία είναι ο κανόνας να πίνεις ζεστό τσάι σε ζεστό καιρό. Ακούγεται τρελό, αλλά σύμφωνα με μια μελέτη, ένα ζεστό ρόφημα σε μια ζεστή μέρα θα σε βοηθήσει δροσιστείς πιο γρήγορα από ένα κρύο ποτό. Όταν πίνεις ένα ζεστό ρόφημα, το σώμα σου παράγει περισσότερο ιδρώτα ο οποίος, όταν εξατμίζεται, σε δροσίζει.
  5. Γυμνάσου για να αυξήσεις την ενέργεια σου
    Μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, η άσκηση είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις, αλλά μπορεί πραγματικά να σε ενεργοποιήσει. Μέσω της άσκησης, επαναφορτίζουμε τα κουρασμένα κύτταρα δίνοντας τους περισσότερο οξυγόνο. Η σωματική δραστηριότητα που ενισχύει τη μυϊκή δύναμη βελτιώνει επίσης την αποτελεσματικότητα των μιτοχονδρίων που παράγουν την ενέργεια στα κύτταρα.
  6. «Πάγωμα» των ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια
    Η ψύξη μιας θερμοκρασίας του σώματος του ασθενή που έχει υποστεί καρδιακό επεισόδιο κάτω από τους 32,2 βαθμούς Κελσίου είναι μια διαδικασία που ονομάζεται «επαγόμενη υποθερμία». Πραγματοποιείται είτε με ένεση με ψυχρό αλατούχο διάλυμα είτε με τοποθέτηση σε αυτά πάγου και αυξάνει τις πιθανότητες πλήρους ανάκαμψης.Η υποθερμία – όταν η θερμοκρασία του σώματος πέσει τόσο χαμηλά ώστε ο κανονικός μεταβολισμός και οι σωματικές λειτουργίες να σταματήσουν – μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο, αλλά μπορεί επίσης να επιβραδύνει ριζικά τη διαδικασία θανάτου.
  7. Κλείνε το καπάκι της τουαλέτας όταν τραβάς το καζανάκιΠρέπει πάντα να τραβάς το καζανάκι την τουαλέτα με το καπάκι κλειστό. Εάν δεν το κάνεις, τα σωματίδια νερού από την τουαλέτα θα επιπλέουν γύρω από το μπάνιο  και τελικά προσγειώνονται σε επιφάνειες όπως η οδοντόβουρτσα σου.

Οι ειδικοί λένε ότι η έκπλυση δημιουργεί ένα αόρατο σύννεφο, που ονομάζεται «νεροχύτης τουαλέτας», το οποίο εκτοξεύεται στον αέρα από τη δύναμη του νερού.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!