Το CrossFit είναι μια έντονη, δύσκολη και διασκεδαστική προπόνηση. Δεν είναι τυχαίο που όλο και περισσότερα studios κάνουν την εμφάνιση τους σε όλες τις περιοχές και όλο και περισσότεροι άνθρωποι δηλώνουν φανς του. Μήπως σκέφτεσαι να αρχίσεις και εσύ; Σου έχουμε 9 πολύ καλούς λόγους για να το κάνεις!

1.Θα μάθεις να γυμνάζεσαι σωστά. Είναι η ιδανική επιλογή για αν ανησυχείς μήπως τραυματιστείς ή δεν είσαι σίγουρος πως πρέπει να κάνεις κάποια άσκηση στο πρόγραμμα του γυμναστηρίου σου. Συνήθως, πριν αρχίσεις να κάνεις κανονικά το πρόγραμμα που ακολουθούν οι περισσότεροι, πρέπει να ακολουθήσεις μια βασική εκπαίδευση για να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τον εξοπλισμό αλλά και να μάθεις κάποιες βασικές τεχνικές.

 

2.Βαριέσαι εύκολα; Όχι πια. Το CrossFit αποτελείται από συνεχώς μεταβαλλόμενες κινήσεις υψηλής έντασης. Αυτό σημαίνει ότι η πορεία ενός WOD (προπόνηση της ημέρας) μπορεί να περιέχει τρέξιμο, κωπηλατικές ασκήσεις, kettlebells και calisthenics. Οι προπονητές χρησιμοποιούν το χρονόμετρο σε όλη τη διάρκεια της προπόνησης και κρατούν τους αθλητές σε συνεχή κίνηση. Οπότε, δεν προλαβαίνεις να βαρεθείς.

 

3.Έχει μετρήσιμα αποτελέσματα (που δεν έχουν καμία σχέση με τη ζυγαριά). Το CrossFit σχετίζεται σχεδόν πάντα με τις μετρήσεις, αλλά σπάνια θα ακούσεις κάποιον να μιλάει για βάρος (εκτός αν είναι για το πόσα σηκώνει). Οι περισσότεροι CrossFitters παρακολουθούν τις προσωπικές τους αναφορές (PRs) σε συγκεκριμένες ασκήσεις, γεγονός που καθιστά εύκολο το να βλέπεις πόσο έχεις βελτιωθεί στη δύναμη και την αντοχή με την πάροδο του χρόνου.

 

4.Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φαίνεσαι στα καλύτερα σου. Η φύση του CrossFit σημαίνει ότι κάθε μέρος του σώματός σου θα γυμναστεί, με ιδιαίτερη έμφαση στους γλουτούς και τους μηρούς. Πολλά squats, τόσο με και χωρίς βάρος, σημαίνουν ένα σμιλεμένο γλουτό. Και η αύξηση της μυϊκής μάζας είναι ένας σίγουρος τρόπος για να τονωθεί ο μεταβολισμός σου.

 

5.Τα πάντα μπορούν να κλιμακωθούν και να τροποποιηθούν. Αν παρατηρήσεις όσους κάνουν CrossFit θα δεις ότι δεν μοιάζουν μεταξύ τους σε ηλικία, φύλο αλλά και φυσική κατάσταση. Ωστόσο, ο καθένας κάνει την ίδια προπόνηση με τις ανάλογες τροποποιήσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή σχεδόν όλες οι ασκήσεις CrossFit μπορούν να τροποποιηθούν. Για παράδειγμα, ένας νέος αθλητής μπορεί να τροποποιήσει τα pull-ups χρησιμοποιώντας ένα λάστιχο.

 

6.Αποδοτικότητα. Ξέρεις πώς πηγαίνει: Ο ελεύθερος χρόνος είναι ένα ζήτημα. Αν έχεις μόνο μία ώρα για να ασχοληθείς, το CrossFit είναι η καλύτερη επιλογή για εσένα. Τα περισσότερα WOD περιλαμβάνουν ένα μείγμα cardio και κατάρτισης βάρους. Θα εκπλαγείς πόσο γρήγορα μπορείς να επιταχύνεις το ρυθμό της καρδιάς με 10λεπτα από burpees, push-ups και squats.

 

7.Είναι σαν personal training, αλλά πιο οικονομικό. Ναι, το CrossFit είναι συνήθως μια σημαντική οικονομική επένδυση. Αλλά, είναι πολύ πιο προσιτό από τις συνεδρίες με έναν προσωπικό προπονητή, και θα έχεις ακόμα πολλά από τα ίδια οφέλη. Οι προπονητές CrossFit προσπαθούν να γνωρίσουν κάθε αθλητή έτσι ώστε να μπορούν να τους βοηθήσουν με τον καθορισμό στόχων.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!