Κάποιες φορές παρασυρόμαστε από την επιθυμία μας να ακολουθήσουμε ένα συγκεκριμένο, υγιεινό τρόπο ζωής και έτσι καταλήγουμε σε υπερβολές. Έτσι, αυτές οι καλές συνήθειες καταλήγουν να μας στοιχειώνουν και αντί να έχουμε καλύτερη ζωή την κάνουμε πιο καταπιεστική και σίγουρα όχι απολαυστική. Παρακάτω έχουμε 6 από αυτές και πως μπορείς να τις αντιμετωπίσεις.

  1. Βούρτσισμα δοντιών αμέσως μετά το φαγητό

    Αν έχεις φάει κάτι όξινο, όπως για παράδειγμα ψωμί, σόδα, εσπεριδοειδή ή ντομάτες, το βούρτσισμα μέσα σε 30 λεπτά μπορεί να χαράξει το οξύ στο σμάλτο στα δόντια, να το διαβρώσει και να τα αφήσει ευάλωτα σε φθορά. Έτσι το κακό είναι πολύ μεγαλύτερο από το καλό που θεωρούσες ότι έκανες στον εαυτό σου, υποστηρίζουν οι ειδικοί.

    Αντί γι΄αυτό: Ξέπλυνε το στόμα σου με λίγο νερό και περίμενε να περάσουν τουλάχιστον 30 λεπτά μέχρι να τα βουρτσίσεις.

  2. Αποφυγή λίπους

    Μια διατροφή με πολύ χαμηλά ποσοστά λίπους μπορεί να οδηγήσει σε ξηροδερμία, αδύναμη τρίχα, δυσκοιλιότητα, ανεπαρκή απορρόφηση λιποδιαλυτών βιταμινών (όπως A, D, E και K), χαμηλά επίπεδα αναπαραγωγικών ορμονών και υπερβολική πείνα. Αλήθεια θα ήθελες να κάνεις κάτι τέτοιο στον οργανισμό σου; Σίγουρα δεν αξίζει θα σου πω εγώ. Άσε που το λίπος απαιτεί περισσότερο χρόνο [από τα άλλα μακροθρεπτικά συστατικά] για να αφήσει το στομάχι, ώστε να σε βοηθήσει να αισθανθείς πληρέστερη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και διεγείρει την παραγωγή νευροδιαβιβαστών που βοηθούν στην κορεσμό, λένε οι επιστήμονες. Οπότε όταν έχεις το λίπος στην διατροφή σου σε ορισμένες ποσότητες δεν πεινάς τόσο πολύ.

    Αντί γι΄αυτό: Να επιλέγεις ποια λίπη θα έχεις στην διατροφή σου. Αν για παράδειγμα σου αρέσει το γάλα, προτίμησε αυτό, σε μικρές ποσότητες. Αλλά μην παραλείπεις να έχεις στο πρόγραμμα σου και τα υγιή λίπη όπως είναι τα καρύδια, οι σπόροι, το αβοκάντο και το ελαιόλαδο. Ένα είναι το σίγουρο ότι το σώμα σου για να λειτουργήσει σωστά τα χρειάζεται.

  3. Χαμογελάς όταν δεν είσαι χαρούμενος

    Όταν είσαι νευριασμένος ή θυμωμένος με κάτι είναι καλό να μην ξεσπάσεις και να κρατηθείς εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, είναι λάθος να κρατήσεις θαμμένο το θυμό σου. Έρευνες έχουν δείξει ότι μια τέτοια τακτική μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να εκδηλώσει κατάθλιψη μια γυναίκα. Επιπρόσθετα, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αρτηριακής πίεσης και σε αυξημένη ευαισθησία στον πόνο.

    Αντί γι΄αυτό: Οι ειδικοί λένε ότι θα πρέπει να ακούς τι σου λέει ο θυμός σου και να σκέφτεσαι τι σου προκάλεσε αυτά τα συναισθήματα. Συστήνουν να χρησιμοποιείς κατηγορηματικές δηλώσεις για να εξηγήσεις τι ήταν ακριβώς αυτό που σε πείραξε και πως μπορεί στο μέλλον να μην ξαναγίνει.

  4. Επαναλαμβανόμενη χρήση ανακυκλωμένων τσαντών για ψώνια
    Σύμφωνα με μελέτη του 2010 οι καταναλωτές σπάνια, αν το κάνουν, πλένουν τις επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για τα ψώνια τους. Κατά τη διάρκεια της έρευνας οι επιστήμονες εξέτασαν αυτές τις τσάντες με ειδικά μέσα και ανακάλυψαν χιλιάδες βακτήρια που μπορούν να σε κάνουν να αρρωστήσεις σοβαρά. Μάλιστα μέσα σε αυτά ήταν και το βακτήριο E. coli. Αυτό συμβαίνει καθώς αν κάποιο από τα τρόφιμά σου στάξει αυτά τα υγρά και τα βακτήρια θα μείνουν μέσα στην τσάντα και στη συνέχεια θα πολλαπλασιαστούν χωρίς να το καταλάβεις!

    Αντί γι΄αυτό: Να πλένεις συχνά τις επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες υφασμάτινες ή βαμβακερές με ζεστό νερό και ένα καλό απορρυπαντικό. Στη συνέχεια, άφησε τις να στεγνώσουν και χρησιμοποίησε τις πάλι. Απλά μην παραλείπεις τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα αυτή τη διαδικασία. Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο των βακτηρίων έως και 99%!

  5. Κάνεις συνέχεια την ίδια γυμναστική
    Όταν ακολουθείς καθημερινά το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής εκθέτεις τις αρθρώσεις σου συνεχόμενα στο ίδιο άγχος. Γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού.

    Αντί γι΄αυτό: Αντί να κάνεις καθημερινά cardio πρόσθεσε στο πρόγραμμά σου Pilates και Yoga. Η ισορροπία και η ευελιξία που θα αναπτύξεις μέσα από αυτού του είδους προπόνηση θα βοηθήσει στην προστασία των μυών και των αρθρώσεων.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!