bigstock-Strong-woman-bodybuilder-90285548 διατροφή υγεία ομορφιά

Θέλει και Κόπο και Τρόπο!

Η προπόνηση ισχύος μας βοηθάει να βελτιώσουμε τη δύναμη και την ταχύτητα και να παράγουμε έργο! Για να παράγουμε όμως ισχύ, πρέπει πρώτα να είμαστε δυνατοί. Σας φαίνονται όλα αυτά σαν τη Φυσική της Β’ Γυμνασίου; Back to school! Ακόμη και οι αρχάριοι της προπόνησης ισχύος δε χρειάζεται να μείνουν μετεξεταστέοι. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για ασφαλή προπόνηση και αποκτήστε απίστευτη δύναμη, ενέργεια και εκρηκτικότητα!

  1. Η σωστή στάση είναι το παν

Η σωστή στάση είναι το Άλφα και το Ωμέγα για την ασφαλή εκτέλεση της άσκησης: το σώμα πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο και να κινείται ομαλά καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Η λανθασμένη στάση σώματος μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς και να καθυστερήσει τα όποια οφέλη. Επικεντρωθείτε σε αργές, ομαλές άρσεις και ισόποσα ελεγχόμενες καταβάσεις, μέχρι να «μάθει» το σώμα σας την άσκηση. Προσθέστε βάρος μόνο όταν διδαχθείτε τη σωστή στάση.

  1. Ζήστε στο… ρυθμό!

Ο ρυθμός σας επιτρέπει να διατηρείτε τον έλεγχο, αντί να μειώνετε τα πιθανά οφέλη της άσκησης. Κάποιες φορές, η εναλλαγή ταχύτητας – π.χ. 3 στιγμές για να κατεβάσετε την μπάρα και 1 για να την σηκώσετε, αντί για 2-2 – είναι μία χρήσιμη τεχνική για ενισχύσετε την δύναμή σας.

  1. Αναπνοές

Προσπαθείτε να εισπνέετε αέρα κατά την άρση του βάρους και να εκπνέετε κατά την κατάβαση.

  1. Δίνετε προκλήσεις στους μυς σας

Το «σωστό» βάρος εξαρτάται από την άσκηση που έχετε επιλέξει. Όταν σας φαίνεται πολύ εύκολο να κάνετε όλες τις επαναλήψεις, προσθέστε βάρος (περίπου 1 κιλό για τα χέρια και 2 για τα πόδια).

  1. Άσκηση με συχνότητα

Γυμνάστε ολόκληρο το σώμα σας δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

  1. Day off

Η έντονη άσκηση, όπως οι ασκήσεις ισχύος, προκαλούν μικρές εκδορές στον μυϊκό ιστό. Οι μύες αναπτύσσονται πιο γρήγορα, καθώς αυτές οι εκδορές επουλώνονται. Πάντα να αφήνετε τουλάχιστον 48 ώρες μεταξύ των προπονήσεων, για να έχουν επανέλθει οι μύες.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!