Είναι αλήθεια ότι τα φαινομενικά ατελείωτα τραβήγματα, τα φτερά και οι αναρτήσεις σχοινιού μπορεί να είναι εκφοβιστικές. Αλλά ο καθένας μπορεί να επωφεληθεί από το να δοκιμάσει το Cross Fit εάν κρατήσει μερικά σημαντικά σημεία στο μυαλό του. Έξι πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε στο Cross Fit.

  1. Μη φοβάστε
    Βλέποντας βετεράνους του CrossFit να κάνουν push-ups στεκώμενοι στα χέρια τους, μπορεί να κάνει ακόμη και τα fit κορίτσια να τρομάξουν. Παρόλα αυτά, ο προπονητής σας μπορεί – και πρέπει – να είναι σε θέση να σας βοηθήσει να «κλιμακώσετε» την προπόνηση έτσι ώστε να σας εντάξει στο επίπεδο που βρίσκεστε. Οι άνθρωποι που έχουν πολλά περιθώρια να αναπτυχθούν ωφελούνται πολύ περισσότερο από τους ανθρώπους που είναι ήδη αθλητές. Απλώς, θα πρέπει στο πρώτο εκπαιδευτικό μάθημα για να σας διδάξουν σωστά τα καθίσματα και πώς να εκτελέσετε σωστά τα σηκώματα, έτσι ώστε να γυμνάσετε τους μυς σας άμεσα και σωστά.
  2. Μην τα δώσετε όλα πάρα πολύ σύντομα
    Ανοίγοντας την κνήμη σας σε ένα άλμα κιβωτίου 20 ιντσών δεν θα αισθάνεστε καλά. Αφήστε το εγώ σας στην πόρτα και θυμηθείτε ότι ο προπονητής σας ξέρει καλύτερα. Ξεκινήστε μικρό άλμα –κιβώτιο 12 ιντσών-και αυξήστε τις ίντσες με την πάροδο του χρόνου και όταν αισθάνεστε πιο άνετα.
  3. Μην ξεγελάτε τον εαυτό σας
    Κάνετε ένα push-up CrossFit; Χαμηλώστε το στήθος σας μέχρι το έδαφος. Βγάζοντας μια στάση CrossFit; Βάλτε αυτούς τους γοφούς κάτω από τα γόνατα. Οι εκπαιδευτές θέτουν πρότυπα για να εξασφαλίσουν ότι όλοι δουλεύουν το ίδιο ανά rep (επανάληψη) και για να βοηθήσουν κάθε αθλητή να αναπτύξει περισσότερη δύναμη και ευελιξία. Εάν αισθάνεστε ότι είναι πολύ δύσκολη μια άσκηση, προσαρμόστε το βάρος ή ζητήστε από τον εκπαιδευτή μια αποδεκτή τροποποίηση. Είτε με τον έναν, είτε με τον άλλο τρόπο, στοχεύετε να ολοκληρώσετε το πλήρες φάσμα της κίνησης εκτελώντας την άσκηση σωστά.
  4. Αντισταθείτε στην ανάγκη για ταχύτητα
    Είναι αλήθεια ότι πολλές προπονήσεις της ημέρας (WODs), παρακολουθούνται με χρόνο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να βιαστείτε. Ξεκινήστε με καλή τεχνική πριν αυξήσετε το ρυθμό ή τα βάρη σας. Εάν δεν το κάνετε, πολύ πιθανόν να τραυματιστείτε. Ζητήστε από τον προπονητή σας να σας παρακολουθήσει κατά τη διάρκεια αυτής της κίνησης που φαίνεται αρκετά εύκολη και σας ενθαρρύνει να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο.
  5. Μην πηγαίνετε απροετοίμαστοι
    Χαλαρά,φαρδιά ρούχα μπορούν να πιαστούν στο σχοινάκι, τα πάνινα παπούτσια με παχιά τακούνια εμποδίζουν μερικά σηκώματα και τα γυμνά πόδια καίγονται εύκολα με τα σχοινιά. Σε περίπτωση αμφιβολίας, αυτά που σίγουρα θα χρειαστείτε είναι ένα ζευγάρι κάλτσες μέχρι το γόνατο (ή ζευγάρι γκέτες) μαζί με αθλητικό σουτιέν, κορδέλα για τα μαλλιά και ανθεκτικά αθλητικά παπούτσια.
  6. Μην χάνετε το μέτρημα
    Είναι σημαντικό να μετράτε τα πάντα, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Και η χαρτογράφηση αυτών των μετρήσεων δεν είναι μόνο καλό για να καυχιέστε στα social media (αν και αυτό είναι σίγουρα επιτρεπτό): Πολλές προπονήσεις απαιτούν να σηκώσετε το μεγαλύτερο βάρος που μπορείτε μπορείτε. Έτσι, μία καλή καταγραφή μια μέρα μπορεί να σας βοηθήσει να πιέσετε τον εαυτό σας στο επόμενο επίπεδο.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!