Η Beyoncé δεν μπορεί να κάνει λάθος. Mαμά 3 παιδιών είναι σαφώς άψογη. Και λίγο πολύ έχουμε όλη μια μικρή εμμονή με το πόσο τέλεια μπορεί να είναι. Αλλά δεν ξυπνάει έτσι (εντάξει, ίσως και ναι) – βέβαια τη βοηθάει η συγκεκριμένη στάση ζωής αλλά και διατροφής που ακολουθεί. Ερευνήσαμε, ρωτήσαμε και καταλήξαμε στο τι κάνει και αν όντως είναι αποτελεσματικά.

Vegan διατροφή βασισμένη στα φυτά
Η Beyoncé και ο σύζυγός της Jay-Z συνεργάστηκαν με έναν γνωστό ειδικό υγείας και για να δημιουργήσουν μια δίαιτα διάρκειας 22 ημερών, σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα. Η Beyoncé δημοσίευσε σχετικά με αυτό το θέμα ότι αυτή τη δίαιτα χρησιμοποίησε για να προετοιμαστεί για την εμφάνιση της στην Coachella. Σε γενικές γραμμές, η κατανάλωση περισσότερων φρούτων, λαχανικών, όσπριων και δημητριακών ολικής αλέσεως σε μια υγιεινή διατροφή vegan πρόκειται να αποτελέσει πλεονέκτημα για την υγεία. Με την κατανάλωση περισσότερων φυτών, λαμβάνεις περισσότερα αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες, ενώσεις φυτών που είναι υγιείς στην καρδιά και αντιφλεγμονώδη. Μια φυτική διατροφή βελτιώνει την ποιότητα της διατροφής και μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή υπερβολικού βάρους και παχυσαρκίας.

Αφιερώνει 3 εβδομάδες για να υιοθετήσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες
Η βασική ιδέα πίσω από την «δίαιτα vegan διάρκειας 22 ημερών» της Queen Bee είναι ότι 22 είναι ο αριθμός των ημερών που γενικά χρειαζόμαστε για να θεωρήσουμε κάτι ως μια νέα συνήθεια. (Αυτό είναι λίγο περισσότερο από τρεις εβδομάδες!) Εάν κάνεις κάτι για περισσότερο από 14 ημέρες, είναι πιο πιθανό να το θεωρήσεις ως συνήθεια.

Αγαπάει τα μπαχαρικά και τα καυτερά
Ορισμένες έρευνες συνδέουν τα πικάντικα τρόφιμα με τον αυξημένο μεταβολικό ρυθμό, την απώλεια βάρους και ακόμη και τη μακροζωία. Οπότε, κάνε το όπως η αγαπημένη μας και πρόσθεσε λίγο ταμπάσκο, καυτερή σάλτσα ή/και μπαχαρικά στα γεύματα σου!

 

Επιβραβεύει τον εαυτό της και δεν στερείτε τα αγαπημένα της γλυκά
Δεν είναι λίγες φορές που έχει πιαστεί να κρατά λαχταριστά cupcake μετά από κάποια προπόνηση (αν και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν όντως τα έτρωγε). Ωστόσο, μια τέτοια εικόνα φανερώνει την ισορροπία που προσπαθεί να κρατάει χωρίς να χάνει την απόλαυση. Δεν είναι κακό λοιπόν να ενδίδεις και εσύ κάποιες φορές σε γευστικούς πειρασμούς αρκεί να μην γίνεται συνέχεια. Περιορίσου σε ιδιαίτερες περιστάσεις όπως γενέθλια ή κάποια γιορτή (τα δικά σου και όχι όλων των φίλων σου). Επίσης, προτίμησε να καταναλώσεις  περιστασιακά πιο υγιεινές εκδοχές γλυκών, όπως αμύγδαλα με κακάο ή καρύδια με χουρμάδες.

Τρώει ψάρι με λαχανικά για μεσημεριανό ή βραδινό
Σε συνεντεύξεις της, η Beyoncé συχνά λέει ότι τρώει «πολλά ψάρια και λαχανικά» για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο. Αυτά τα γεύματα είναι αναμφισβήτητα υγιή, αλλά για να τα καταστήσουν πιο ισορροπημένα και κορεσμένα θα μπορούσες να δοκιμάσεις την προσθήκη υδατανθράκων βραδείας αφομοίωσης, όπως σπαγγέτι squash και φακές μαζί. Σχετικά με τα ψάρια, επίλεξε εκείνα που είναι πλούσια σε αντιφλεγμονώδη ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν με μια γενεά ποσότητα δυνητικών οφελών για την υγεία, όπως ο μειωμένος κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις και εγκεφαλικά επεισόδια, και πιθανή προστασία κατά του καρκίνου. Τα πλούσια σε ωμέγα-3 ψάρια περιλαμβάνουν σολομό και σαρδέλες.

 

Προτιμά ένα πλήρες πρωινό με πρωτεΐνες και ίνες
Απολαμβάνει να τρώει ομελέτα με ασπράδια για πρωινό. Αυτή είναι μια καλή επιλογή πρωινού υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και η κατανάλωση πρωτεΐνης στο πρωινό έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στη μείωση της πείνας και στην πρόληψη της αύξησης του. Για να γίνει ακόμα πιο υγιεινό αυτό το γεύμα μπορείς να συμπεριλάβεις και τους κρόκους των αυγών. Συνδύασε τα με μια επιλογή πλούσια σε ίνες, όπως 100 τοις εκατό τοστ ολικής αλέσεως ή φρούτα για ένα ισορροπημένο γεύμα.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!