Οι κοιλιακοί επιτυγχάνονται με δύο τρόπους: με τον δύσκολο στο γυμναστήριο και με τον εύκολο …στην κουζίνα! Εάν το όνειρό σας για επίπεδη και σφιχτή κοιλιά, έχει μετατραπεί σε εφιάλτη ενός ενιαίου κοιλιακού, τότε σίγουρα θα πρέπει να «αποχαιρετίσετε» πέντε βλαβερά για την υγεία σας, αλλά και τη γράμμωση, τρόφιμα.

 

  1. Ανθρακούχα ποτά

Το αέριο που περιέχεται στα ανθρακούχα ποτά δεν αποτελεί τη  βασική πηγή του κακού. Η υπερβολική ποσότητα ζάχαρης, όμως, καταστρέφει τους κοιλιακούς που με τόσο κόπο χτίζουμε τρεις φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο. Πρόκειται για εντελώς «κενές» θερμίδες, καθώς δεν παρέχουν θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό μας, παρά μόνο ζάχαρη! Η κατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών έχει συνδεθεί με την εμφάνιση διαβήτη, παχυσαρκίας και πολλών άλλων ασθενειών. Η δε αντικατάσταση της ζάχαρης με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες δεν είναι «αθώα», καθώς επηρεάζουν το μεταβολισμό αρνητικά και δεν του επιτρέπουν να «καίει» το λίπος.

 

  1. Επεξεργασμένα δημητριακά

Τα επεξεργασμένα σιτηρά όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά και το ρύζι προκαλούν φούσκωμα και αύξηση της ινσουλίνης, με αποτέλεσμα την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά, και όχι μόνο. Αν θέλετε καλοσχηματισμένους κοιλιακούς, μείνετε πιστοί σε υγιεινά σιτηρά ολικής αλέσεως, στην κινόα, το καστανό ρύζι και φυσικά τη βρώμη.

 

  1. Ιωδιούχο επιτραπέζιο αλάτι

Η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο οδηγεί σε κατακράτηση υγρών και πρήξιμο. Πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν ιωδιούχο αλάτι, χωρίς καν να το αναφέρουν. Προσέξτε την ετικέτα των τροφίμων για την περιεκτικότητά του σε αλάτι και μην «ασπρίζετε» το πιάτο σας, κάθε φορά που κάθεστε στο τραπέζι.

 

  1. Προϊόντα πατάτας

Οι πατάτες, ειδικά οι τηγανιτές, τα πατατάκια, οι πατατοκροκέτες και άλλα τρόφιμα που βασίζονται στην πατάτα, και ειδικά στην τηγανητή, δεν βοηθούν στο περίφημο six pack.  Έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, ο οποίος εκτοξεύει το σάκχαρο στο αίμα και οδηγεί σε υπερκατανάλωση, ενώ ταυτόχρονα το λίπος συσωρρεύεται ολοένα και περισσότερο στους πάλαι ποτέ επίπεδους κοιλιακούς σας. Προτιμήστε τη γλυκοπατάτα.

 

  1. Προϊόντα με επεξεργασμένη ζάχαρη

Η ζάχαρη αποτελεί την κύρια αιτία, όχι μόνο για την αύξηση του βάρους, αλλά και για άλλα προβλήματα υγείας, όπως η καρδιακή νόσος, ο διαβήτης, ακόμη και ο καρκίνος και κρύβεται στα περισσότερα τρόφιμα.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!