Οι οργασμοί δεν είναι πάντοτε εύκολοι, αλλά χάρη στην άγρια ​​υποκειμενική φύση της ανθρώπινης ευχαρίστησης, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα για να φτάσεις σε αυτό. Παρόλο που είναι αλήθεια ότι όσοι έχουν κόλπους έχουν χαμηλότερο ρυθμό οργασμού από αυτούς με πέος, είναι επίσης αλήθεια ότι ο στυγνός ιστός σε ένα θηλυκό σώμα απλώνεται σε μια μεγαλύτερη περιοχή, που σημαίνει περισσότερες ερωτογενείς ζώνες για να απολαύσεις και περισσότερους τρόπους για να φτάσεις στην κορύφωση.

Τώρα, οι «διαφορετικοί οργασμοί», δεν σημαίνουν πραγματικά διαφορετικούς τύπους κορύφωσης, όσο διαφορετικούς τρόπους για να προκαλέσουν την αίσθηση. Οι περισσότεροι ερευνητές έχουν την τάση να πιστεύουν ότι υπάρχει πραγματικά μόνο ένα είδος οργασμού που μπορεί να προκληθεί από διαφορετικά μέρη του σώματος.

Τώρα ας ξεκινήσουμε.

  1. Κλειτοριδικός Οργασμός
    Η κλειτορίδα είναι μια μικρή, νευρο-πυκνή δομή καθισμένη στην κορυφή του κολπικού ανοίγματος και δεν εξυπηρετεί καμία άλλη λειτουργία εκτός από την παροχή σεξουαλικής ευχαρίστησης. Εάν δεν είχες ποτέ ποτέ έναν οργασμό, είναι ένα καλό σημείο να αρχίσεις.
    Πώς να έχεις έναν κλειτοριδικό οργασμό: Πρώτα πρώτα, πρέπει να αποφασίσεις εάν προτιμάς την άμεση ή έμμεση διέγερση, δηλαδή την επαφή με την ίδια την κλειτορίδα ή με τα χείλη και την κροταφική κουκούλα. Οι ερευνητές προτείνουν να την τρίψεις πρώτα με τα δάχτυλά σου (και όχι με κάποιο βοήθημα), πηγαίνοντας σε σπειροειδή μορφή γύρω από την κλειτορίδα. Ξεκίνα αρκετά μακριά από αυτή και έπειτα σπειροειδώς πλησιέστερα σε αυτήν μέχρι να καταλήξεις τελικά πάνω της και στη συνέχεια να σπειροειδώς έξω. Παρατήρησε πότε και πώς το σώμα σου αποκρίνεται: Με αυτή τη βάση γνώσεων, πειραματίσου με διαφορετικούς τύπους αγγιγμάτων μέχρι να βρεις αυτό που σου ταιριάζει.
  2. Σημείο G
    Το σημείο G είναι μια υποθετική εξαιρετικά ετερογενής περιοχή στο πρόσθιο (ή εμπρόσθιο) κολπικό τοίχωμα του ουρηθρικού σφουγγαριού που μπορεί να διεγερθεί κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής δραστηριότητας.
    Πώς να έχεις έναν οργασμό: Θα πρέπει όμως να πας στην τουαλέτα πριν αρχίσεις, ώστε να μην κρατηθείς στην κορύφωση, καθώς η διέγερση των σημείων G μπορεί να οδηγήσει σε μια αίσθηση αναγκαιότητας σε τουαλέτα και γυναικεία εκσπερμάτιση. Τοποθέτησε το μεσαίο δάχτυλό σου στον κόλπο, από την πλευρά της κοιλιάς του σώματος, θα νιώσεις μια περιοχή που πιθανώς θα κυματοειδωθεί στην υφή. Σταμάτησε εκεί και χρησιμοποίησε μια κίνηση που θα σε ευχαριστεί ή κάποιο σεξουαλικό βοήθημα.
  3. Ανάμεικτος Οργασμός
    Οι ανάμεικτοι οργασμοί συνδυάζουν τη διέγερση της κλειτορίδας με κάποιο άλλο είδος διέγερσης και αυτό μπορεί πραγματικά να είναι ένας πολύ καλός τρόπος – αφού μάθει κανείς τον κλειτοριδικό οργασμό – να καταλάβεις τι αισθάνεσαι σε άλλα μέρη του σώματός σου. Έτσι, θεωρητικά, θα μπορούσες να επιτύχεις αναμεμιγμένο οργασμό από την τόνωση των θηλών σου και του σημείου G ταυτόχρονα, αλλά ο πιο κοινός συνδυασμός είναι η κλειτορίδα και το σημείο G.
    Πώς να έχεις έναν οργασμό: Εάν έχεις και το σημείο G και τον κλειτοριδικό οργασμό, είσαι σε πολύ καλή κατάσταση, βασικά, απλά διέγειρε το σημείο G ταυτόχρονα να τονώσεις την κλειτορίδα σου.
  4. Πρωκτικός Οργασμός
    Υπάρχουν κοινά νεύρα από το πρόσθιο τοίχωμα του ορθού μέχρι τον κόλπο. Επιπλέον, τα πόδια της κλειτορίδας τεντώνονται σε όλη τη διαδρομή προς τον πρωκτό, έτσι ώστε η διέγερση να μπορεί να πυροδοτήσει και την κλειτορίδα.
    Πώς να έχεις έναν οργασμό: Πριν από την πράξη θα πρέπει να χαλαρώσεις τους μυς σου, εισάγοντας πρώτα ένα δάχτυλο, ώστε να μπορεί να γίνει πιο εύκολα. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για ευκολία και λιπαντικά.
  5. Σημείο Α
    Βρίσκεται προς το τέλος του κόλπου. το σημείο Α βρίσκεται κοντά στην είσοδο της μήτρας. Ο ίδιος ο ιστός είναι πολύ παρόμοιος με το φυσιολογικό πρότυπο διέγερσης με το αρσενικό προστάτη που μπορεί να τροφοδοτηθεί με αίμα, καθιστώντας ελαφρώς μεγαλύτερο κατά τη διάρκεια του σεξ, έτσι το πέος το τρίβει κατά τη διάρκεια της πράξης.
    Πώς να έχεις έναν οργασμό:  Παρόλο που ορισμένοι ειδικοί είναι σκεπτικοί ως προς το ετερογενές δυναμικό της περιοχής Α, οι πιστοί λένε ότι εάν βάλεις ένα δάκτυλο (ή οποιοδήποτε άλλο διαπεραστικό εργαλείο χρησιμοποιείς) μέχρι το σημείο G και στη συνέχεια συνεχίσεις βαθύτερα προς τον τράχηλο -μπορείς να επιτύχεις μια ισχυρή κορύφωση με την τόνωση της περιοχής όπως θα έκανες και στο σημείο G.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!