Γνωρίζετε και εσείς κάποιο παιδάκι που δεν αρρωσταίνει σχεδόν ποτέ; Όλοι νομίζω…Τι άραγε να ξέρουν οι γονείς αυτών των παιδιών που οι υπόλοιποι αγνοούν; Σύμφωνα με τους επιστήμονες μαγική συνταγή για να μην αρρωσταίνουν τα μικρά σας δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κάποιες υγιεινές συνήθειες που μπορούν να προλάβουν πολλές ασθένειες. Ας εξετάσουμε τις σημαντικότερες 6 από αυτές, ώστε να τις αρχίσετε και στα δικά σας παιδιά και να αποχαιρετήσετε τις ασθένειες για φέτος!

 

  1. Καθαρά χεράκια.
    Το τακτικό πλύσιμο των χεριών μειώνει δραματικά τη μεταβίβαση των αναπνευστικών και γαστρεντερικών ασθενειών. Έτσι, μάθετε στα παιδιά σας να έχουν τη συνήθεια να καθαρίζουν (ή να χρησιμοποιούν ένα απολυμαντικό χεριών) όταν επιστρέφουν από το σχολείο, μετά από το παιχνίδι και πριν φάνε. Για να κάνετε τη διαδικασία πιο διασκεδαστική τραγουδήστε κάτι μαζί τους όσο τρίβουν τα χεράκια τους για 15-20 δευτερόλεπτα.
  2. Καθημερινή άσκηση.
    Μελέτες δείχνουν ότι η τακτική, μετριοπαθής άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κρύων και επεισοδίων που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια ενός έτους κατά 25-50%, ενδεχομένως αυξάνοντας την κυκλοφορία των κυττάρων καταπολέμησης των λοιμώξεων. «Η άσκηση είναι καλύτερη από οποιαδήποτε διαφημιζόμενη θεραπεία ή θαύμα», υποστηρίζουν οι ειδικοί.
  3. Αρκετός ύπνος
    Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά πηγαίνουν νωρίς για ύπνο. Η στέρηση ύπνου σχεδόν διπλασιάζει τον κίνδυνο εμφάνισης κρύου ή γρίπης. Τα περισσότερα μωρά χρειάζονται περίπου 14 ώρες ύπνου την ημέρα και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 11 έως 13 ώρες.
  4. Όχι χεράκια στο πρόσωπο.
    Το κρύωμα και οι ιοί της γρίπης εισέρχονται στο σώμα μέσω της μύτης, των ματιών και του στόματος. Έτσι, διδάξτε στο παιδί σας να κρατήσει τα χέρια μακριά από αυτές τις περιοχές. Ναι, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί – το πλύσιμο των χεριών σε στρατηγικές στιγμές είναι ακόμα πιο σημαντικό. Διδάξτε επίσης το παιδί σας να μην μοιράζεται ποτέ το καλαμάκι  ή την οδοντόβουρτσα του.
  5. Ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή
    Τα γεύματα με άφθονα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού σας. Αναζητήστε τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C (μπρόκολο, φράουλες και πορτοκάλια) και βιταμίνη D (τόνος, εμπλουτισμένο γάλα και δημητριακά). Η κατανάλωση γιαουρτιού με ενεργές καλλιέργειες (προβιοτικά) μπορεί επίσης να βοηθήσει στην κατασκευή αμυντικών.
Lifeme
Healthy is the new Sexy!