Είναι αδιαμφισβήτητο πως η γυμναστική αποτελεί κυρίαρχο ρόλο στην υγεία των ανθρώπων και ειδικότερα στη φυσική κατάσταση. Αν είσαι ο τύπος που συνέχεια το αναβάλλεις, διάβασε παρακάτω τους 5 λόγους για να ξαναρχίσεις το γυμναστήριο μια και καλή.

Θα νιώσεις ωραία.

Είναι γνωστό ότι, η γυμναστική προσφέρει ζωτικότητα και ενέργεια. Αν επιλέξεις το είδος γυμναστικής που σου αρέσει να κάνεις, είναι σίγουρο πως μετά από 10 προπονήσεις θα αρχίσεις να νιώθεις γεμάτος ενέργεια, αυτοπεποίθηση και διάθεση.

Μπορεί να αποκτήσεις φίλους.

Είναι βαρετό να πηγαίνουμε μόνοι στο γυμναστήριο, να κάνουμε ένα στάνταρ σετ ασκήσεων και να φεύγουμε. Για να είναι πιο σίγουρο ότι δε θα βαρεθούμε αυτήν τη ρουτίνα, μπορούμε είτε να πάμε παρέα με κάποιον φίλο ή τον/την σύντροφό μας ή να προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε φιλίες με τους υπόλοιπους αθλούμενους (κι αυτοί το ίδιο πρόβλημα θα έχουν).

Δεν χρειάζεται να το παρακάνεις.

Άλλος σκέφτεται να κάνει 1 ώρα διάδρομο, άλλος να κάνει 100 κοιλιακούς από την πρώτη μέρα και άλλος να ξοδέψει όλο του το απόγευμα σε όλα τα μηχανήματα. Ο χρόνος δεν είναι η μόνη εγγύηση αποτελέσματος και ίσως κάτι τέτοιο να έχει ανεπιθύμητες επιπτώσεις. Πρέπει να συμβουλευτείς έναν ειδικό για το τι θα κάνεις και πόσο χρόνο θα αφιερώσεις.

Θα μειώσεις το άγχος.

Οι αγχώδεις άνθρωποι είναι συνήθως αυτοί που αναβάλλουν το γυμναστήριο ξανά και ξανά. Αυτό ίσως είναι κακό, γιατί η γυμναστική είναι ένα ισχυρό φάρμακο κατά του στρες . Πολλοί ψυχολόγοι τη συνιστούν σε ασθενείς κλινικής κατάθλιψης.

Θα αποτρέψει την εγκεφαλική γήρανση.

Αν και το διάβασμα είναι ο βασικός τρόπος να εξασκήσουμε τον εγκέφαλό μας, η τακτική γυμναστική έχει αποδειχθεί πως αυξάνει αντίστοιχες πρωτεΐνες (όπως η BDFN), οι οποίες με τη σειρά τους βελτιώνουν τη μνήμη μας και την ικανότητα να επεξεργαζόμαστε νέες πληροφορίες.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!