Μας υποστηρίζουν στο κάθε μας βήμα, σηκώνουν τα καθημερινά βάρη όλο το 24ωρο και δεν μας εγκαταλείπουν ποτέ. Ή σχεδόν ποτέ! Τα πόδια μας κάνουν σκληρή δουλειά και ακριβώς γι’ αυτό το λόγο χρειάζονται τη φροντίδα μας. Συχνά, όμως, τα παραμελούμε, με αποτέλεσμα να μας εκδικούνται για αυτή την …αγενή μας συμπεριφορά, με πόνους, πρήξιμο και δυσκολία στην κίνηση.

 

  1. Ιδανικό βάρος. Τι συμβαίνει όταν τα πόδια μας σηκώνουν πολύ περισσότερο βάρος από εκείνο που μπορούν; Φλεβίτιδα και κιρσοί είναι οι πιο συχνές παθήσεις που προκαλούνται από την κακή κυκλοφορία του αίματος, λόγω του υπερβολικού φορτίου που σηκώνουν καθημερινά. Γι’ αυτό, φροντίζουμε τη διατήρηση του ιδανικού για τον σωματότυπό μας βάρους, βάζοντας …φτερά στα πόδια μας!

 

  1. Καλά παπούτσια. Το άνετο και σωστό για την υγεία των ποδιών μας παπούτσι, δε βγαίνει ποτέ απ’ τη μόδα! Τα στενά και υπερβολικά ψηλά παπούτσια δεν διασφαλίζουν την υποστήριξη του ποδιού. Φοράμε γόβες μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και για λίγο χρονικό διάστημα. Τα καθημερινά παπούτσια πρέπει να είναι ελαφριά και να συγκρατούν, χωρίς να σφίγγουν και να καταπονούν τα πόδια.

 

  1. Ενυδάτωση. Με την πάροδο των χρόνων, το δέρμα των ποδιών γίνεται λεπτότερο και ξηρότερο, οι κάλοι στα πόδια σχηματίζονται πιο συχνά, ενώ προκαλούν πόνο. Όπως και τα υπόλοιπα σημεία του κορμιού μας, έτσι και τα πόδια μας έχουν ανάγκη για ενυδάτωση. Μετά το μπάνιο, χρησιμοποιούμε ενυδατική λοσιόν, εφαρμόζοντάς την σε ολόκληρο το πέλμα, και ειδικά στα σημεία όπου παρατηρείται μεγαλύτερη ξηρότητα (π.χ στις φτέρνες).

 

  1. Υγιεινή. Μετά το μπάνιο, στεγνώνουμε και σκουπίζουμε με μια πετσέτα τα πόδια μας, δίνοντας έμφαση στα σημεία ανάμεσα από τα δάχτυλα, ώστε να απομακρυνθεί η υγρασία και να αποφευχθούν οι μυκητιάσεις. Κόβουμε τα νύχια και τρίβουμε με μια ελαφρόπετρα τους …υποψήφιους κάλους. Πριν ανανεώσουμε το βερνίκι, αφήνουμε τα νύχια μας να αναπνεύσουν για μερικές μέρες και μετά προχωρούμε στην καινούργια εφαρμογή.

 

  1. Τέντωμα. Ξεχνάμε να τεντώσουμε τα πόδια μας! Το stretching δεν είναι απαραίτητο μόνο στο γυμναστήριο, αλλά κάθε φορά που τα πόδια μας βρίσκονται σε ακινησία, είτε όταν βρισκόμαστε σε καθιστή στάση, είτε όρθιοι. Με το τέντωμα, «ξεπιάνεται» το πόδι, οι μυς επανέρχονται στη σωστή τους θέση, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμού και πόνου.

 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!