5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης 3

Για τις περισσότερες μαμάδες ο φυσικός τοκετός είναι μαραθώνιος. Έτσι λοιπόν όπως δεν θα πηγαίνατε σε έναν μαραθώνιο χωρίς να έχετε προπονηθεί πριν, δεν γίνεται να πάτε να γεννήσετε χωρίς να έχετε προετοιμάσει το σώμα σας γι΄αυτό. Το σώμα σας μπορεί να είναι προορισμένο για αυτή τη διαδικασία αλλά με την κατάλληλη προετοιμασία μπορείτε να το βοηθήσετε να γίνει αυτή η διαδικασία πολύ εύκολα.

 

Οι προγεννητικές ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να ανοίξετε την λεκάνη σας και να βοηθήσετε το μωράκι σας να πάρει την πιο ευνοϊκή θέση για τον τοκετό. Η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε τις ασκήσεις εγκυμοσύνης είναι όταν ανακαλύπτετε ότι είστε έγκυος.

Η δεύτερη καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε τις ασκήσεις εγκυμοσύνης είναι ΤΩΡΑ.

Φυσικά πριν αρχίσετε την οποιαδήποτε προπόνηση θα πρέπει να συμβουλευτείτε τη μαία, ή το γιατρό σας.

Έτοιμη για τις ασκήσεις;

 

  1. Περπάτημα
    Ναι, το απλό περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ισορροπία στο σώμα σας καθώς πλησιάζετε στη μεγάλη σας μέρα. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να περπατάτε για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, κατά προτίμηση σε εξωτερικούς χώρους με τον καθαρό αέρα, το φως του ήλιου και το φυσικό περιβάλλον.
  2. Σωστή στάση σώματος στο κάθισμα
    Μπορεί να φαίνεται περίεργο και κάποιοι θα έλεγαν ότι αυτό δεν είναι κάποια άσκηση. Κάνουν λάθος όμως σε αυτό. Όταν κουβαλάτε 20 κιλά καθημερινά πάνω σου η σωστή τεχνική όταν κάθεστε μπορεί να δυναμώσει τον κορμό σας και να σταθεροποιήσετε τον πυρήνα σας. Το κλειδί είναι να αποφύγετε να ξαπλώνετε σε μεγάλους καναπέδες, και κρεβάτια. Όπως είναι δελεαστικό, είναι καλύτερο να καθίσετε με τη λεκάνη σας ελαφρώς προς τα εμπρός. Το να καθίσετε σε μια μπάλα άσκησης είναι υπέροχο για τις έγκυες γυναίκες. Βεβαιωθείτε ότι η μπάλα είναι αρκετά σταθερή και αρκετά υψηλή ώστε οι γοφοί σας να είναι υψηλότεροι από τα γόνατά σας.Μετά από 30 εβδομάδες, για να κρατήσετε την λεκάνη σας ευθυγραμμισμένη και το μωρό στη βέλτιστη θέση, δοκιμάστε να καθίσετε σε μια μπάλα άσκησης όσο μπορείτε. Εάν εργάζεστε σε έναν υπολογιστή, χρησιμοποιήστε το αντί για την καρέκλα γραφείου σας. Πολλοί εργοδότες θα αγοράσουν αυτή την «καρέκλα» ως εναλλακτική λύση.

    Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος να καθίσετε είναι πάνω στα πόδια σας. Καθίστε με αυτόν τον τρόπο, οποίος ωθεί τη μήτρα προς τα εμπρός, τεντώνει τα πόδια και ανοίγει τη λεκάνη περισσότερο. Το πράγμα που είναι εξαιρετικό για αυτή την άσκηση είναι ότι μπορείτε να το κάνετε παντού και οι γύρω σας δεν θα ξέρουν καν ότι προετοιμάζεστε για έναν φυσικό τοκετό.

  3. Γείρετε μπροστά
    Για να ισορροπήσουμε που όλη την ώρα που κλίνουμε προς τα πίσω κάθε μέρα, είναι σημαντικό να γείρετε προς τα εμπρός ως έγκυος μαμά. Μπορείτε να στηριχτείτε για να το κάνετε παντού σε πάγκους, ντουλάπια ακόμα στους ανθρώπους γύρω σαςΙδανική λύση βέβαια γι΄αυτήν την άσκηση και όχι μόνο είναι μια μπάλα άσκησης.
    5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
  4. Κάνετε «πεταλουδίτσα»
    Εάν μετά από 30 εβδομάδες, θέλετε να προσπαθήσετε να γυρίσετε ένα οπίσθιο μωρό στην πρόσθια θέση, πεταλουδίτσα όταν νιώθετε ότι το μωρό σας κινείται. Μπορεί να προσπαθεί να βρεθεί σε καλύτερη θέση για τη γέννηση και μπορείτε να διευκολύνετε αυτή τη διαδικασία έτσι. Θα συνιστούσα να τα κάνετε 3 φορές την ημέρα για 20 λεπτά το συνολικό χρόνο ημερησίως μόλις φτάσετε στο τρίτο τρίμηνο.Πως θα το κάνετε; Καθίστε κάπου βολικά και ενώστε τα δυο πέλματά σας.

    5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης 2

  5. Βελτιώστε την στάση σας κατά τη διάρκεια του ύπνου
    Μόλις φτάσετε στις 20 εβδομάδες, οι περισσότεροι γιατροί και οι μαίες θα σας αποτρέψουν από το να κοιμάστε ανάσκελα, επειδή μπορεί να προκαλέσει προβλήματα που σχετίζονται με πόνο στην πλάτη, την αναπνοή, το πεπτικό σύστημα, τις αιμορροΐδες, τη χαμηλή αρτηριακή πίεση και τη μείωση της κυκλοφορίας στην καρδιά σας και στο μωρό σας.

Προφανώς, και θα πρέπει να αποφύγετε να κοιμηθείτε πάνω στην κοιλιά σας, οπότε ο ύπνος από την μια πλευρά είναι η ιδανική λύση. Πιο συγκεκριμένα, η ιδανική στάση ύπνου είναι πλάγια προς τα αριστερά διότι έτσι αυξάνεται η ποσότητα αίματος και θρεπτικών συστατικών που φθάνουν στον πλακούντα και στο μωρό σας. Λειτουργεί επίσης με τη βαρύτητα για να πάρετε το μωρό σας στην πιο βέλτιστη θέση για γεννήσεις, γενικά, η οποία είναι αριστερά οπτική πρόσοψη.

Να χρησιμοποιείτε επιπλέον μαξιλάρια για υποστήριξη … ειδικά ένα μεταξύ των γόνατων σας για να κρατήσετε τη λεκάνη ισορροπημένη και ευθυγραμμισμένη καθώς και μία για την κοιλιά και τον ώμο σας.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!