4 θαυματουργές ασκήσεις για τέλειο σώμα!

Πλησιάζει το καλοκαίρι και όλοι θέλουν να έχουν το τέλειο σώμα. Αν και εσύ είσαι στη φάση όπου ακόμα προσπαθείς να το φτιάξεις ακολούθησε τις 4 ασκήσεις που θα βρεις παρακάτω και σίγουρα θα δεις διαφορά στο μαγιό σου! Ειδίκευση των ασκήσεων; Οι γλούτοι!

  1. Άσκηση γλουτού με λάστιχο



    Σημεία κλειδιά: 

    • Το λάστιχο πρέπει να είναι μέτριας προς σκληρής αντίστασης.
    • Ο γοφός πρέπει να παραμένει σταθερός σε όλη την διάρκεια της άσκησης και η λεκάνη να είναι σταθερή.
    • Απομονωση του γλουτού. Συγκεντρώνομαι στον γλουτο η δύναμη πρέπει να βγαίνει από τον γλουτό.
  2. Άσκηση γλουτού με Bosu και λάστιχο

    Σημεία κλειδιά:

    • Tο λάστιχο πρέπει να είναι μέτριας προς σκληρής αντίστασης.
    • Τοποθετώ το λάστιχο λίγο πιο πάνω από το ύψος τον γονάτων.
    • Χρειάζεται καλή ισορροπία . Αν δεν έχω καλή ισορροπία κάνω την ίδια άσκηση χωρίς Bosu.
  3. Άσκηση γλουτού με λάστιχο

    Σημεία κλειδιά:

    • Το λάστιχο πρέπει να είναι μέτριας ή σκληρής αντίστασης.
    • Τοποθετώ το λάστιχο λίγο πιο κάτω από το ύψος τον γονάτων , ιδανικό θα ήταν το λάστιχο να είναι σε σχήμα 8.
    • Χρειάζεται καλή  ισορροπία.Κάνω μεγάλη πλαγιά έκταση ισχίου
  4. Άσκηση γλουτού με foam roller και λάστιχο

    Σημεία κλειδιά:

    • Το λάστιχο πρέπει να είναι μέτριας ή σκληρής αντίστασης.
    • Ο γοφός πρέπει να είναι ψηλά και να παραμένει σταθερός καθ ‘όλη την διάρκεια της άσκησης.
    • Οι φτέρνες πρέπει να είναι υποχρεωτικά ενωμένες καθ ‘όλη την διάρκεια της άσκησης.

 

 

Υ.Γ.: σε όλες τις άσκησεις η δύναμη πρέπει να βγαίνει από τον γλουτο.