Υπάρχουν πολλά πράγματα που να οδηγούν σε έναν υγιεινό και χαρούμενο τρόπο ζωής πέρα από το να ακολουθείς ένα πρόγραμμα διατροφής και άσκησης. Η εύρεση ευτυχίας στην καθημερινή ζωή μπορεί επίσης να έχει θετικό αντίκτυπο στη συνολική υγεία. Σύμφωνα με έρευνες, η ευτυχία έχει θετικό αποτέλεσμα στη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες που σχετίζεται με τις συνθήκες υγείας όπως ο διαβήτης τύπου 2, η υπέρταση και οι αυτοάνοσες ασθένειες. Αλλά αν δεν αισθάνεσαι ευτυχισμένος σε καθημερινή βάση, τι μπορείς να κάνεις για να το αλλάξεις αυτό;

Η προσωπική ευτυχία μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαλογισμού. Σε μελέτες έχει παρατηρηθεί ότι ο διαλογισμός βοηθάει γιατί σου δίνει χρόνο να προβληματιστείς, να φέρεις την εσωτερική ειρήνη και να κάνεις μια πραγματική εκτίμηση για το πού βρίσκεσαι στη ζωή σου και πού μπορείς να πας. Επιπλέον, ο διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και να μειώσει τα συμπτώματα του άγχους και της κατάθλιψης, τα οποία σχετίζονται με μυριάδες διαταραχές υγείας.

Δώσε μια υπόσχεση στον εαυτό σου να δεις διαφορετικά το ποιος είσαι και να κάνεις την ευτυχία το πρώτο μέλημα της ημέρας. Ας δούμε 4 συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις για μια πιο χαρούμενη ζωή!

 

  1. Κάνε την πρώτη σκέψη της ημέρας χαρούμενη.
    Όταν κοιτάμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη κάθε πρωί και σκεφτόμαστε όλα τα πράγματα που θέλουμε να αλλάξουμε, αυτή είναι μια επιλογή που κάνουμε. Κάνε τη δέσμευση να σκεφτείς διαφορετικά τον εαυτό σου και να κάνεις την ευτυχία το πρώτο πράγμα της ημέρας. Μπορείς να ακούς μουσική για να ξεκινήσεις το πρωινό σου αντί να παρακολουθείς τηλεόραση. Δημιούργησε ένα θετικό, αναζωογονητικό playlist για να ενισχύσεις τη διάθεσή σου και να φωτίσεις το πνεύμα σου.

 

  1. Απαλλάξου από την αρνητική νοοτροπία.
    Μαστίζεσαι από ανεπιθύμητες ή καταστρεπτικές σκέψεις για τον εαυτό σου ή για άλλους; Μπορείς να κάνεις ένα πείραμα. Φόρεσε ένα λάστιχο στο καρπό σου και όποτε αρχίζεις να κάνεις τις αρνητικές σκέψεις για τον εαυτό σου, χτύπησε με αυτό το χέρι σου. Αυτό θα σε βοηθήσει κυριολεκτικά να «απαλλαγείς» από τις αρνητικές σκέψεις.

 

  1. Απελευθέρωσε το παιδί που κρύβεις μέσα σου.
    Κάθε φορά που αισθάνεσαι άγχος για τις ευθύνες και τις δεσμεύσεις σου, αποτραβήξου τον από τον κόσμο, κλείσε τον υπολογιστή και το τηλέφωνό και άφησε να βγει έξω το παιδί που κρύβεις μέσα σου. Όταν γινόμαστε ξανά παιδιά, μεγαλώνουμε την ικανότητα μας για περιέργεια και δημιουργικότητα. Κάνε ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια της ημέρας, στο οποίο κάτσε μόνος και πέρασε πέντε με 10 λεπτά σκεπτόμενος πως θα πραγματοποιήσεις την επόμενη νέα εμπειρία που θες. Αυτή η παιδική ενέργεια μας φέρνει μια πολύ πιο θετική προοπτική και απελευθερώνει την ένταση.

 

  1. Κοιμήσου για να επαναφέρεις το μυαλό σου.
    Ο ύπνος είναι απαραίτητος για τη βέλτιστη υγεία, αλλά οι άνθρωποι συχνά ξεχνούν ότι είναι επίσης μια πνευματική πρακτική που μας ωφελεί διανοητικά και συναισθηματικά. Η έλλειψη ουσιωδών κλειστών ματιών είναι ένας άλλος τρόπος να εμποδίσουμε την ευτυχία από τη ζωή μας. Για να κοιμηθείς καλύτερα μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την απλή τεχνική αναπνοής Kundalini: Κάθισε ευθεία στο κρεβάτι και ανάπνευσε χρησιμοποιώντας μια αναπνοή U. Εισπνεύσε και έκπνευσε από τη μύτη. Συνέχισε τον κύκλο αναπνοής για ένα λεπτό.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!