Ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του σώματός σου είναι μέσω ορισμένων θέσεων γιόγκα που βοηθούν στην πέψη, την κυκλοφορία και τα επίπεδα ενέργειας. Αυτές απαλλάσσουν το σώμα από τοξίνες καθώς διεγείρουν το κυκλοφορικό, πεπτικό και λεμφικό σύστημα. Η γιόγκα βοηθά επίσης στην αποτοξίνωση του νου και στη συναισθηματική τοξικότητά σου, καθώς και στην υποβοήθηση των υγιεινών συνηθειών ύπνου. Έτσι εάν κάνεις αυτές τις 4 στάσεις Yoga θα βοηθήσεις το σώμα σου να είναι στα καλύτερα του ακόμα και στις πιο στρεσογόνες περιόδους.

Revolve Chair

Πώς λειτουργεί: Εκτός από την ενίσχυση των γλουτών, αυτή η στάση ασκεί ήπια πίεση στα νεφρά, το ήπαρ και τον σπλήνα για να βοηθήσεις στην πέψη και να απελευθερωθούν τις τοξίνες. Διεγείρει επίσης την καρδιά, ξεκινώντας την κυκλοφορία στο αίμα, τα αναπνευστικά και λεμφικά συστήματα.

Πώς να την κάνεις: Από την Chair Pose, φέρε τα χέρια μαζί στην καρδιά σου. Πάρε μια μεγάλη εισπνοή και καθώς εκπνέεις στρίψε δεξιά προς τον αριστερό αγκώνα έξω από το δεξί μηρό. Εισέπνευσε στο κέντρο και εξέπνευσε για να στρίψεις από την άλλη πλευρά. Επανάλαβε την ακολουθία πέντε φορές σε κάθε πλευρά.

1. revolved-chair-pose-
www.merakilane.com

 

Ευρεία κάμψη προς τα εμπρός

Πώς λειτουργεί: Επειδή το κεφάλι είναι κάτω από την καρδιά σε αυτή την πόζα, το αίμα είναι σε θέση να κυκλοφορήσει εύκολα σε όλο το σώμα και το υγρό είναι σε θέση να φιλτράρει τους λεμφαδένες. Η κίνηση κάμψης βοηθά επίσης στην πέψη.

Πώς να την κάνεις: Στάσου με τα πόδια ανοιχτά λίγο πιο έξω από ύψος των ώμων, με τα πέλματα ελαφρώς πιο μακριά από τα δάχτυλα των ποδιών. Βάλε τα χέρια σου πίσω από την πλάτη σου, ενώνοντας τις παλάμες μαζί. Πάρε μια βαθιά εισπνοή και λύγισε προς τα εμπρός στη μέση, χαμηλώνοντας τα χέρια όσο πιο μακριά μπορείς. Πάρε πέντε βαθιές αναπνοές και βάλε δύναμη στα πόδια για να επιστρέψεις στην αρχική στάση.

2. wide-legged-forward-bend
 www.merakilane.com

Κεράκι

Πώς λειτουργεί: Η στάση αυτή είναι μια ανεστραμμένη θέση, έτσι επιτρέπει στο συσσωρευμένο λεμφικό υγρό να αποστραγγίζεται από τα πόδια και το άνω μέρος του σώματος. Οι αναστροφές βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα και επίσης αυξάνουν τον μεταβολισμό καθώς διεγείρουν τον θυρεοειδή αδένα.

Πώς να την κάνεις: Άρχισε ξαπλωμένη στο πάτωμα, βάλε τα πόδια μαζί και φέρε τα προς τα πίσω πάνω από το κεφάλι, φτάνοντας τα δάχτυλα στο έδαφος για Plow Pose. Φέρε τα χέρια σου σε κάθε πλευρά της σπονδυλικής στήλης, λύγισε τα γόνατά και πίεσε τα πόδια επάνω στον αέρα. Τράβηξε την κοιλιά στη σπονδυλική στήλη και κοίτα προς τα δάχτυλα των ποδιών.

Girls practicing yoga, Yoga – Salamba Sarvangasana Supported shoulder stand
www.merakilane.com

Αντίστροφη Σανίδα

Πώς λειτουργεί: Σε μια θέση όπως αυτή, οι πνεύμονές είναι σε θέση να επεκταθούν και να συσπαστούν πλήρως. Η βαθιά αναπνοή ωθεί το σώμα να απαλλαγεί από το διοξείδιο του άνθρακα, τα γαλακτικά οξέα, το λεμφικό υγρό και άλλα απόβλητα.

Πώς να την κάνεις: Ξεκίνα να και κάθισε στο στρώμα με τα πόδια μαζί μπροστά και τα χέρια σου λίγα εκατοστά πίσω από τη μέση προς τα μπροστά. Λύγισε τα γόνατά σου, τοποθετώντας τα πόδια σου στο πάτωμα, εξέπνευσε και πίεσε τα πόδια και τα χέρια στο πάτωμα, ανεβάζοντας τους γοφούς όσο πιο ψηλά μπορείς. Ίσιωσε τα πόδια, χωρίς να χάσεις το ύψος των γοφών. Πίεσε την ωμοπλάτη προς τον οπίσθιο κορμό και σήκωσε το στήθος σου, χαλαρώνοντας αργά το κεφάλι. Κάτσε σε αυτή τη στάση για τριάντα δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην καθιστή θέση.

4. reverse-plank-pose
www.merakilane.com
Lifeme

Healthy is the new Sexy!