15 tips για το τρέξιμο που πρέπει να γνωρίζετε

15 tips για το τρέξιμο που πρέπει να γνωρίζετε

Ποιες διαδρομές να ακολουθήσετε, τι να φορέσετε όταν ο καιρός αλλάζει γρήγορα και 15 μυστικά για να κάνεις το τρέξιμό σου ευχάριστο και ενδιαφέρον.

  1. Τρέξτε καθημερινά
    Η συνέπεια είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα. Το καθημερινό τρέξιμο, βοηθά το σώμα σας να κάψει λίπος. Επίσης εκπαιδεύει το μυαλό να απολαμβάνει κάθε πρόκληση, είτε είναι σωματική είτε διανοητική.
  2. Δώστε στον εαυτό σας έναν λόγο
    Άλλοι το κάνουν για να χάσουν κιλά, άλλοι για καλύτερη φυσική κατάσταση, άλλοι για αλλαγή. Δώστε λοιπόν στον εαυτό σας το δικό σας λόγο για να τρέξετε.
  3. Επενδύστε στην άνεση
    Πάρτε ένα καλό αθλητικό σουτιέν και θα νιώσετε με κάθε βήμα ότι ήταν η σωστή επιλογή. Και κάτι ακόμα: οι κάλτσες. Σημαντικό αξεσουάρ για το τρέξιμο. Αν σας ενοχλούν οι κάλτσες, δεν θα μπορείτε να τρέξετε καθόλου.
  4.  Αυξήστε τις αντοχές σαςΌταν τελειώνετε το τρέξιμο, αισθάνεστε δυνατοί και χαρούμενοι, όχι κουρασμένοι. Θα δείτε ότι κάθε μέρα θα τρέχετε όλο και περισσότερο και θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού.
  5. Κρατείστε σημειώσεις
    Σημειώστε τις προπονήσεις σας.
  6. Γίνετε ευκίνητοι
    Χρησιμοποιήστε ένα foam roller, τρεις φορές την εβδομάδα για να βελτιώσετε την ευελιξία σας- βοηθά στη μείωση του τραυματισμού καλύτερα από το στατικό stretching.
  7. Ντυθείτε ελαφρύτερα
    Πάντα να ντύνεστε σαν να έχει 10 με 15 βαθμούς παραπάνω απ’ ότι έχει. Μόλις αρχίσετε να κινήστε, θα ζεσταθείτε και θα χαρείτε που δεν βάλατε τόσα πολλά ρούχα.
  8. Παραιτηθείτε από τα πάρτι
    Μείνετε “καθαροί” από αλκοόλ μία ή δύο ημέρες πριν από έναν αγώνα ή μια μεγάλη προπόνηση. Το αλκοόλ μειώνει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου και τα επίπεδα ενυδάτωσης, καθώς και την ανάρρωση.
  9. Προπονηθείτε συνδυαστικά
    Προκειμένου να γίνετε πιο δυνατοί, το σώμα σας χρειάζεται χρόνο. Συνδυάστε εύκολες με δύσκολες μέρες –ως προς την προπόνηση- και αποφεύγετε να πιέζεστε όταν το σώμα σας χρειάζεται ένα διάλειμμα.
  10. Ξεχάστε τις συγκρίσεις
    Συγκρίνετε τον εαυτό σας, με τον εαυτό σας! Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος, πιο αδύνατος και πιο έμπειρος από εσάς. Εστιάστε στις βελτιώσεις που θέλετε να κάνετε για τον εαυτό σας.
  11. Πιείτε μία κούπα καφέ
    Για τους έμπειρους δρομείς, η καφεΐνη πριν το τρέξιμο έχει αποδειχθεί ότι κάνει την προπόνηση πιο εύκολη και βοηθά το σώμα να κάψει τις θερμίδες πιο αποτελεσματικά.
  12. Προσέξτε τις κινήσεις σας
    Ποτέ μην επιταχύνετε σ’ ένα λόφο. Η πίεση που ασκείτε στα γόνατά σας, μπορεί και να τα καταστρέψουν.
  13. Να είστε κοινωνικοί
    Το τρέξιμο μπορεί να είναι μια μοναχική επιδίωξη, αλλά υπάρχει ένα πραγματικό όφελος γνωρίζοντας άλλους ανθρώπους και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το κάνεις αυτό από το να τρέχετε μαζί.
  14. Μιλήστε στους άλλους για το τρέξιμο
    Πείτε στους κοντινούς σας ανθρώπους το στόχο σας. Δημοσιεύστε το στο Facebook, το Instagram και το Twitter. Το τρέξιμο είναι μία ευχάριστη δραστηριότητα και πρέπει να την μοιράζεστε.
  15. Θέστε νέους στόχους
    Βάλτε στόχο να ολοκληρώσετε ένα μεγαλύτερο ρεκόρ σε σχέση με το συνηθισμένο. Ο Ημιμαραθώνιος μπορείς να είναι η αρχή!
Lifeme

Healthy is the new Sexy!