Πεινάτε πολύ όταν ξυπνάτε; Ή μήπως δεν έχετε ιδιαίτερη όρεξη; Σηκώνεστε μία ώρα νωρίτερα για να απολαύσετε ένα πλήρες πρωινό ή ο χρόνος σας περιορίζει επειδή σας πλάκωσε το πάπλωμα; Αυτές οι θερμιδικά προσεγμένες προτάσεις θα σας βάλουν στον πειρασμό να ανακαλύψετε -ξανά- τη χαρά του πρωινού!

Για… energy freaks!!!

Το πιο σημαντικό γεύμα μας γεμίζει ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις δύσκολες απαιτήσεις της μέρας, αλλά και να μειώσουμε το «τσιμπολόγημα».

  • «Μηλόπιτα» με κουάκερ: αν και η προετοιμασία της απαιτείται από το βράδυ, θα την απολαύσετε χωρίς τον κόπο παρασκευής της μόλις σηκωθείτε από το κρεβάτι. Αντί για αλεύρι, χρησιμοποιείστε βρώμη. Επιλέξτε ώριμα μήλα για πιο γλυκιά γεύση και πασπαλίστε με κανέλλα πριν το ψήσιμο. Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε σιρόπι αγαύης, αντί για ζάχαρη.
  • Μούσλι χωρίς ζάχαρη, φρέσκα φρούτα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  • Κουάκερ με λιωμένη μπανάνα και αποξηραμένα βατόμουρα: βάλτε βρώμη και αποξηραμένα βατόμουρα σε ένα μπολ και προσθέστε ημιαποβουτυρωμένο γάλα. Αφού ζεστάνετε το μείγμα, προσθέστε λιωμένη μπανάνα, που αποτελεί ένα υγιεινό υποκατάστατο της ζάχαρης.

 Πρωτεϊνούχα!

Οι πρωτεϊνούχες επιλογές για πρωινό θεωρούνται ιδανικές για μείωση του σωματικού βάρους!

  • Ομελέτα με δύο αυγά: για πιο «αφράτα» αποτελέσματα, προσθέστε λίγο γάλα στο μείγμα σας!
  • Παξιμάδια ολικής άλεσης με βραστό αβγό και ένα φρούτο της αρεσκείας σας: λίγες θερμίδες, όλη η πρωτεΐνη!
  • Γιαούρτι με λίγα λιπαρά, φρέσκια φράουλα και ξηρούς καρπούς.
  • Σάντουιτς με καπνιστό σολομό και τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών: κόψτε στη μέση και ψήστε το ψωμί. Αλείψτε το τυρί κρέμα στη μία πλευρά και στην άλλη βάλτε σολομό. Προσθέστε λίγο λεμόνι και μια πρέζα μαύρο πιπέρι.

«Ανόρεχτα» και light!

Τα smoothies αποτελούν μια καλή λύση για όσους ξυπνάνε «ανόρεχτα», αλλά δεν θέλουν να χάσουν το πρωινό τονωτικό τους και να φύγουν απ’ το σπίτι με άδειο στομάχι.

  • Πράσινο smoothie με σπανάκι ή αβοκάντο. Κάντε μια μικρή προετοιμασία απ’ το βράδυ, πλένοντας το σπανάκι και γεμίστε τις μπαταρίες σας με τη δύναμη του …Ποπάυ!
  • Smoothie μπανάνας και βρώμης: η καλύτερη ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τις πολύ ώριμες μπανάνες σας σε ένα πρωινό που θα μας γεμίσει ενέργεια, ανακατεύοντάς τις στο μίξερ με δύο κουταλιές της σούπας βρώμη και 100 ml γάλα αμυγδάλου.
  • Smoothie μούρων: μούρα, μπανάνα με γιαούρτι και χυμό μήλου χτυπημένα στο μπλέντερ. Αξία ανεκτίμητη!
  • Τοστ: εκτός από τα «κλασικά» υλικά, όπως τυρί, γαλοπούλα, δώστε μια πιο γλυκιά νότα στο πρωινό σας, αλείφοντας τις φέτες του ψωμιού με αγνό ελληνικό φυστικοβούτυρο!

Πρωινά «στο πόδι»!

Μας αρέσει ο ύπνος, μας πλάκωσε για άλλη μια φορά το πάπλωμα και έχουμε το πολύ 5 λεπτά στη διάθεσή μας για να φάμε το πρωινό μας πριν φύγουμε για δουλειά. Και όμως, ένα κομμάτι …βιασύνης είναι πολύ καλύτερο απ’ το τίποτα!

  • Μπάρες «του ποδαριού» χωρίς ζάχαρη, με κακάο, ξηρούς καρπούς, λιναρόσπορο, αποξηραμένα φρούτα και μέλι!
  • Μπανάνα, μια κουταλιά μέλι και γάλα κατσικίσιο.
  • Κουάκερ: Ανακατέψτε 50 γρ. βρώμης σε 100 ml γάλα αμυγδάλου ή καρύδας και πασπαλίστε με αποξηραμένα φρούτα ή ξηρούς καρπούς.
  • Ομελέτα σε fast forward: ανακατέψτε ένα αυγό χτυπημένο, μερικά φύλλα σπανάκι ψιλοκομμένα και λίγη άπαχη βραστή γαλοπούλα σε ένα μπολ και ρίξτε το μείγμα σε αντικολλητικό τηγάνι.

Για χαλαρά σαββατοκύριακα!

Σε ποιον δε θα άρεσε μια υγιεινή έκδοση του κλασσικού, αγγλικού πρωινού;

  • Αλμυρά ή γλυκά Pancakes
  • Μπισκότα βρώμης
Lifeme
Healthy is the new Sexy!