Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η καλοκαιρινή άσκηση είναι διασκεδαστική και πιο εφικτή από ποτέ. Κατ’ αρχάς, υπάρχει πολύ περισσότερο φως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μπορείτε να είσαστε έξω για περισσότερες ώρες. Το πρόγραμμά σας μπορεί να είναι λιγότερο αγχωτικό το καλοκαίρι και να σας δώσει τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για μια καλή φυσική κατάσταση, ειδικά όταν δεν έχετε στο μυαλό σας το σχολείο και το διάβασμα των παιδιών.

 

  1. Προπόνηση με φίλους

Είτε είστε βετεράνος ή όχι, μπορείτε να ξεκινήσετε το δικό σας «στρατόπεδο» προπόνησης με τους φίλους σας. Αποφασίστε με τους φίλους σας που θα γίνεται η προπόνηση. Η αυλή σας μπορεί να είναι το ιδανικό σημείο αν υπάρχει αρκετός χώρος για ασκήσεις, χωρίς να ενοχλείτε τους άλλους. Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο για εξοπλισμό.

 

  1. Μάθημα κολύμβησης

Στους περισσότερους δήμους, προσφέρονται συχνά δωρεάν μαθήματα κολύμβησης. Ρωτήστε τις υπηρεσίες αναψυχής της πόλης σας, για  δωρεάν μαθήματα σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

 

  1. Πεζοπορία

Το καλοκαίρι είναι ιδανικό για να δοκιμάσετε νέα μονοπάτια στο πάρκο. Πηγαίνετε  κατευθείαν μετά τη δουλειά, πηγαίνετε για πικνίκ και περπατήστε όσο είναι ακόμα φωτεινά.

 

  1. Τρέξιμο

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, μπορείτε να τρέξετε στη γειτονιά σας ή σε ένα τοπικό πάρκο ή καλύτερα σε ένα στάδιο.

 

  1. Περπάτημα στη γειτονιά

Το καλοκαίρι είναι μια καλή στιγμή για να ξεκινήσετε το περπάτημα, ειδικά αν έχετε μόλις αρχίσει την άσκηση. Σηκωθείτε νωρίς και κάντε μια βόλτα πριν από τη δουλειά, για να ξεκινήσετε ευχάριστα την πολυάσχολη ημέρα σας. Εναλλακτικά, βρείτε χρόνο να περπατήσετε το βράδυ για να τελειώσετε χαλαρωτικά μια αγχωτική ημέρα.

 

  1. Κολύμπι στη θάλασσα

Αν είστε δεινός κολυμβητής, μπορείτε να κολυμπήσετε στην ανοικτή θάλασσα. Βρείτε σημεία κατάλληλα για κολύμπι (συχνά με σημαδούρες).

 

  1. Σχοινάκι

Κάντε μια γρήγορη προπόνηση στο δρόμο. Αν δεν έχετε δοκιμάσει το σχοινάκι, θα εκπλαγείτε με το πόσο απαιτητικό και αποτελεσματικό είναι.

 

  1. Τένις

Θα πρέπει να πάρετε ρακέτα και μπάλες, ενώ συνήθως τα γήπεδα είναι δωρεάν. Μερικά γήπεδα μπορεί να λειτουργούν με κρατήσεις, ενώ άλλα έχουν διαθέσιμους χώρους με αναμονή.

 

  1. Ιστιοπλοΐα

Η ιστιοπλοΐα μπορεί να είναι ένα ακριβό χόμπι, ίσως όμως μπορείτε να κάνετε κωπηλασία και ιστιοπλοϊκά μαθήματα δωρεάν, ώστε να εξασκήσετε ταυτόχρονα τόσο το σώμα όσο και το μυαλό.

 

  1. Αναρρίχηση

Αν αγοράσετε ή αν έχετε ήδη τον κατάλληλο εξοπλισμό, το καλοκαίρι είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε ορειβασία.

 

  1. Ποδηλασία

Ταξιδέψτε σε μονοπάτια και δρόμους με το ποδήλατο. Πηγαίνετε μόνοι ή βρείτε μια ομάδα. Δημιουργήστε τη δική σας διαδρομή ή βρείτε προτεινόμενες διαδρομές σε ιστοσελίδες.

 

  1. Μπείτε σε μια ομάδα μπάσκετ ή ποδοσφαίρου

Μπορεί να έχετε φίλους που πάνε τακτικά για μπάλα και τους ενώνει η διασκέδαση. Εναλλακτικά, μπορείτε να περιπλανηθείτε στο πάρκο της γειτονιάς σας και να αρχίσετε να κάνετε επιτόπια προπόνηση με μια μπάλ. Πολύ συχνά, θα συναντήσετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για παιχνίδι, και το μόνο που χρειάζεστε είναι περισσότεροι παίκτες για να στηθεί μια ομάδα.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!