10 Τρόποι για να αρχίσεις την πρωινή γυμναστική

10 Τρόποι για να αρχίσεις την πρωινή γυμναστική

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι πρωινοί τύποι. Και ακόμα λιγότεροι είναι εκείνοι που ξυπνούν το πρωί με διάθεση να πάνε στο γυμναστήριο. Ωστόσο, το να σηκώνεται κανείς πρωί και να κάνει γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει η μέρα. Πολλοί από εμάς το γνωρίζουμε και θα θέλαμε να το κάνουμε όμως η κύρια πηγή κωλυσιεργίας είναι ότι δεν γνωρίζουμε τον τρόπο.

Αν έχεις φτάσει μέχρι αυτό το σημείο, να αρχίσεις δηλαδή να σκέφτεσαι την πρωινή γυμναστική, θα έχεις ήδη ακούσει πολλές συμβουλές από γνωστούς. Πιθανότατα όμως δεν θα έχει πιάσει καμία ιδιαίτερα από αυτές. Τί ξεχωριστό λοιπόν κάνουν εκείνοι οι άνθρωποι που πριν ξημερώσει έχουν αρχίσει το τρέξιμο; Η απάντηση είναι απλή έχουν θέληση και στόχους. Και εσύ όμως έχεις γι’ αυτό ας δούμε παρακάτω 10 τρικ για να καταφέρεις να γίνεις και εσύ πρωινός, αθλητικός τύπος.

 

  1. Προγραμμάτισέ το
    Δεν θα ακύρωνες ένα ραντεβού στο γιατρό οπότε γιατί να αναβάλλεις την πρωινή σου προπόνηση; Ακριβώς όπως λοιπόν δεν θα παρέλειπες κανένα σοβαρό ραντεβού σου βάλτο στο πρόγραμμά σου σαν κάτι που είναι υψίστης σημασίας. Αν το καλοσκεφτείς όντως είναι. Όχι μόνο βελτιώνει τη φυσική σου κατάσταση και τη διάθεσή σου αλλά σε βοηθάει να μην αργείς και στις υπόλοιπες υποχρεώσεις της μέρας σου. Αυτό συμβαίνει καθώς ήδη έχεις ξυπνήσει νωρίς και έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου.
  2. Ετοίμασε τα ρούχα της γυμναστικής σου από το προηγούμενο βράδυ
    Με αυτό το κόλπο θα αποφύγεις να βγεις έξω με μια μόνο κάλτσα ή με ανάποδα την μπλούζα σου. Επιπλέον, σε απαλλάσσει από την δικαιολογία δεν μπορώ να σκεφτώ πρωί πρωί τι να βάλω οπότε ας πέσω για ύπνο. Πολλοί μάλιστα κοιμούνται με τα ρούχα της γυμναστικής. Έτσι το πρωί απλά ξυπνάνε, πίνουν ένα ποτήρι νερό – που ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάς- και ξεκινάνε τη γυμναστική.
  3. Σημείωσε το πρόγραμμα των ασκήσεών σου
    Το προηγούμενο βράδυ αφιέρωσε δέκα λεπτά πριν κοιμηθείς για να σημειώσεις την σειρά των ασκήσεων ή τη διαδρομή (αν μιλάμε για τρέξιμο) που θα ακολουθήσεις την επόμενη μέρα. Οι πιθανότητες να έχεις την όρεξη να κάνεις κάτι τέτοιο την επόμενη μέρα είναι ελάχιστες και σίγουρα θα ξεχάσεις κάποια άσκηση. Αν κάνεις κάτι να το κάνεις ολοκληρωμένο, γι’ αυτό και η καλύτερη λύση είναι η παραπάνω.
  4. Θεώρησε ότι για την κάθε προπόνηση πληρώνεις
    Αν είχες έναν personal trainer και τον πλήρωνες ακόμα και αν δεν πας στην προπόνηση θα την παρέλειπες έτσι; Η απάντηση είναι αρνητική νομίζω, αν αναλογιστείς πόσα λεφτά θα έχανες. Έτσι, κάνε μια δέσμευση στον εαυτό σου και σκέψου ότι πληρώνεις για κάθε προπόνηση και δεν αξίζει να μην πηγαίνεις. Αν δεν θέλεις και δεν μπορείς στο μυαλό σου τα πράγματα να είναι τόσο θεωρητικά τότε άρχισε να πηγαίνεις σε ομαδικά αθλήματα small groups που ολοένα κερδίζουν έδαφος. Μια προπόνηση trx για παράδειγμα, θα ήταν αρκετά καλός λόγος να σηκωθείς από το κρεβάτι σου.
  5. Βρες παρέα
    Όπως έχουμε πει και άλλες φορές το να γυμνάζεσαι με παρέα είναι πάντα πιο διασκεδαστικό και πιθανότατα θα δεσμευτείς σε αυτό περισσότερο από το να γυμναζόσουν μόνος. Παρακινείστε ο ένας τον άλλο και τα αποτελέσματα θα σας ικανοποιήσουν σίγουρα!
  6. Κάνε το ένα διαγωνισμό με… έπαθλο φυσικά!
    Αν και εσύ και οι φίλοι σου δυσκολεύεστε να γυμναστείτε πρωί οργανώστε μια πρόκληση. Κάτι απλό, δεν χρειάζεται να είναι κάτι με κάποιο υλικό αντάλλαγμα. Κάποιες φορές αρκεί η ηθική ικανοποίηση. Για παράδειγμα, όπως παραλείψει πρώτος μια προπόνηση να κάνει 20 επιπλέον push-ups. Αν πάλι είσαι μοναχικός μετά από ένα μήνα χωρίς καμία παράλειψη κάνε ένα ωραίο δώρο στον εαυτό σου.
  7. Άρχισε ένα μάθημα
    Τα περισσότερα γυμναστήρια πλέον παρέχουν μαθήματα από πολύ νωρίς το πρωί. Γράψου σε ένα τέτοιο και δεσμεύσου. Δεν αρέσει σε κανέναν να μπαίνει αργοπορημένος σε μια αίθουσα οπότε μην πατάς snooze στο ξυπνητήρι σου! Επιπρόσθετα, βάλε στόχο να το ολοκληρώσεις μέχρι το τέλος του χρόνου και η ευχαρίστηση που θα νοιώσεις όταν τα καταφέρεις θα είναι μεγάλη!
  8. Κάνε μικρά βήματα
    Μην ξεκινάς με φόρα και θεωρείς ότι μπορείς να καταφέρεις τα πάντα. Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει αυτό πιθανότατα είναι να απογοητευτείς και να τα παρατήσεις κάτι που δεν το θέλουμε. Ξεκίνα σιγά σιγά και κάνε πρόοδο σταδιακά. Έτσι, θα ενθαρρύνεις συνεχώς τον εαυτό σου να προχωράει όλο και πιο ψηλά! Το πρώτο βήμα για το πρωινό ξύπνημα είναι να βάλεις την πρώτη εβδομάδα το ξυπνητήρι σου δέκα λεπτά νωρίτερα και την επόμενη ακόμα δέκα ώστε να φτάσεις σιγά σιγά να σηκώνεσαι την ώρα που πρέπει για να γυμναστείς.
  9. Φτιάξε κάτι λιγουρευτικό για όταν επιστρέψεις
    Πολλοί ειδικοί υποστηρίζουν ότι ο χρυσός κανόνας για την γυμναστική είναι να φας 30 με 60 λεπτά μετά την προπόνηση. Για αυτόν ακριβώς το λόγο κάνε το πρωινό σου προτεραιότητα μετά την γυμναστική. Φτιάξε κάποιο smoothie με φρούτα και πρωτεΐνη, φάε κάποιο γιαούρτι και φρέσκα φρούτα ή λαχανικά. Συνδύασέ τα όλα μαζί και φτιάξε το τέλειο πρωινό που θα σε περιμένει.
  10. Διατήρησε αυτές τις ενδορφίνες
    Διατήρησε αυτό το αίσθημα χαράς και ευφορίας που έχεις μετά την προπόνηση σημειώνοντας κάπου πόσο καλά αισθάνεσαι. Με αυτόν τον τρόπο κάθε φορά που θα βαριέσαι να σηκωθείς από το κρεβάτι θα διαβάζεις αυτές τις γεμάτες χαρά και αισιοδοξία σημειώσεις και θα θέλεις να ζήσεις και πάλι αυτές τις στιγμές.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!