Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, ο τρόπος για να γεμίσουμε τις άδειες «μπαταρίες» μας δε βρίσκεται σε μια κούπα καφέ, αλλά κρύβεται σε αρκετά τρόφιμα που δεν πάει καν το μυαλό μας!  Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε την ενέργεια σας, να εγκαταλείπει ψυχή και σώμα, δοκιμάστε μία από τις παρακάτω τροφές είτε μόνες τους, είτε σε συνδυασμό μεταξύ τους, και κάντε ένα αναζωογονητικό …reboot!

  1. Σκούρα φυλλώδη λαχανικά. Το σπανάκι και τα σέσκουλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Απολαύστε τα στο μεσημεριανό σας γεύμα, ετοιμάζοντας μία δροσερή σαλάτα.
  1. Πράσινο τσάι. Παρά το γεγονός ότι το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη, δεν θα σας δημιουργήσει το αίσθημα της κατακόρυφης πτώσης μετά την επήρεια του. Αντιθέτως, η ενέργεια που θα σας δώσει θα είναι διαρκής, ενώ λόγω ενός αμινοξέος που περιέχει, θα νιώσετε πιο χαλαροί.
  1. Κινόα. Η κινόα είναι μια τροφή που έχει παρομοιαστεί με εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας, καθώς περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βοηθάει στη μετατροπή των υδατανθράκων σε ενέργεια.
  1. Ποπ κορν. Σε σχέση με τους απλούς υδατάνθρακες, οι υδατάνθρακες ολικής άλεσης αποτελούν πηγή ενέργειας μεγαλύτερης διάρκειας. Τα ποπ κορν θα σας ικανοποιήσουν. Προσοχή, όμως: μην προσθέσετε λάδια και βούτυρο, καθώς θα χάσουν την θρεπτική τους σύσταση.
  1. Μπανάνες. Μια εξαιρετική πηγή καλίου και βιταμινών του συμπλέγματος Β, η μπανάνα αποτελεί το ιδανικό σνακ, ενώ σε συνδυασμό με ξηρούς καρπούς θα εκτοξεύσετε την ενέργειά σας στα ύψη! Ενδείκνυται επίσης, για πριν τη σκληρή προπόνηση στο γυμναστήριο.
  1. Ξηροί καρποί. Πλούσιοι σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχονται στους ξηρούς καρπούς, βοηθούν στη συγκέντρωση και την αντοχή. Δεν χρειάζονται μαγείρεμα, ψυγείο, ιδιαίτερη συντήρηση, οπότε μπορείτε να τους έχετε κυριολεκτικά στο «τσεπάκι» σας!
  1. Πλιγούρι. Το πλιγούρι είναι ένας σύνθετος υδατάνθρακας, πλούσιος σε φυτικές ίνες. Δεδομένου ότι το σώμα σας παίρνει πολύ χρόνο να χωνέψει σύνθετους υδατάνθρακες, θα έχετε αποθηκευμένη ενέργεια για όλη τη μέρα.
  1. Χούμους. Ένας υγιής συνδυασμός φυτικών ινών και πρωτεΐνης, που θα ενισχύσει την ενέργειά σας και θα σταθεροποιήσει το σάκχαρο στο αίμα.
  1. Καρύδα. Η καρύδα είναι πλούσια σε κάλιο, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Μπορείτε να τη βρείτε σε μαγαζιά σε διάφορες μορφές, είτε ολόκληρο τον καρπό, είτε σε μορφή λαδιού, ή ακόμη και σε γάλα.
  1. Μαύρη σοκολάτα. Έχει αποδειχθεί ότι η μαύρη σοκολάτα ευεργετεί την καρδιά, ενώ ταυτόχρονα το σώμα προσλαμβάει περισσότερο οξυγόνο. Όσο πιο σκούρα η σοκολάτα, τόσο το καλύτερο!

 

Πηγές:

www.health.harvard.edu
Everyday Fitness and Nutrition

Lifeme

Healthy is the new Sexy!