Η παραλία είναι ένα υπέροχο μέρος στο οποίο αξίζει να γυμναστείτε! Η άμμος και η θάλασσα είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για μια υπαίθρια προπόνηση. Το να γυμνάζεστε στην παραλία είναι μια από τις απολαύσεις της ζωής. Ο καθαρός αέρας, η μυρωδιά του ωκεανού και η αίσθηση του ήλιου στην πλάτη σας, δημιουργεί ένα υπέροχο συναίσθημα.. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο σαν αυτό. Αν βαρεθήκατε τα γυμναστήρια και ψάχνετε για μια ζώνη χωρίς τεχνολογία, θέλετε να επανασυνδεθείτε με τη φύση ή απλώς χρειάζεστε να αισθανθείτε την άμμο κάτω από τα πόδια σας, πάρτε τα πράγματά σας και πηγαίνετε προς παραλία για προπόνηση.

Παρακάτω ακολουθούν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εξασκηθείτε στην παραλία:

1. Σανίδα Sup (Standup paddle- boarding)
Βλέπετε όλοι οι celebrities κάνουν sup. Το “Hoe he’e nalu” όπως είναι γνωστό το sup στη Χαβάη, από όπου και ξεκίνησε, δεν είναι μόνο δημοφιλές στους πλούσιους και στους διάσημους. Το 2013, το sup ήταν η πιο δημοφιλής υπαίθρια αθλητική δραστηριότητα που οι άνθρωποι ήθελαν να δοκιμάσουν για πρώτη φορά. Είναι μία διασταύρωση μεταξύ surfing και canoeing. Οι σανίδες του sup είναι μακριές και πλατιές και μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε επίπεδα νερά ή, αν είστε σε προηγμένο στάδιο, στο surf. Όπως υποδηλώνει έξυπνα το όνομα, στέκεστε όρθιοι στη σανίδα σας και κάνετε κουπί μέσα στο νερό. Το sup απαιτεί και αναπτύσσει καλή ισορροπία, δύναμη του πυρήνα και αντοχή στο άνω μέρος του σώματος. Αν δεν έχετε δική σας σανίδα, μπορείτε να νοικιάσετε μία, και φροντίστε να κάνετε μερικά μαθήματα. Όσο πιο γρήγορα μάθετε, τόσο πιο ευχάριστο θα το βρείτε και τόσο καλύτερη θα είναι η προπόνησή σας.

2. Σπριντ στην άμμο
Τα σπριντ στους λόφους είναι δύσκολα, αλλά τα σπριντ στην άμμο είναι ακόμα πιο δύσκολα! Η απότομη κλίση σε συνδυασμό με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη άμμο σημαίνει ότι δουλεύουν πραγματικά τα πόδια σας και καίτε μια τρελή ποσότητα θερμίδων, καθώς ενδυναμώνετε όλο σας το σώμα. Τα σπριντ στην άμμο θα κάνουν τα πόδια σας να καίγονται, θα έχετε ταχυκαρδία και θα ανοίξουν τους πνεύμονές σας!

3. Κυκλική προπόνηση
Δεν χρειάζεστε εξοπλισμό γυμναστικής για να έχετε μια ολοκληρωμένη προπόνηση. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεστε είναι το σώμα σας και λίγος χώρος – ακριβώς αυτό που έχετε όταν πηγαίνετε στην παραλία. Απλά σημειώστε έναν μεγάλο κύκλο, τοποθετήστε δέκα βράχους γύρω γύρω –σχηματίζοντας τον κύκλο- σε ίσα διαστήματα και στη συνέχεια αναθέστε μια άσκηση σε κάθε βράχο. Push-ups, καθίσματα, άλματα, squat, γενικά οποιαδήποτε κίνηση δεν απαιτεί εξοπλισμό. Αφού έχετε προθερμανθεί, συνεχίστε κάνοντας 20 επαναλήψεις ή 45 δευτερόλεπτα από κάθε άσκηση (ρυθμίστε τις επαναλήψεις/ χρόνους που ταιριάζουν στο επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης). Πηγαίνετε γύρω από το κύκλο 2 – 4 φορές και θα έχετε μια υπέροχη, ολοκληρωμένη προπόνηση που δεν χρησιμοποιεί τίποτα περισσότερο από το σώμα σας.
Εάν προτιμάτε, θα μπορούσατε να πάρετε κάποιο βασικό εξοπλισμό άσκησης στην παραλία, όπως μερικά kettlebells, μπάλες πιλάτες ή λάστιχα για περισσότερη ποικιλία προπόνησης. Με την κυκλική προπόνηση γυμνάζετε όλους τους σημαντικούς μυς σας, ενεργοποιείτε το ρυθμό της καρδιάς σας και καίτε πολλές θερμίδες. Πως να μην το αγαπήσετε;

4. Surfing
Το surfing απαιτεί και αναπτύσσει μεγάλη δύναμη στο πάνω μέρος του σώματός σας καθώς περνάτε μέσα από τα κύματα, αλλά προσφέρει και καλή ισορροπία και συντονισμό. Εάν το πλήρες surfing δεν είναι το φόρτε σας, σκεφτείτε ότι και μόνο η επιβίβαση στη σανίδα είναι μεν ευκολότερη, αλλά εξίσου ωφέλιμη εναλλακτική λύση.

5. Περπάτημα και τρέξιμο
Το περπάτημα ή το τρέξιμο στην άμμο είναι πιο δύσκολο από το να τρέχετε σε στερεά μονοπάτια ή δρόμους. Η άμμος μετατοπίζεται καθώς τρέχετε, οπότε χρησιμοποιείτε πολύ περισσότερη δύναμη και ενέργεια. Και αυτό σημαίνει μια πιο απαιτητική προπόνηση που καίει περισσότερες θερμίδες και ενδυναμώνει περισσότερους μυς. Η άμμος απορροφά επίσης μέρος του βάρους σας καθώς πατάτε στη γη, γεγονός που μειώνει την κρούση που μεταδίδεται μέσω των αρθρώσεων σας. Αυτό κάνει το περπάτημα και το τρέξιμο στην άμμο πιο εύκολο για τα γόνατα και τα ισχία σας.
Προσέξτε εάν επιλέξετε να τρέξετε ξυπόλητοι στην παραλία – ελέγξτε πρώτα για κινδύνους όπως κονσέρβες, αιχμηρά αντικείμενα, βότσαλα ή ξύλα που θα μπορούσαν να σας προκαλέσουν τραυματισμό. Αν θέλετε να τρέξετε ξυπόλητοι, αλλά δεν είναι ασφαλές να το κάνετε, δοκιμάστε ένα ζευγάρι απλών και άνετων παπουτσιών.

6. Κανό ή Καγιάκ
Εάν προτιμάτε να είστε στο νερό και όχι μέσα σε αυτό, δοκιμάστε κανό ή καγιάκ. Και τα δύο στοχεύουν τον πυρήνα και το άνω μέρος του σώματος. Παρόλο που μπορεί να φαίνεται ότι τα χέρια σας κάνουν όλο την κωπηλασία, ο πυρήνας σας λειτουργεί πολύ σκληρά επίσης.Μην ανησυχείτε αν δεν έχετε δικό σας κανό ή καγιάκ, πολλές παραλίες και παραλιακά καταστήματα νοικιάζουν. Βεβαιωθείτε ότι έχετε φορέσει σωσίβιο και όπως με όλες τις δραστηριότητες στο νερό, δείτε τον καιρό πριν ξεκινήσετε.

7. Beach Volley
Εκρηκτικό, γρήγορο και διασκεδαστικό, το beach volley είναι μια εξαιρετικά καλή προπόνηση που μετατρέπεται σε παιχνίδι. Συμμετέχοντας σε πολλά άλματα, σύντομα σπριντ και βαθιά καθίσματα, το beach volley, όχι μόνο θα βελτιώσει την ικανότητά σας και την αντοχή σας αλλά και την ευκινησία, την ταχύτητα και το συντονισμό σας. Πολλές παραλίες έχουν έτοιμα δίχτυα, επομένως το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικούς φίλους και μια μπάλα. 

8. Frisbee
Το ομαδικό Frisbee είναι ένα “σπορ” που κάνετε εξαιρετική προπόνηση. Παρόμοιο με το ποδόσφαιρο, οι παίκτες παίρνουν το Frisbee και στη συνέχεια προσπαθούν να σκοράρουν, ενώ η αντίπαλη ομάδα προσπαθεί να κλέψει το Frisbee.Ενώ υπάρχουν οργανωμένα πρωταθλήματα, οι παραλίες για Frisbee δεν χρειάζεται να είναι τόσο οργανωμένες. Απλά ορίστε μια μεγάλη περιοχή παιχνιδιού, θέστε τα τέρματα και είστε έτοιμοι! Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού μιας ώρας, θα έχετε διανύσει πολύ δρόμο και θα έχετε κάψει έναν τόνο θερμίδων.

9. Ποδόσφαιρο στην παραλία
Το ποδόσφαιρο στην παραλία είναι εξαιρετικά δημοφιλές σε μέρη όπως η Βραζιλία – φημίζεται για την παραγωγή πολλών κορυφαίων παικτών με φυσικό ταλέντο. Πολλοί από εκείνους τους παίκτες της Βραζιλίας παγκόσμιας κλάσης δήλωσαν ότι το ποδόσφαιρο στην παραλία ή στο δρόμο, τους βοήθησε να χτίσουν το τεράστιο ταλέντο τους.

10. Κολύμπι
Τελευταίο και καλύτερο: το κολύμπι. Είτε επιλέξετε να εξοπλιστείτε με βατραχοπέδιλα και αναπνευστήρα για να δείτε τη ζωή στη θάλασσα ή απλά τα γυαλάκια σας για να κολυμπήσετε στον κόλπο, το κολύμπι είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις.

bigstock-Young-Athletes-Doing-Push-ups–50540465 διατροφή υγεία ομορφιά

Lifeme

Healthy is the new Sexy!